بهینه سازی اینستاگرام

اگه شما مانند خیلی از برنده های جور واجور هستین، شک نداشته باشینً در مورد تعداد کاراکترهای بهینه پستای اینستاگرام حتی فکر هم نکردین. اگه کپشن پستای اینستاگرامی بهترین برنده ها رو ببینین، متوجه میشین که به سمت کوتاه تر شدن پیش می رن. با اینحال که تعداد کاراکترهایی که می تونین استفاده کنین نامحدود نیستن اما تعداد کاراکترهای بهینه واسه پستای اینستاگرامی هست. پس، بهینه سازی اینستاگرام واسه هر برندی واجبه.

تعداد کاراکترهای بهینه واسه کپشن پستای اینستاگرامی: ۱۳۸ تا ۱۵۰ کاراکتر

اگه شما خواهان بیشترین حد کردن تعامل مخاطبان با پست اینستاگرامی خود هستین در کپشن پستای خود از ۱۳۸ تا ۱۵۰ کاراکتر استفاده کنین. از اونجایی که پستاتون عکس یا فیلم هستن کپشنا می تونن مخاطبان رو به تعامل با پستاتون مجبور کنن.

تعداد بهینه واسه هشتگ پستای اینستاگرامی: ۵ تا ۱۰ هشتگ

هشتگا بهترین راه دیده شدن پستاتون و هم اینکه راحت ترین راه واسه جذب مخاطب جدید به پیج اینستاگرام شمان. دیجیتال مارکترها هم این قضیه رو می دونن اما به امید بازدید بیشتر از بیشتر از ۲۰ هشتگ در هر کپشن استفاده می کنن، با اینکه که پر کردن کپشن با تعداد زیادی هشتگ اصلاً نتیجه ای رو که در انتظارش هستین تضمین نمی کنه. حتی، ممکنه به ضرر برندتون و صفحه اینستاگرامتان تموم شه و تعامل مخاطبان با پستاتون کمتر شه.

دیجیتال

یکی دیگه از خطراتی که ممکنه پیج اینستاگرام شما رو تهدید کنه، shadowban شدنه. به این صورت که اگه در هر کپشن تعداد زیادی هشتگ تکراری که در تموم پست هاتون نوشته اید، استفاده کنین اینستاگرام پستاتون رو در یافته های جستجوی اون هشتگ نشون نمی ده که این خود ضربه بزرگی به برند شماس.

همونجوریکه در شکل هم مشاهده می کنین تعداد بهینه واسه هشتگ جهت تعامل بیشتر مخاطبان، ۸ تا ۱۲ تاست.
علاوه بر تعداد هشتگ، تعداد کاراکترهایی که در هر هشتگ هم به کار میره هم تعدادی بهینه داره.

تعداد کاراکترهای بهینه در هر هشتگ: ۲۴ کاراکتر یا کمتر

واسه اینکه تعامل مخاطباتون در بیشترین حد خود باشه، شما باید از هشتگایی با تعداد کاراکتر ۲۴ یا کمتر استفاده کنین. چون که در استفاده بیشتر از ۲۴ کاراکتر افت شدیدی رو در تعامل مخاطبان تماشاگر هستیم.

بیشترین حد تعداد کاراکترهایی که در اینستاگرام میشه استفاده کرد:

  • کپشن: ۲۲۰۰ کاراکتر
  • تعداد هشتگ: ۳۰ هشتگ
  • بیو: ۱۵۰ کاراکتر
  • نام کاربری: ۳۰ کاراکتر

با اینکه که شما می تونین از ۲۲۰۰ کاراکتر در کپشن پست خود استفاده کنین، اما بعد از ۱۲۵ کاراکتر کپشن به صورت پیش فرض کوتاه می شه. پس، با در نظر گرفتن این موضوع، باید تلاش کنین مهم ترین اطلاعاتتون رو در اول کپشن بنویسین. هشتگا رو در آخر کپشن خود بنویسین.

منبع: sproutsocial

Author: مدیر سایت