برگزیده

سرگرمی ها برای شما خوب هستند: چگونه می توانید متناسب با شخصیت خود پیدا کنید

داشتن یک سرگرمی یک راه عالی برای از بین بردن استرس ، راهی خلاق و راهی برای ملاقات با افراد جدید است. در واقع ، روشهای زیادی وجود دارد که سرگرمی ها برای شما مفید هستند. اما اگر به طور منظم از اوقات فراغت“>اوقات فراغت لذت نمی برید ، تصمیم گیری برای کدام یک برای شما لذت بخش خواهد بود. در اینجا نکاتی برای یافتن علاقه ای که متناسب با شخصیت و علایق شما باشد آورده شده است.

سرگرمی چیست؟

سرگرمی به سادگی هر کاری است که برای سرگرمی انجام می دهید. برای انجام این کار هیچ پولی دریافت نمی کنید ، این کاری است که دوست دارید با اوقات فراغت خود انجام دهید و به شما کمک می کند تا فشرده سازی خود را از بین ببرید و با دیگران ارتباط برقرار کنید.

این روزها برای بسیاری از مردم به نظر می رسد که تنها فعالیت های اوقات فراغت آنها تماشای تلویزیون و دسترسی به فیس بوک است. این شرم آور است ، زیرا سرگرمی ها – از صخره نوردی تا جمع آوری قاشق های نقره ای – می تواند مزایای واقعی داشته باشد.

چرا سرگرمی ها مهم هستند

سرگرمی ها اغلب خروجی ای را ارائه می دهند که ممکن است در زندگی روزمره از آن استفاده نکنید. آنها به شما اجازه می دهند کاری را انجام دهید که فقط برای شما مفید است ، که می تواند به شما کمک کند مشکلات روزانه خود را فراموش کنید ، پس از یک روز سخت رها شوید و لذت زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد.

اگر می توانید افراد همفکر خود را در منطقه خود پیدا کنید ، پیگیری خارج از خانه نیز می تواند راهی عالی برای ملاقات با افراد جدید و تجربه ماجراهای جدید باشد ، خواه در مسیر جدید و یا رفتن به کنوانسیون بافندگی به

به گذشته خود نگاه کنید

آیا در کودکی از چیزهایی لذت برده اید که ممکن است در بزرگسالی از آنها لذت ببرید؟ شاید شما یک مجموعه ضبط فوق العاده داشتید ، عاشق دوختن لباس برای عروسک های خود بودید یا همیشه با دوچرخه خود بیرون می رفتید. اینها همه چیزهایی است که می توانید دوباره در بزرگسالی انتخاب کنید و به سرگرمی های خوبی تبدیل شود.

یا ممکن است در حال حاضر سرگرمی هایی در خانه شما وجود داشته باشد که شما شروع کرده اید اما اخیراً از آن غفلت کرده اید. شاید وقت آن رسیده است که پروژه قلاب بافی را به پایان برسانید یا دوباره گیتار را بردارید.

به شکار رفتگران بروید

اگر چیزی از گذشته شما بلافاصله به شما توجه نمی کند ، ممکن است مفید باشد که به فروشگاه صنایع دستی“>صنایع دستی ، فروشگاه لوازم ورزشی یا نزدیکترین فروشگاه موسیقی یا کتاب فروشی مراجعه کنید. به اطراف بگردید و ببینید چه چیزی توجه شما را جلب می کند . شاید متوجه شده اید که به کتاب های آشپزی یا بخش دفترچه یادداشت کشیده شده اید. این می تواند به شما سرنخی بدهد که چه چیزی ممکن است به آن علاقه داشته باشید.

مطلب دیگر :   سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو چیست؟

شروع کوچک

اگر چیز جدیدی به زندگی خود اضافه می کنید ، باید وقت بگذارید و از چیز دیگری تمرکز کنید. خبر خوب این است که اکثر ما زمان زیادی داریم که به خوبی از آن استفاده نمی کنیم ، یا به این دلیل که زمان زیادی را به صورت آنلاین صرف می کنیم یا به تماشای تلویزیون می پردازیم یا صرف وقت تلف کردن برای سرگرمی های خود می کنیم.

ببینید آیا می توانید هر روز یا یک روز در میان نیم ساعت کمی وقت بگذارید تا علایق خود را کشف کنید. اگر راهی برای شروع کوچک وجود دارد ، مانند رفتن به استخر در یک کافه قبل از سرمایه گذاری روی میز خود یا خرید یک کیت صنایع دستی به جای یک تن وسایل ، این بهترین حالت در صورتی است که متوجه شوید سرگرمی برای شما مناسب نیست. گذشته از همه اینها.
اقتصاد

پیدا کردن سرگرمی مناسب

البته همه متفاوت هستند و شخصیت شما در سرگرمی هایی که دوست دارید نقش دارد. اگر حوصله زیادی ندارید ، ممکن است احساس کنید که لحاف کاری برای شما زیاد است ، اما کاوش در پروژه های دوخت سریع می تواند انتخاب بهتری باشد.

شاید شما واقعاً دوست دارید با دوستان خود معاشرت کنید ، بنابراین باید در کلاس شرکت کنید یا علاقه ای نداشته باشید که بتوانید با یک گروه انجام دهید. اگر زیاد سفر می کنید ، چیزی قابل حمل یا کاری که می توانید در هر مکانی انجام دهید مفید است. اگر خانه دار هستید ، ممکن است دوست داشته باشید که با یک مجموعه جالب احاطه شده باشید.

درباره مواردی که قبلاً دوست دارید و نحوه گسترش آنها فکر کنید. اگر همیشه در حال سفارش نوشیدنی های سرگرم کننده هستید ، شاید یاد بگیرید که چگونه در خانه نوشیدنی درست کنید. اگر نمی توانید در رستوران مورد علاقه خود در برابر رنگ های نقاشی ها مقاومت کنید ، شاید باید رنگ یا دوربین بردارید و رنگ را به شیوه خود کشف کنید.

حقیقت این است که شما ممکن است فعالیتی مناسب برای خود درست در بیرون از دروازه انجام ندهید ، اما می توانید با امتحان کردن چیزهای جدید و کشف آنچه در آنجا است بسیار سرگرم شوید. برخی از جستجوهای اینترنتی را انجام دهید ، از کتابخانه دیدن کنید ، از امتحان چیزهای جدید نترسید ، و به زودی سرگرمی ای خواهید داشت که سرگرمی و استرس زیادی را نیز برای شما فراهم می کند.