برگزیده

مزایای استفاده از فروشگاه ساز

 

در زندگی امروزه می بینید که برای انجام هر کاری چندین حق انتخاب و راه حل وجود دارد و بیشتر کسب و کارها خدمات خود را به شکل های گوناگون در اختیار ما قرار می دهند، حال اینکه ایجاد سایت ها نیز به روش های مختلفی صورت می پذیرد. راه اندازی بهترین سایت های ایران با استفاده از فروشگاه ساز، باعث می شود با امکانات ویژه ای که در اختیار شما قرار می گیرد، یک فروشگاه آنلاین عالی داشته باشید. نکته ای که وجود دارد این است که سایت ساز پولی با بهترین سایت ساز رایگان در ارائه خدمات و یا حتی معایب، تفاوت هایی با هم  دارند که در ادامه این محتوا به آنها خواهیم پرداخت.

  1. نیازی به خرید هاست و دامنه نیست

شما در بهترین سایت ساز احتیاجی به هاست نخواهید داشت و این در حالتی است که در فروشگاه سازهای ویژه، برای استفاده از ابزارها و انجام هر کاری نیازمند هاست می شوید، زیرا فروشگاه های آنلاین بر بستر هاست عملی می شوند. بر عکس آن در سایت ساز، فرایند اجرا متفاوت می باشد و نه تنها وجود هاست لازم نیست بلکه از قبل آنچه که برای مدیریت یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارید فراهم بوده و یک وب مستر فقط باید محتوا، عکس، ویدیو، متن و یا تبلیغات را در سایتش قرار دهد این از رو وجود هاست منتفی می شود.

در بهترین سایت ساز ایران، پک رایگان پنل از قبل خریداری شده و نیازی نیست که شما پول اضافی بپردازید و امکان استفاده از دامنه .com و .ir بدون هیچ هزینه ای فراهم است. این امر موجب شده که گرایش صاحبان کسب و کار به سمت این سایت سازها بیشتر شود، زیرا می توانند در هزینه ها تا حد قابل توجه ای صرفه جویی کنند.

  1. دغدغه های مالی

بعد از اینکه هدف خود را از ایجاد یک فروشگاه آنلاین مشخص کردید باید به فکر هزینه های طراحی و عملی ساختن آن بود. اما از کجا باید بفهمیم که هزینه ساخت یک سایت چقدر است؟ نگران نباشید زیرا فهمیدن این موضوع نیازی به مراجعه حضوری به جایی ندارد، شما می توانید با یک تماس ساده یا سرچ در اینترنت با شرکت های طراح ارتباط برقرار نمایید و از آنها در خصوص قیمت ها سوالات لازم را بپرسید. با یک مقایسه کوچک، راحت می توان متوجه شده که استفاده از بهترین سایت ساز ایران هزینه ها را تا حد قابل توجه ای پایین می آورد و با امکانات خوبی که در اختیار متقاضیان قرار می دهد آنها را از فروشگاه ساز هزینه بر بی نیاز می کند. گاهاً نرخ ها به حدی زیاد است که افراد را از داشتن فروشگاه اینترنتی منصرف می کند. داشتن سایت نیازمند یکسری زمینه های مالی است که با صرف هزینه برای آنها می توانید از امکانات خاصی برخوردار شوید مثلا هزینه کردن برای:

  • هزینه سالانه هاست و دامنه
  • هزینه جهت خرید قالب برای ظاهر سایت
  • خرید پلاگین های گوناگون جهت برخورداری از آپشن های متفاوت مثل ماژول ها
  • هزینه جهت دریافت مشاوره به منظور پیشرفت و گسترش فعالیت سایت
  • هزینه جهت بهرهبرداری از سیستم طراحی شده
  • و سایر هزینه های جانبی

با این تعاریف دریافتیم که استفاده از بهترین سایت ساز فروشگاهی به خرید هاست و دامنه نیاز ندارد و در ضمن قالب ها از پیش طراحی و آماده شده اند، در نتیجه در این قسمت می توان تا حدی صرفه جویی کرد. مزیتی که این فروشگاه سازها دارند این است که چندین قالب متفاوت و زیبا در سیستم وجود دارد و چنانچه قالب فعلی را دوست نداشته باشید، می توانید آن را تغییر دهید. تهیه ماژول نیز مثل قالب بوده و شرایط بهره مندی از آنها به دسترسی مدیر وب سایت مرتبط است و اگر اجازه از طرف وب مستر صادر شود قادر به استفاده از آن هستید.

در بهترین سایت ساز شما شاهد مشاوره های به روز و کارمد از طرف متخصصان خواهید بود و در صورت بروز خطا یا مشکل می توانید از بخش پشتیبانی کمک بگیرید. با این تعاریف دریافتیم که لازومی به پرداخت هزینه های گزاف نبود و هر آنچه که هزینه می کنید در مقابل مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم، بسیار ناچیز خواهد بود.

  1. پشتیبانی به موقع

تفاوتی ندارد که شما یک وب سایت فروش آنلاین داشته باشید یا یک وب سایت ساده، که در آن هر گونه محتوایی منتشر می شود، به هر ترتیب لازم است که مراقبت های کافی را از آن به عمل آورید. یعنی بتوانید در صورت بروز مشکل آن را فوراً حل کرده یا همیشه آن را در حالت آپدیت نگهداری کنید. از این رو برای انجام این امور نیازمند فردی هستید که مسئولیت پشتیبانی را بر عهده بگیرد اما در بهترین سایت ساز برخلاف دیگر سایت سازها، پیشتیبانی بدون دریافت هیچ هزینه ای صورت می گیرد.

 

  1. تنوع در نوع فروشگاه ها

احتمال دارد که فروشگاه آنلاین شما هر محصولی را برای فروش عرضه کند، از اقلام فیزیکی گرفته تا فایل های دانلودی و سرویس هایی که به قالبندی و سیستمی خاص احتیاج دارند، از این رو در بهترین سایت ساز فروشگاهی ۳ مدل سایت ارائه می شود که برای آپشن های فروش در نظر گرفته شده است. با ذکر یک مثال این قضیه را بیشتر توضیح می دهیم: تصور کنید صاحب یک فروشگاه آنلاین فیزیکی هستید که محصولات در آن به صورت اینترنتی به فروش می رسد، یعنی متقاضی بعد از انتخاب نوع کالا و زدن دکمه خرید باید فیلدهای مربوط به مشخصات از جمله نام و نام خانوادگی و آدرس محل دریافت محصول را وارد کرده تا بعد از یک تایم معین آن را دریافت کند. این در حالی است که برخی از سایت های، محصولاتشان به صورت دانلودی بوده و کاربر پس از آنکه هزینه را پرداخت نمود، قادر به دریافت فایل می شود و نیازی به پُر کردن فرم ندارد. در نتیجه بین این دو مدل سایت تفاوت هایی دیده می شود.

  1. دارای سئوی سایت کاملا مناسب و بهینه سازی شده
مطلب دیگر :   معرفی لینک های مفید

پیش از این توضیح دادیم که سایت سازهای رایگان پلاگین های کاربردی زیادی را دراختیار مدیران قرار می دهند تا در جهت توسعه سایت خود از آنها بهرمند شوند. اما در صورتی که تخصص استفاده از این افزونه ها مثل ماژول ها را نداشته باشید نه تنها به پیشرفت سایت کمک نمی کنید بلکه باعث افول آن خواهید شد. یکی از ضربه های منفی که ممکن است به سایت وارد شود، پایین آمدن کیفیت سئو خواهد بود. در بهترین سایت ساز ایران این قضیه فرق می کند، زیرا متخصصان آنها از حیاتی بودن سئو سایت آگاهی دارند و همین امر موجب گشته تا سایت سازهای آنها با الگوریتم های نوین جستجوگر گوگل منطبق باشد و در نتیجه یک سایت کاملاً مناسب و بهینه داشته باشید که هر موتور جستجوگری در کمترین زمان آن را بیابد.

  1. دارای قالب های متنوع و قابلیت تغییر آن ها

از دیگر مزیت های بهترین سایت ساز می توانیم به تنوع در قالب ها اشاره کنیم. برای مثال اگر پیش از این سابقه کار با وبلاگ هایی مثل: بیان، بلاگفا و غیره را داشته اید، مطلع هستید که در اغلب آنها قالب های از پیش آماده ای وجود دارد و شما مجاز هستید به انتخاب خودتان یکی از آنها را بر گزینید و یا برخی از کدها را تغییر داده و قالبی جدید بسازید. حال اینکه در فروشگاه سازها نیز همین قابلیت موجود می باشد و می توانید در پنل تنظیمات به سلیقه خود یک قالب را مشخص کرده و یا کدهای آن را دستکاری نمایید تا قالبی که مد نظرتان است به وجود بیاید.

  1. امکان قابلیت SASA

قابلیت SASA که کوتاه شده عبارت « software as a service » است در بهترین سایت ساز فروشگاهی به چشم می خورد و خیلی ها از این گزینه تحت سرویس، اطلاعات مشخصی در اختیار ندارند. خدمات جیمیل در گروه همین سرویس قرار دارد و کار آن نیز دریافت اطلاعات کاربر می باشد. زیر ساخت های قابلیت SASA به طور کلی پیچیده بوده و تحت انحصار شرکت گوگل است و هدف آن آپدیت و برقراری امنیت در سیستم ها خواهد بود که امروزه شاهد بکارگیری آن در سایت سازها هستیم. این قضیه موجب کاهش نگرانی افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارند، می شود.

  1. درگاه بانکی پرداخت آنلاین بسیار امن و مطمئن

یکی از مهمترین نکاتی که در ساخت و طراحی سایت فروش آنلاین باید به آن دقت شود، درگاه های امن پرداخت می باشد و این امر برای دو طرف یعنی خریدار و فروشنده بسیار اهمیت دارد. در بهترین سایت ساز ایران اصلا جای نگرانی در این زمینه نیست زیرا آنها یک پورت مخصوص بانکی در اختیار شما قرار می دهند، و اقدامی که باید انجام دهید این است که به عضویت سایت های درگاه رابط در بیایید تا درگاه فروشگاه آنلاین شما نیز فعال گردد.

  1. محیطی کاملاً امن

امروزه وب سایت های متعددی وجود دارند که به وسیله بهترین سایت ساز ایران طراحی شده اند و به کاربران اینترنت خدمات رسانی می کنند و از آنجایی که در تایم های زیاد و به کرات مورد استفاده قرار گرفته اند، طبیعی است که به مرور ایرادات و مشکلات احتمالی آنها حل شود. با توجه به بالا بودن کاربرد این گونه سایت ها، سایت سازها موظفند ایمنی را برای آنها تامین کنند.

در نتیجه فروشگاه های اینترنتی که با بهترین سایت ساز فروشگاهی ساخته شده اند ایمنی را برای متقاضیان خود به ارمغان می آورند، پس در انتخاب آنها تعلل نکنید.

  1. ثبت سفارش و راه اندازی فروشگاه آنلاین در مدت زمان کوتاه

در موارد بالا در خصوص این قضیه با شما صحبت هایی داشتیم، طراحی و ساخت یک سایت به وسیله بهترین سایت ساز در کوتاه ترین زمان ممکن موجب محبوبیت این مورد شده است. اگر دقت کنید می بینید که این سایت سازها باعث شده اند، تایم زیادی در اختیار شما باقی بماند. بر فرض مثال: اگر قرار باشد یک سرویس جدید در سایت اضافه شود، مدیر باید تا افزوده شدن آن با پشتیبان ها در تماس باشد اما در فروشگاه سازها چنین معظلی دیده نمی شود. مثلا برای اضافه کردن یک اسلاید شو که نقش زیباسازی برای سایت ایفا می کند، نیازی نیست پلاگینی اضافه شود زیرا از قبل مانند قالب ها این افزونه ها وجود دارند و شما کافیست آنها را برگزینید. کار با بهترین سایت ساز رایگان نیز همین سرعت را در طراحی سایت شما به وجود می آورد و جای هیچ نگرانی نیست.