برگزیده

خرید رپورتاژ آگهی از تسمینو

رپورتاژ آگهی تسمینو یکی از خدمات اصلی این آژانس دیجیتال مارکتینگ در حوزه سئو است که به عنوان یکی از مهمترین روش های بازاریابی آنلاین شناخته می شود. در واقع رپورتاژ آگهی را می توان محتوایی خاص دانست که با توجه به اصول سئو در قالب یک متن خبری نگاشته می شود، به گونه ای که در نهایت کاربر را در ترغیب یک محصول یا خدمات از وب سایت شما هدایت کند. در این مقاله می خواهیم به معرفی وب سایت تسمینو پرداخته و رپورتاژ آگهی تسمینو و ویژگی های آن را بیشتر معرفی کنیم.


آژانس تبلیغاتی تسمینو

تسمینو یکی از آژانس های دیجیتال مارکتینگ در ایران است که با هدف کمک به کسب و کارهای آنلاین و صاحبان آنها در جهت پیشرفت در فضای مجازی ایجاد شده است. تسمینو را امروز می توان به عنوان یکی از مجریان اصلی ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ در بخش های مختلف دانست که در طیف مختلفی از زمینه های خبری، گردشگری، فروشگاهی، تکنولوژی و … فعالیت می کند.

مجموعه تسمینو شامل یک گروه متخصص و کارشناس در زمینه دیجیتال مارکتینگ می باشد که از بین جوانانی با مهارت و با تجربه انتخاب شده اند. این مجموعه در کنار ارائه انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ، پشتیبانی 24 ساعته برای کاربران دارد که همواره تلاش بر آن است تا با بهترین کیفیت و کمترین زمان نیاز کاربران خود را در حوزه دیجیتال مارکتینگ رفع کند.

خدمات تسمینو

همانطور که در مقدمه بیان شد، تسمینو از بهترین شرکت ها در حوزه دیجیتال مارکتینگ است که خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می کند. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

  • رپورتاژ آگهی تسمینو: همانطور که می دانید، رپورتاژ آگهی امروزه به عنوان یکی از روش های بازاریابی آنلاین شناخته می شود که توانسته است در چند سال اخیر به خصوص در ایران بسیار رواج یابد.
  • خرید بک لینک: در کنار رپورتاژ آگهی تسمینو، شما می توانید با خرید بک لینک برای وب سایت خود، ترافیک ورودی به سایت را به طور طبیعی افزایش داده و بر محبوبیت و مشهوریت وب سایت خود به خصوص از طریق وب سایت های معتبر بیافزایید.
  • تولید محتوا: در نهایت باید به تولید محتوا در کنار رپورتاژ آگهی تسمینو و خرید بک لینک اشاره نمود که می توان آن را مهمترین و با ارزشترین نوع خدمات تسمینو دانست.

هر کدام از این فعالیت ها شامل ویژگی های خاص خود می باشند که شما می توانید از بخش خدمات آنها را به طور کامل مشاهده کنید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

همانطور که اشاره کردیم، رپورتاژ آگهی از جمله روش هایی برای افزایش سئو است که جزئی از خدمات آژانس خلاق تسمینو به شمار می آید.

اگر بخواهیم در مورد رپورتاژ آگهی مطالبی را برای معرفی بیشتر بیان کنیم، می توان رپورتاژ آگهی را یک خبر تبلیغات اینترنتی دانست که شما می توانید با خرید آن، به صورت نامحسوس و غیر مستقیم، کالاها و خدمات خود را به کاربر معرفی کنید. امروزه وب سایت های بزرگ و معتبر، دارای تیم های متخصص در زمینه تولید محتوا می باشند که یکی از زیرشاخه های این موضوع، تولید محتوا رپورتاژ آگهی است. رپورتاژ آگهی تسمینو را از آنجایی می توان بسیار مناسب دانست که این نوع خدمات تولید محتوا علاوه بر اینکه توسط گوگل به عنوان تبلیغات متنی شناخته نمی شود (و جریمه نمی شود)، می تواند وضعیت سئو شما را به صورت قابل توجهی در دراز مدت بهبود بخشد.

برای معرفی بیشتر رپورتاژ آگهی در ادامه به ویژگی های این نوع محتوا خواهیم پرداخت.

مطلب دیگر :   چطور مناسب ترین دستگاه تصفیه آب خانگی را انتخاب کنیم؟

راستی :
برای خرید رپورتاژ آگهی میتوانید از لینک زیر اقدام نمایید :

https://www.tesmino.com/reportage/

ویژگی های رپورتاژ آگهی تسمینو

رپورتاژ آگهی تسمینو یکی از خدمات محبوب این آژانس دیجیتال مارکتینگ است که توانسته است به خوبی مورد استقبال کاربران قرار گیرد. ممکن است برای شما به عنوان مشتری این آژانس در قسمت رپورتاژ آگهی این سوال پیش آید که ویژگی های رپورتاژ آگهی تسمینو شامل چه مواردی شده و چقدر موثر خواهند بود. برای پاسخ به این پرسش باید گفت:

  • اولین ویژگی که باعث می شود تا رپورتاژ آگهی تسمینو موثر واقع شود را می توان محبوبیت و اعتبار این سایت دانست که با داشتن رابط ها و سئو بسیار بهینه در موتور جستجو، می تواند رپورتاژ آگهی شما را به خوبی در رتبه بندی گوگل بالا ببرد.
  • رعایت اصول سئو در نگارش رپورتاژ آگهی از جمله عدم ثبت بیش از 5 بک لینک در آن
  • استفاده از فایل های چندرسانه ای از جمله تصاویر، ویدیو و متون با کیفیت بالا که به خوبی می تواند ارزش رپورتاژ شما را افزایش دهد
  • انتشار آگهی های رپورتاژی شما در وب سایت های معتبر
  • طراحی و تدوین رپورتاژ های آگهی برای صفحات داخلی وب سایت شما و درنظر گرفتن بک لینک برای آنها

از دیگر ویژگی هایی که سبب می شود تا شما به عنوان یک مشتری به خدمات تسمینو ترغیب شوید، همچنین می توان گفت:

  • پشتیبانی تمام وقت
  • گزارش آنی از کمپین
  • مشاوره رایگان برای ایجاد و ثبت کمپین رپورتاژ
  • تعرفه مناسب

خرید رپورتاژ آگهی از تسمینو

قیمت رپورتاژ آگهی تسمینو 

یکی از نقاط قوت آژانس دیجیتال مارکتینگ تسمینو را می توان هزینه های بسیار مناسب و پایین در بین رقبا و شرکت های دیجیتال برندینگ در ازای خدمات آن و رپورتاژ آگهی رایگان دانست. از آنجایی که یکی از اصول کاری این شرکت در طول تجربه کاری خود، حفظ مشتریان و احترام به آنها است، قیمت های درج شده برای رپورتاژ آگهی تسمینو متناسب با وضعیت کاربران در نظر گرفته شده است.

در کنار این ویژگی، تسمینو ویژگی ها و فرصت هایی را برای کاربران خود ارائه کرده است که با این تسهیلات شما می توانید از تخفیف های بیشتری در ازای انتخاب رپورتاژ آگهی و خدمات تسمینو بهره ببرید. به عنوان مثال شما می توانید با انتخاب تعداد رسانه های بیشتر در یک کمپین، از تخفیف های تسمینو برخوردار شوید. در واقع در قیمت گذاری تسمینو تلاش کرده است تا انتخاب های هوشمندانه ای را برای کاربر نیز ارائه دهد.

شما می توانید از طریق بخش خدمات رپورتاژ آگهی به لیست رسانه ها و تعرفه های رپورتاژ آگهی آن دسترسی داشته باشید.

ارتباط با ما

اگر شما دارای یک کسب و کار اینترنتی در سطح اینترنت هستید و تمایل دارید تا وب سایت خود را از نظر سئو و رتبه بندی در برابر رقبایتان بهبود بخشید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات سایت تسمینو است.

برای استفاده از خدمات تسمینو شما می توانید از راه های زیر اقدام کنید:

  • شماره تماس: 021-28424339
  • آدرس آژانس :  رشت – خیابان لاکانی – مجتمع کاسپین – طبقه 5 واحد 9

همچنین شما می توانید با مراجعه به وب سایت تسمینو، از سربرگ تماس با ما، پیام خود را با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس برای همکاران ما ارسال کنید.