خرید مایع خنککننده برای خودرو میتواند یک مسئله مهم باشد. چه نوع ضد یخی باید خریداری کنید؟ چه حجم از آن را نیاز دارید؟ کجا میتوانید آن را تهیه کنید؟ ما در اینجا سؤالات شما را پاسخ میدهیم و برخی دادهها را برای کمک به شما ارائه میدهیم. بسیاری از ما سعی کردهایم مایع خنککننده […]
رضایت مشتری امروزه سازمانهای تولیدی و خدماتی، میزان رضایت مشتری را به عنوان معیاری مهم برای سنجش کیفیت کار خود قلمداد می کنند و این روزنه همچنان در حال افزایش است. اهمیت مشتری و رضایت او به رقابت در سطح جهان بر می گردد. همچنان که در جایزه کیفیت مالکم الدریج سی درصد از کل […]
روش های حفظ مشتری خلق فرهنگ مشتریمداری. توانمندسازی کارکنان: شغل کارکنان ارضای نیازهای مشتریان است. آنها نیازمند احساس اطمینان در تواناییشان برای تصمیمگیری هستند. سنجش عملکرد: به همراه سنجش عملکرد کارکنان، سطح عملکرد و کیفیت و بهرهوری افزایش خواهد یافت. وقتی کارکنان سطح عملکرد استانداردی را به دست آورند، وفاداری مشتری طبیعتا افزایش مییابد. توجه […]