دانلود پایان نامه : شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان به منظور تدوین استراتژی‌های مطلوب بازاریابی -خرید پایان نامه

فهرست مندرجات

عنوان                                                                         صفحه

فصل اول: کلیات تحقیق  
1- 1. مقدمه 2
1- 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 2
1- 3. تشریح و بیان مسئله 3
1- 5. فرضیه ها 4
1-5-1 فرضیه های اصلی 4
1-5-2 فرضیه های فرعی 4
1- 6. اهداف تحقیق 4
1-6-1. هدف اصلی 4
1-6-2. اهداف فرعی 4
1- 7.  متغیر های تحقیق 5
1-7-1. تعاریف صوری متغییر ها 5
1-7-2. تعاریف عملیاتی متغیر ها 6
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق  
2-1. مقدمه 10
 2-2.تاریخچه  بازاریابی کتاب 10
2-3 . بخش سوم: مبانی نظری مرتبط با موضوع تحقیق 11
2-3-1. بازاریابی 11
2-3-5. آمیخته بازاریابی 12
2-3-8.عوامل نوین در آمیخته بازاریابی 12
2-3-9. رفتار مصرف کننده 13
2-3-10. رفتار خرید مصرف کننده 14
2-3-11.گرایش خریدار 15
2-3-12ارتباط بین رفتار خریدار و آمیخته بازاریابی 17
2-3-13انواع تصمیم گیری های خرید مصرف کننده 19
2-3-14.عوامل تعیین کننده سطح درگیری مصرف کننده 20
2-3-15. تبلیغات در بازار

2-3-11.چاشنی‌های فروش

21

23

2-3-24. قیمت کتاب 25
2-3-26. روش های بازاریابی کتاب

.1-21-3-2 برگزاری نمایشگاه:

.2-21-3-2ایجاد نوآوری در روش­های توزیع و فروش کتاب                                                  

2-3-21-2-1. کتاب‌فروشی­ها

2-3-21-2-2.فروش اینترنتی                                                                                                    

2-3-21-4. تبلیغات یا آگهی‌های تجارتی                                                                                 

2-3-21-5. فهرست­های ناشران                                                                                                

2-3-21-6. معرفی و نقد و بررسی کتاب                                                                                   

2-3-21-6-1. نشریه‌ها

2-3-21-6-2. برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی                                                                         

2-3-21-6-3. وبلاگ                                                                                                               

2-3-21-6-4. مراکز فرهنگی و کتابخانه‌های عمومی                                                                 

2-3-21-6-5. وضعیت ظاهری کتاب                                                                                        

2-3-21-7. هدایای تبلیغاتی                                                                                                    

2-3-21-8.برگزاری جشن رونمایی                                                                                          

2-3-21-9. پوستر                                                                                                                    

2-3-21-10. ارسال رایگان کتاب                                                                                             

2-3-21-11. سایت­های ناشران                                                                                                

2-3-21-12. اهدای جوایز مختلف به کتاب­ها                                                                          

2-3-21-13. اقتباس­های ادبی

2-4. بررسی پژوهش‌های انجام شده مرتبط با موضوع مورد پژوهش

32

32

32

32

32

33

33

33

33

33

34

34

34

34

34

34

35

35

35

35

2-4-1. تحقیقات خارجی 36
2-4-2. تحقیقات داخلی 37
  فصل سوم: روش تحقیق  
3-1. مقدمه 44
3-2. روش تحقیق 44
3-3. جامعه مورد مطالعه 44
3-4. قلمرو تحقیق 44
3-4-1.قلمرو موضوعی 44
3-4-2.قلمرو مکانی 45
3-4-3.قلمرو زمانی 45
3-5.نمونه و روش نمونه گیری 45
3-6 ابزار گردآوری دادها 45
3-7 روش جمع آوری اطلاعات و دادهها 46
3-8. روش تجزیه تحلیل اطلاعات و داده ها 46
.3-9. تکنیک های آزمون داده ها 47
3-9-2آزمون میانگین یک جامعه 47
3-9-2 .آلفای کرونباخ 47
.3-9-3 .آزمون فریدمن 67
3-10. روایی و پایایی پرسشنامه 47
  3-10-1. روایی پرسشنامه 47
3-10-2. پایایی پرسشنامه 48
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها  
4-1. مقدمه 51
4-2.  تحلیل آمار توصیفی 51
4-3. تحلیل آمار استنباطی 58
4-4. یافته های جانبی پژوهش 64
فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات  
5-1. مقدمه 73
5-2. نتیجه گیری فرضیات 73
5-2-9. نتایج حاصل از آزمون فریدمن 77
5-2-10. نتیجه گیری کلی 77
5-3. پیشنهادهای کاربردی مرتبط با فرضیات 77
5-4. پیشنهاداتی برای پژوهشهای آینده 79
.5-5محدودیت های تحقیق: 79
      فهرست منابع

پیوست الف : پرسشنامه

پیوست ب : فهرست کتاب فروشی های مشهد

پیوست ج : خروجی های نرم افزار

94
 

 

 

فهرست جداول

عنوان                                                                                                                                                            صفحه

 

   
2-2. پنج معیار گرایش خریدار 17
2-3 . ویژگی های تصمیمات مختلف خرید 20
2-4 . خلاصه پیشینه تحقیق 41
3-1 . پرسشنامه 46
4-1 . توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان 51
4-2 . توزیع فراوانی مربوط به میزان تحصیلات و پاسخ دهندگان 52
4-3 . توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان 53
4-4 . جدول فراوانی مربوط به میزان درآمه پاسخ دهندگان 54
4-5 . توزیع فراوانی تعداد فرزندان پاسخ دهندگان 55
4-6. توزیع فراوانی پاسخ دهندگان به هریک از گروههای کتب کودک و نوجوان 56
4-7 . توزیع فراوانی پاسخها به هریک از سوالات پرسشنامه براساس طیف لیکرو 57
4-8. نتایج آزمون کدلمدگروف اسمیرنوف 58
4-9. آزمون میانگین یک جامعه آماری(گروه الف) 65
4-10. آزمون میانگین یک جامعه آماری(گروه ب) 66
4-11. آزمون میانگین یک جامعه آماری(گروه ج) 67
4-12. آزمون میانگین یک جامعه آماری(گروه د) 68
4-13. آزمون میانگین یک جامعه آماری(گروه ه) 69
4-14. رتبه ها 71
5-1. نتایج فرضیات 73

 

 

فهرست نمودار

عنوان                                                                                                                                                      صفحه

 

4-2 . نمودار توزیع درصه فراوانی مربوط به میزان تحصیلات و پاسخ دهندگان 52
4-3. توزیع درصد فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان 53
4-4 . توزیع درصد فراوانی میزان درآمد پاسخ دهندگان 54
4-5 . توزیع درصد فراوانی تعهد فرزندان پاسخ دهندگان 55
4-6 . توزیع درصد فراوانی تمایل پاسخ دهندگان به هریک از گروههای کتب کودک و نوجدان 56
   
   
   
   

 

 

فهرست اشکال  

عنوان                                                                                                                                    صفحه

 

2-2 . مدل رفتار خرید مصرف کننده 15
2-2 . ارتباط بین رفتار خرید مصرف کننده و آمیخته بازاریابی 18
2-3 . استراتژی بازاریابی 29

دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام

دانشکده ادبیات و علوم انسانی

(گروه مدیریت نشر و صنایع چاپ)

پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت نشر

 

شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان

به منظور تدوین استراتژی‌های مطلوب بازاریابی

 

تابستان 1392

پایان نامه شناسایی عوامل مؤثر بر خرید کتب کودک و نوجوان به منظور تدوین استراتژی‌های مطلوب بازاریابی

این مطلب مشابه را هم بخوانید :   تحقیق (پایان نامه) : اثربخشی واقعیت درمانی در تمایز یافتگی و هم وابستگی زوجین ناسازگار