دانلود پایان نامه ارشد در رابطه با : تاثیر بازاریابی رابطه¬مند بر افزایش وفاداری مشتریان

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر بازاریابی ارتباط¬مند بر افزایش وفاداری مشتریان

تکه ای از متن پایان نامه :

 

مشتری خود را نه تنها در تأثیر یک مشتری بلکه در تأثیر دوست و همسایه به خوبی می شناخت.کوشش های بازاریابی ارتباط مند بر این می باشد که چنین نتیجه ای را امروز هم به دست آورد ، اما به دلیل گستردگی ابعاد جامعه ی امروز ، شرکت ها باید از پایگاه داده ها بهره گیری و ارتباطات رسانه ای خود را با در نظر داشتن نیازهای هر یک از مشتریان منطبق کند(shammout , 2007 , 82).

می دهد و در مقابل بازاریابی ارتباط مند را به زنجیره ای از فعّالیت های پایدار تشبیه می کند که هم به بهبود و توسعه کل طبیعت کمک می کند و هم اینکه تمامی طرف های درگیر ، چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت منافعی را کسب می نمایند.

از دیدگاه استراتژی های سنّتی بازاریابی ، مشتریان اغلب با طی مراحل جستجو ، ارزیابی ، خرید و بهره گیری درپایان زنجیره ارزش کالاها و خدمات قرار می گیرند.اما دغدغه امروز بازایابان خلق مشتریان رضایتمند و حتّی دلشاد با بالاترین میزان وفاداری می باشد که این مستلزم درگیری مشتری در زنجیره ارزش در تمامی فرآیندها و فعّالیت ها و تصمیمات سازمان می باشد.در پارادایم بازاریابی ارتباط مند به جای توجه خصمانه به مقوله چانه زنی در هر معامله خریدار و فروشنده برای رسیدن به اهداف خود با یکدیگر به توافق می رسند و در یک قالب طرح ریزی شده نسبت به هم تعهّداتی پیدا کرده و روابط خود را شکل می دهند(palmer , 2000 , 88).محققان به کار گیری بازاریابی ارتباط مند عقیده دارند که وابستگی های دو سویه سبب کاهش هزینه های معاملاتی می گردد و کیفیت را ارتقاء می بخشد.به طور اختصار کیفیت بهتر با هزینه پایین تر از طریق وابستگی طرفین در میان فعّالان زنجیره ارزش گذاری حاصل می گردد.از این رو هدف بازاریابی ارتباط مند ، ارتقای بهره وری بازاریابی از طریق دست یابی به اثر گذاری و شایستگی می باشد(غفاری ، 1386،115).

2 -6 مدل های بازاریابی ارتباط‌مند

2 -6-1 مدل تاهیر رشید [1]

تا به امروز برای شناسایی ابعاد کلیدی بازاریابی ارتباط‌مند تحقیقات زیادی صورت گرفته می باشد ؛ که جامعترین آن مدل ارائه شده توسط تاهیر رشید (2003) می باشد. مدل مورد بحث کلید ابعاد مربوط به سایر مدل‌های ارائه شده تا قبل از سال 2003 را به توضیح زیردر بر می‌گیرد:

[1]Tahirrashid

 

 

تاثیر بازاریابی ارتباط¬مند بر افزایش وفاداری مشتریان

تاثیر بازاریابی ارتباط¬مند بر افزایش وفاداری مشتریان

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد: تاثیر بازاریابی ارتباط مند بر افزایش وفاداری مشتریان

Author: new1 new1