فایل های علمی و تخصصی

معرفی بهترین آموزش خوشنویسی انگلیسی pdf

یکی از نکاتی که بهتر است به صورت حرفه ای یاد بگیرید خوشنویسی انگلیسی و فارسی ست که امروز یک کتاب که در زمینه خوشنویسی انگلیسی ست را در قسمت زیر برای شما معرفی کرده ایم این اثر به صورت کاملا رایگان برای شما قرار داده شده است و بسیار راحت با استفاده از موبایل و کامپیوتر میتوانید آن را دانلود کنید . فرمت فایل دانلود زیپ میباشد و در داخل آن با فرمت pdf میتوانید از این کتاب استفاده کنید  .

خوشنویسی یا خطاطی به معنی زیبانویسی یا نوشتن همراه با خلق زیبایی است و شخصی که این فرایند توسط او انجام می‌گیرد خوش نویس نام دارد، به‌خصوص وقتی که خوش‌نویسی حرفهٔ شخص باشد. گاهی درک خوشنویسی به عنوان یک هنر مسئله است. به دید می‌رسد برای درک و لذت بردن از تجربه بصری خوشنویسی بایست بدانیم خوشنویس افزون بر نگارش یک متن،تلاش داشته تاثیری هنری با اهمیت‌های زیبایی شناختی خلق کند. از این رو خوشنویسی با نگارش سادهٔ مطالب و حتی طراحی حروف و صفحه‌آرایی مختلف است. همینطور از آنجایی که این هنر جنبه‌هایی از سنت را در دل خود دارد بایست آن را تا حدی از تایپوگرافی که مبتنی بر اهمیت‌های گرافیکی مدرن و کارهای چاپی است متفاوت کرد در سایت ما میتوانید علاوه بر این pdf کتاب را نیز دانلود کنید.

امروزه ارزش زیبایی نوشتار و خوش خطی بر هیچکس مخفی نیست و در جهانی که زبان بین المللی انگلیسی شناخته میشود، افزون بر اینکه ما بایست با خوشنویسی زبان فارسی آشنایی داشته باشیم؛ ضروری است که با زیبایی نویسی در زبان انگلیسی و قواعد خوشنویسی در این زبان آشنا شویم. در کتاب حاضر شما زیادتر با قواعد خوشنویسی زبان انگلیسی آشنا خواهید شد. همواره کسانی که به خوشنویسی ارزش می دهند و مهیا شرکت در کلاس های اموزش خوشنویسی انگلیسی هستند بعد از مدتی به آن خیلی علاقه مند می شوند و پیشرفت قابل توجهی در این زمینه می کنند.