برگزیده

بهترین کولر گازی های ال جی در ظرفیت ۱۲۰۰۰ و ۱۸۰۰۰

 

 

تا قبل از پیدایش نمونه‌های پیشرفته انواع سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در واقع از سایر روش‌های خنک کننده یا حرارت دهنده استفاده می‌شد، استفاده از انواع پنکه‌های سقفی گردان و یا پنکه‌های رومیزی در بسیاری از مناطق رواج داشته و تا کنون نیز وجود دارد، ولی در واقع پیشینه انواع سیستم‌های تهویه مطبوع به چندین قرن قبل برمی‌گردد وبرای خرید و قیمت کولر گازی های ۱۲۰۰۰ کلیک کنید.

که اغلب در مناطق حاره‌ای یا گرم و سوزان مجبور بودند خانه هایشان را از گل و یا سقف خانه ها را از انواع سفال و چوب بسازند تا گرما به درون خانه‌ها راه پیدا نکند، در معماری شهرهای فلات مرکزی و به خصوص مناطق بیابانی کشور وجود ساختمان‌هایی با نورگیرها یا سوراخ مانندهایی که در پشت بام خانه‌ها تعبیه شده بود کار را برای خروج هوای گرم و رد و بدل کردن هوا بسیار آسان می‌کرد و از همین رو این نوع ساختمان‌ها با وجود گرمای سوزان می‌توانستند به مشابه یک سیستم سرمایشی مجهز عمل کنند.

به تدریج و با تولید انواع سیستم‌های تهویه هوا دیگر حتی انواع بادبزن‌ها یا سایر وسایلی که به عنوان خنک کننده از پر پرندگان تولید می‌شد به فراموشی سپرده شدند و نسل نوینی از سیستم‌های سرمایشی جایگزین آنها شدند.

 

امروزه با وجود انواع کولرهای گازی حتی کولرها و پکیج‌های مختلف گرمایشی نیز از چندان رونقی برخوردار نیستند، این روند با تولید انواع کولر گازی که توسط برند محبوب و پرطرفدار ال جی به بازار عرضه می‌شوند دچار تحولی چشمگیر شده است.

 

کولر گازی ال جی یکی از بهترین کولر گازی شرکت ال جی است و توانسته است بر سایر نمونه های موجود برتری خود را به اثبات برساند، کمپانی ال جی یکی از محبوب ترین کمپانی‌های موجود در آسیا می‌باشد.

مطلب دیگر :   بهترین سایت های دانلود موزیک

 

 

 

کولر گازی های ال جی در توان ۱۲۰۰۰ کم مصرف ترین ال جی

 

کولر گازی ال جی ۱۲۰۰۰ شرکت ال جی با توجه به شرایط جوّی اکنون زمین و در نظر گرفتن اهمیت صرفه جویی در مصرف انواع انرژی‌های طبیعی،  کولر گازی ۱۲۰۰۰ ال جی فول دیسی اینورتر NP126SK3 را طوری ساخته است که کمترین میزان انرژی برق را مصرف کنند.

همچنین از گازهایی که باعث بر جای گذاشتن اثرات گلخانه‌ای بر جو زمین می‌شوند اجتناب کرده و از گاز R410A  در ساخت کولر گازی ۱۲۰۰۰ ال جی فول دیسی اینورتر NP126SK3 بهره گرفته است که هیچ اثر بدی بر لایه اوزون نمی‌گذارد.

 

 

کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی اینورتر NP1866SK1

 

یکی از محصولات شرکت بزرگ ال جی، کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی اینورتر NP1866SK1 جدید است که دارای قابلیت‌های قابل توجهی است که در ادامه به معرفی آنها پرداخته‌ایم.

۱۸۰۰۰ ال جی اینورتر مدل NP1866SK1 دارای دو حالت کارکرد گرمایشی و سرمایشی است و در هر دو حالت هوای مطبوعی را فراهم می‌کند. به این دلیل که فیلتر پلاسمستر به کار رفته در کولر گازی ۱۸۰۰۰ ال جی NP1866SK1 با قابلیت تولید ۳ میلیون یون در دقیقه و همچنین استفاده از فیلتر دیگری به نام ۳M تضمین می‌کند که انواع باکتری‌های موجود در هوای محیط و بعلاوه بوهای نامطبوع را از بین می برد و هوایی پاکیزه را فراهم می‌کند.