برگزیده

چرا باید از تخته وایت برد استفاده کنیم ؟

تخته وایت برد یکی از تحولات مسائل آموزشی است. در آغاز عصر و دوره جدید آموزش ، یکی از سوالات مهمی که ذهن جامعه آموزشی و فرهنگی را درگیر کرده بود پاسخ به این سوال بود :

آیا استفاده از تخته های سیاه قدیمی و گچ نویس  ، میتواند پاسخگوی نیازهای همیشگی دوران آموزشی  باشد ؟

از یاد نبریم که بزرگترین نخبه ها  و نوابغ جامعه ، از دل همین مدارس و پای همین تخته ها به جایگاه رفیع علم و دانش رسیده اند . خاطرات پدر ها و مادران با این کلاسها و گچ و تخته نیز عجین شده است . خاطرات تلخ و شیرین . دل کندن سخت بود ولی جامعه نیازهای خود را میطلبید .

نیازهای جدید ، ابزارهای متناسب با خود را پیدا میکند . وایت برد ابزاری بود در پاسخ به این نیاز ها :  نوشتن راحت و پاک کردن راحت تر ، ترکیب متفاوت رنگها  ، وضوح تصاویر و خطوط . میدان دید بهتر ، حال مقایسه نمایید با نحوه کارکردن با تخته های قدیمی . با این تفاوت که  ایجاد گرد و خاک ، نوشتن توام با فشار و درد دستها ، پاک کردن سخت ، بروز بیماری ها و حساسیت های آلرژیک و پوستی ، از سختی های کار با تخته های قدیمی بود .

شرکت تولیدی تخته وایت برد پارس ، این افتخار را دارد که با سابقه ای دیرینه و برخورداری از کادری مجرب و آزموده ، همگام با تحول در نیازهای آموزشی ، با طراحی منحصر به فرد از نظر استحکام و زیبایی ، با استفاده از بهترین مواد اولیه و بهترین محصول در خدمت جامعه فرهنگی و آموزشی ، به روزترین دستاوردهای آموزشی را در اختیار این عزیزان قرار می دهد .

مطلب دیگر :   ریگ ماینینگ

مدارس ، دبیرستانها ، دانشگاهها ، ادارات خصوصی و دولتی ، موسسات آموزشی و فرهنگی ، کافی نت ها ، آژانس های مسافرتی ، بیمارستانها و فروشگاه های لوازم التحریر از مشتریان ما در مصرف وایت برد می باشند.

تحویل کالا در کمترین زمان ، امنیت در پرداخت اینترنتی ، تضمین قیمت ، امکان پرداخت در محل و ارسال سریع به سراسر کشور از خدمات شرکت وایت برد پارس می باشد. وایت برد پارس در تمامی مراحل انتخاب جهت مشاوره ، در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

محصولات پارس دارای تنوع مختلف در نوع و اندازه می باشند که مهمترین آنها عبارست از انواع تخته وایت های برد معمولی و اداری آموزشی ، مغناطیسی ، فانتزی ، ریلی ، لولایی (کشویی ) ، تابلو اعلانات ، میز تحریر وایت بردی و طرح چوب . انواع پایه وایت برد.

این محصولات دارای ویژگی های مختلف و متنوع می باشند. مثلا تخته وایت برد مغناطیسی علاوه بر قابلیت نوشتاری به عنوان تابلو اعلانات جهت درج هرگونه اطلاعیه و نصب اعداد و علائم آموزشی و غیره آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای بررسی قیمت و نحوه انتخاب ، مشاوره خرید و سفارش محصولات پارس به لیست قیمت تخته وایت برد پارس مراجعه نمایید.