فایل های علمی و تخصصی

انواع کمپرسورهای قابل حمل

 

 

انواع کمپرسور هوا طبی قابل حمل

در کمپرسورهای دنتی شاین، می توانید یک کمپرسور دندانی را از مجموعه کامل کمپرسورهای هوای پزشکی دنتی شاین خریداری کنید. ما بسته به حجم کار دندانپزشکی انجام شده در جراحی شما کمپرسورهایی با سیلندرهای تک، دو یا سه سیلندر ارائه می دهیم. آنها فناوری کاهش نویز را ارائه می‌کنند و بدون روغن با فیلتر باکتریایی کار می‌کنند تا 99.9 درصد از میکروارگانیسم‌های موجود در هوا را از بین ببرند تا هوای شفاف و سالم‌تری به بیماران ارائه شود.

اگر به دنبال خرید کمپرسور دندانپزشکی هستید، Cattani AC100 و Cattani AC200 دارای ظرفیت مخزن 30 لیتری هستند که برای 1 تا 2 عمل جراحی مناسب است. در حالی که Cattani AC300 دارای ظرفیت 45 لیتری ایده آل برای 2 تا 3 جراحی است. کمپرسورهای دندانی ما همچنین دارای فیلترهای اولیه برای حذف رطوبت هوا برای بهبود شرایط هوا هستند. چگونه دندانپزشک شما را از آلودگی متقابل محافظت می کند

 

الزامات ایمنی کمپرسور پزشکی و دندانپزشکی

انواع مختلفی از کمپرسورهای هوا برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و انواع مختلفی از هوای فشرده را ارائه می دهند. هوای انرژی برای ذخیره و انتقال موثر انرژی استفاده می شود که آن را برای کاربردهای مکانیکی ایده آل می کند. هوای فعال به این معنی است که هوای مورد استفاده بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند فراتر از عملکردهای مکانیکی است. این نوعی است که برای کاربردهای پزشکی و دندانپزشکی استفاده می شود.

از آنجایی که یک کمپرسور پزشکی و دندانپزشکی از هوای فعال استفاده می کند و نه تنها برای نیرو دادن به ابزارهای جراحی، بلکه برای رساندن هوای تنفسی به بیماران و تمیز کردن و خشک کردن دهان بیماران استفاده می شود، هوا مشروط به انطباق با قوانین جاری و مقررات ایمنی استرالیا است.

مطلب دیگر :   درب کشویی سردخانه

 

افکار نهایی

برای بهترین عملکرد و ایمن‌ترین هوا، نمی‌توانید کمپرسور دندانی دنتی شاین را برای کلینیک دندانپزشکی یا مطب پزشکی خود شکست دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه کسب و کار شما می تواند از هوای فشرده بهره مند شود یا برای خرید یک کمپرسور دندانپزشکی، با کارکنان خوش برخورد و با تجربه ما در کمپرسورهای دنتی شاین تماس بگیرید.

منبع :

https://takestan-ads.ir/چگونه-دندانپزشک-شما-را-از-آلودگی-متقاب/