دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد با موضوع : تاثیر بازاریابی رابطه¬مند بر افزایش وفاداری مشتریان

دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  تاثیر بازاریابی ارتباط¬مند بر افزایش وفاداری مشتریان

تکه ای از متن پایان نامه :

 

اعتماد ، تعهد، تجربیات خوب ، وفای به عهد ، رضایت مشتری ، بازاریابی ارتباط مند داخلی ، پیوند اجتماعی، همدلی ، ارتباطات و اعتماد .

  • فعالیت اجتماعی (نظیر: دعوت مشتریان به شام یا نهار، ملاقات‌های رسمی‌با مشتریان)
  • فعالیت فروش (نظیر : معرفی محصولات یاخدمات جدید)
  • نظارت بر ارتباط (حفظ ارتباط بین سازمان و مشتری)
  • تبادلاطلاعات(نظیر :ارسال نشر و نتایج حاصل از تحقیقات به مشتریان) (من سوواسپیس[1]2000،320).

2-7 بازاریابی ارتباط مند و مدیریت ارتباط با مشتری

هدف بازاریابی ارتباط مند بهبود در سودآوری شرکت از طریق تغییر دیدگاه شرکت از بازاریابی معاملاتی و تاٌکید بر جذب مشتریان جدید به سوی حفظ و نگهداری مشتریان از طریق کاربرد موٌثّر ارتباط با مشتری.ارتباط منسسجم نیازمند همپوشانی در طرح ها و فرآیندهای طرفین می باشد و پیوندهای نزدیک اقتصادی ، عاطفی و ساختاری را میان آن ها پیشنهاد می کند.

بازاریابی ارتباط مند و مدیریت ارتباط با مشتری مانند استراتژی هایی می باشد که شرکت های کامیاب امروز ، برای دست یابی به اهداف خود از آن بهره برداری می کنند و می توان بهره گیری مطلوب از آن ها را به عنوان یک مزیت رقابتی پایدار در دنیای تجارت امروز دانست(غفاری ، 1386،216).مدیریت ارتباط با مشتری یک راهبرد کسب و کار می باشد که با پیشرفت فناوری تقویت می گردد و از طریق آن ، سازمان ها به ایجاد ارتباطات سودمند بر پایه بهین سازی ارزش دریافتی و ادراکی مشتریان می پردازند(جوانشیر ، 1387،52).در راستای اجرای بازاریابی ارتباط مند ، CRM مطرح می گردد ، یعنی ریشه های مدیریت ارتباط با مشتری را می توان در بازاریابی ارتباط مند جستجو کرد.در حقیقت CRM با ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی از داده های مشتریان به شناسایی و طبقه بندی مشتریان از نظر[1]Man so,Speece

 

 

تاثیر بازاریابی ارتباط¬مند بر افزایش وفاداری مشتریان

تاثیر بازاریابی ارتباط¬مند بر افزایش وفاداری مشتریان

 برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

دانلود پایان نامه ارشد: تاثیر بازاریابی ارتباط مند بر افزایش وفاداری مشتریان