برگزیده

اکانت وب اپ فیفا FUT web App22

اکانت وب اپ فیفا FUT Web App 22

اکانت وب اپ فیفا به اکانتی گفته می‌شود برای خرید و فروش در آن هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد. اکانت‌های که از نظر EA گیمر واقعی شناخته می‌شوند از این قابلیت برخوردار می‌گردند.

مزایای اکانت وب اپ فیفا

دسترسی کامل به اکانت Ultemate FIFA از طریق گوشی، یکی از مزایای این اکانت می‌باشد که به کمک برنامه Companion انجام می‌شود. این کار سبب می‌گردد بدون اینکه به کنسول یا PC شخصی نیاز داشته باشید در هرجایی بتوانید به اکانت خود دسترسی پیدا کنید و به راحتی از تمامی قابلیت‌های اکانت خودتان بهره ببرید.

یکی دیگر از مزایای اکانت وب اپ فیفا باز، قابلیت این اکانت برای برای خرید و فروش کوین در پلی استیشن است. از آنجایی که این اکانت از همان ابتدا به عنوان بازیکن واقعی شناخته می‌شود و انجام آن روی PC با گوشی می‌باشد احتمال بن در آن اندک و خرید و فروش روی آن بصورت نامحدود انجام می‌گیرد. همچنین با توجه به دسترسی این اکانت به ترنسفر، برای کار روبات نیز قابل استفاده می‌باشد. بطور کلی با اکانت Web App باز می‌توانید دسترسی و مدیریت بهتر تیم و خریدوفروش امن‌تر را تجربه کنید.

روش ساخت اکانت فیفا ۲۲

  1. برای اینکه از وب اپ فیفا استفاده کنید ابتدا باید یک ایمیل داشته باشید. برای ورود به اپلیکیشن فیفا ۲۲ و شروع کار خود، ابتدا باید آدرس را وارد کنید.
  2. در این هنگام شما وارد یک صفحه جدید خواهید شد. در اینجا باید روی گزینه Login کلیک کنید تا بتوانید حساب کاربری مخصوص خود را بسازید.
  3. پس از کلیک روی login وارد صفحه دیگری می‌شوید که در این بخش باید روی Create your EA Account کلیک کنید تا وارد صفحه ساخت حساب کاربری شوید.
  4. در این هنگام صفحه EA Network را می‌بینید. در اینجا باید ایمیل خود را وارد کادر موردنظر کرده و روی گزینه Next کلیک کنید.
  5. در این مرحله باید اطلاعات خواسته شده را وارد قسمت‌های مشخص کنید. پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، باید در کادر مربوط به موافقت با شرایط تیک بزنید و پس از آن روی Next کلیک کنید.
  6. حال نوبت به انتخاب نام مناسب و عکس برای حساب کاربری می‌رسد. پس از انجام این دو مورد، روی گزینه Sign Up کلیک کرده و وارد ایمیل خود شوید.
  7. در این هنگام یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود که حاوی یک کد فعال‌سازی است. کد موردنظر را کپی کرده و در کادر مشخص شده پیست کنید. پس از آن برای ادامه مراحل روی گزینه Continue کلیک کنید.
  8. حساب کاربری شما آماده است و می‌توانید وارد آن شوید.
  9. پس از اتمام این مراحل مجدداً وارد صفحه ورود به اپلیکیشن فیفا ۲۲ شوید و آدرس ایمیلی که از طریق آن عضو شده‌اید را در کادر موردنظر وارد کنید. از این لحظه به بعد شما می‌توانید از وب اپ فیفا ۲۲ استفاده کنید.

کسب درآمد از طریق فیفا

یک روش برای کسب درآمد از فیفا، ربات افزایش کوین فیفا می‌باشد که در دو نسخه اندروید و کامپیوتر قابل ارائه می‌باشد. در صورتی که علاقه‌مند به کسب درآمد از این طریق هستید اما نمی‌دانید کوین فیفا را چگونه بفروشید می‌توانید آموزش‌های مربوط به تبدیل کوین فیفا به ریال را مطالعه کنید.

روش اطلاع از باز یا قفل بودن ترانسفر وب اپ

برای اینکه از باز یا قفل بودن ترانسفر وب اپ مطلع شوید باید مراحلی را انجام دهید.

  1. ابتدا وارد اپلیکیشن کمپانیون یا وبلاگ شوید، آنگاه ایمیل و پسورد اکانت ea در آن وارد کنید. در این هنگام یک کد ۶ رقمی به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود که پس از ثبت آن به صفحه اصلی وب وارد می‌شوید.
  2. در این مرحله، اگر با استفاده از کامپیوتر وارد صفحه شده‌اید از منوی سمت چپ گزینه ترانسفر را انتخاب کنید. اما در صورتی که با گوشی موبایل وارد صفحه شده‌اید از طریق منوی پایین روی گزینه ترانسفر کلیک نمایید.
  3. وقتی وارد صفحه جدید می‌شوید اگر ترانسفر وب اکانت هنوز باز نشده باشد شما عباراتی به انگلیسی به همراه یک علامت قفل را خواهید دید. در حالی که اگر ترانسفر باز باشد شما دو سری لیست را مشاهده خواهید کرد. در این لیست‌های مطالب مربوط به نقل و انتقالات درج شده است.
  4. اگر ترانسفر وب اکانت شما قفل است می‌توانید به ادامه بازی خود در کنسول بپردازید تا این مساله حل شود. به این موضوع توجه داشته باشید که باید در تمامی آیتم‌های فیفا مثل فات چمپیون، دیویژن و اسکواد بتل بازی کرده و فعالیت خود را به نمایش بگذارید. آنگاه پس از اتمام بازی به اکانت خود وارد شوید.
مطلب دیگر :   قیمت گیلسونایت

دسترسی به بازار نقل و انتقالات فیفا

سایت فیفا در خصوص دسترسی به نقل و انتقالات فیفا این گونه اعلام کرده که مشاوران ما نمی‌توانند اجازه دسترسی به این موضوع را بدهند و همین‌طور نمی‌توانند در مورد زمان فراهم شدن امکان دسترسی  اطلاعاتی در اختیار کاربران قرار دهند. دسترسی به بازار نقل و انتقالات برای بازیکن‌ها یک امتیاز محسوب می‌شود. بر این اساس، چنانچه به تازگی وارد تیم FIFA Ultimate Team (FUT) شده‌اید باید ابتدا به بازار نقل و انتقالات دسترسی پیدا کنید سپس به بازی بپردازید. درصورتی که در بازی‌های قبلی فیفا تجربه دسترسی به بازار نقل و انتقالات را داشته‌اید و چنانچه حساب FUT شما از وضعیت خوبی برخوردار باشد، احتمالاً امکان دسترسی سریع به آن برایتان فراهم شود.

عوامل موثر در مدت زمان دسترسی به فیفا ۲۲

چند عامل مختلف در دسترسی به باز نقل و انتقالات فیفا موثر هستند. از جمله این عوامل می‌توان به سابقه حساب موردنظر و وضعیت آن با توجه به پیروی از قوانین اشاره کرد. همچنین اینکه از چند حساب FUT مختلف در یک دستگاه استفاده کنید و چند روز به طور فعال FUT بازی کرده باشید در دسترسی به بازار نقل و انتقالات موثر است.

مدت زمان دسترسی

درصورتی که یک حساب FUT دارای وضعیت خوب و تنها حساب موجود در یک دستگاه باشد و کاربر از طریق آن وارد حساب شده باشد، معمولاً کاربر با دو روز بازی فعال می‌تواند دسترسی پیدا کند. اگر یک حساب FUT دارای وضعیت خوبی باشد اما تنها حساب FUT موجود نیست که در دستگاه موردنظر ساخته شده یا از طریق آن وارد حساب شده است حداقل چهار روز فعال لازم است تا امکان دسترسی فراهم شود. تعداد حساب‌های FUT استفاده شده در یک دستگاه می‌تواند روی طول مدت  دسترسی اثر بگذارد.