دانلود پایان نامه ارشد در رابطه با : تأثیر گرایشات ارزشی و استراتژیک بر رشد کسب و کار‌های خانوادگی در صنعت پوشاک ورزشی

دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تأثیر گرایشات ارزشی و استراتژیک بر رشد کسب و کار‌های خانوادگی در صنعت پوشاک ورزشی

تکه ای از متن پایان نامه :

 نوآوری مفهوم پیچیده ای می باشد که از منابع گوناگون مشتق میشود و انواع آن به صورتهای مختلف تعریف شده می باشد. در یکی از تقسیم بندیهای شناخته شده، نوآوری به دو دسته نوآوری در محصول و نوآوری در فرآیند تقسیم میشود (ونگ و احمد[1]، 2004). نوآوری محصول درواقع در برگیرنده ارائه کالا و خدمات جدید در سازمان می باشد، درحالیکه نوآوری فرآیند شامل نوآوری در ابزار و روشهایی نظیر تکنیکهای تولید یا بازاریابی کالاها و2. هنجار رفتاری کارکنان و مدیران ) اعضای سازمان (بر اساس توسعه ی سازمانی و پاسخ گویی به اطلاعات بازار فراهم می گردد (محمودی و حبیبی،1392).

نارور و اسلاتر مشتری گرایی درک صحیح مشتریان هدف برای ایجاد ارزش برتر برای او می باشد و شرکتها بایستی زنجیره ارزش مشتریان را به درستی درک کنند (مدهوشی و طبیبی،1391).

4-8-1-2 گرایش به برند

امروزه مدیران متوجه شده اند که برند و مدیریت برند برای ادامه حیات کسب وکارشان بسیار لازم و ضروری می باشد. در واقع برندها به بخش جدایی ناپذیر ارزش شرکت و نیز یک دارایی استراتژیک مهم تبدیل شده اند به طوری که برای برخی از شرکتها، برند، همه ی دارایی آن شرکت محسوب میشود (قاسمی و درزیان،1391).

گرایش به برند رویکردی می باشد که برند را به عنوان منبعی استراتژیک برای شرکت در نظر می‌گیرد که در توجه و رفتارهای اعضاء نمایان شده می باشد (آرده،1999)

کلر[2](2000) اظهار کرده می باشد که صاحبان برندهای دست اول به مشتریان خود وابسته هستند و با دقت بسیار نیازهای مشتری را مطالعه می کنند، همچنین به پیامی که برند آن ها در طول زمان به مخاطب انتقال می دهد توجه نشان می دهند که مبادا در تضاد با برآورده کردن نیازهای مشتری باشد. بنابرین فعالیت هایی حمایتی با هدف توسعه یک برند در طول زمان بایستی صورت بگیرد (کلر، 2000)

بعضی پژوهشگران به گرایش به برند به عنوان متممی برای گرایش به بازار اشاره کرده اند (آرده،1999) یا نوع خاصی از بازار گرایی که به جهت تمرکز استراتژیک بر برند سازی ایجاد شده می باشد (بامگارث[3]، 2010).

[1] Wang & Ahmed

[2]Keller

[3]Baumgarth

 

تأثیر گرایشات ارزشی و استراتژیک بر رشد کسب و کار‌های خانوادگی در صنعت پوشاک ورزشی

تأثیر گرایشات ارزشی و استراتژیک بر رشد کسب و کار‌های خانوادگی در صنعت پوشاک ورزشی

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد رشته مدیریت: تأثیر گرایشات ارزشی و استراتژیک بر رشد کسب و کار‌های خانوادگی در صنعت پوشاک ورزشی