دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد با موضوع : تأثیر گرایشات ارزشی و استراتژیک بر رشد کسب و کار‌های خانوادگی در صنعت پوشاک ورزشی

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تأثیر گرایشات ارزشی و استراتژیک بر رشد کسب و کار‌های خانوادگی در صنعت پوشاک ورزشی

تکه ای از متن پایان نامه :

 

اگرچه یک برند قوی نمی تواند به وجود بیاید مگر اینکه برآمده از استنتاج نیازهای مشتریان باشد اما، چشم انداز برندگرایی این گونه می باشد که پیگیری نیازهای مشتری از ایجاد یک برند قوی جلوگیری می کند (آرده،1999؛ آرده و همکاران، 2011).

بنابرین در حالی که آگاهی از نیازهای مشتری برای ایجاد گرایش به بازار و ارضا کردن نیازهای مشتریان لازم می باشد (گرومارک و ملین[1]،2011؛ رید و همکاران[2]،2005)، شرکت‌های برند‌گرا گامی در جهت پذیرفتن برند به عنوان یک دارایی استراتژیک برداشته اند.

 

5-8-1-2 گرایش کارآفرینانه

سرعت و شدت رقابت محیطی سازمانها را مجبور کرده می باشد تا برای ایجاد نوآوری در محصول و فرآیندها همواره در بازار به دنبال فرصتهای جدید باشد.

گرایش کارآفرینانه فرآیندی می باشد که سازمان راه های جدیدی برای توسعه و تجاریسازی محصولات جدید، حرکت به سمت بازارهای جدید و ارائه خدمات جدید به مشتریان خلق میکند (هوگز و مورگان[3]، 2008). لامپکین و دس، گرایش کارآفرینانه را مجموعه ای از روشها، اقدامات و سبکهای تصمیمگیری تعریف میکنند که مدیران از آن برای نوآوری در سازمان بهره گیری میکنند (لامپکین و دس،1996. ص 138). آنها در تحقیقات خود پنج بُعد ریسکپذیری، نوآوری، پیشگامی، رقابت تهاجمی و استقلالگرایی را برای گرایش کارآفرینانه معرفی کردند که هر کدام از آن ابعاد نسبت به یکدیگر مستقل هستند. مقصود از ریسک پذیری، تمایل مشارکت مدیران شرکت در پروژهشهای پرمخاطره و انجام اقدامات متهورانه ای محتاطانه برای نیل به اهداف شرکت می باشد. نوآوری، تمایل شرکت برای به کارگیری و پشتیبانی از ایده های جدید، مواد بدیع و نوظهور، آزمایشها و فرآیندها یی می باشد که به نتایج ارزشمندی مانند تولید محصولات و خدمات جدید، فرآیندهای تولید جدید و پیشرفت تکنولوژیکی منجر می گردد. پیشگامی چشم اندازی آینده نگر می باشد، به گونه ای که شرکتها فعالانه به دنبال پیشبینی فرصتها یی هستند تا محصولات جدید را توسعه داده و معرفی کنند. بدین ترتیب، از مزایای پیشگامی بهره مند شده و بر[1] Gromark & Melin

[2] Reid et al

[3] Hughes & Morgan

 

تأثیر گرایشات ارزشی و استراتژیک بر رشد کسب و کار‌های خانوادگی در صنعت پوشاک ورزشی

تأثیر گرایشات ارزشی و استراتژیک بر رشد کسب و کار‌های خانوادگی در صنعت پوشاک ورزشی

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد رشته مدیریت: تأثیر گرایشات ارزشی و استراتژیک بر رشد کسب و کار‌های خانوادگی در صنعت پوشاک ورزشی

Author: new1 new1