فایل های علمی و تخصصی

ایتا – پیام رسان سریع ایرانی

ایتا بر روی پلتفرم ابری ساخته شده است و با لغو نصب برنامه یا خروج از حساب کاربری، اطلاعات خود را از دست نخواهید داد. دانلود ایتا با لینک مستقیم برای اندروید امکان پذیر است. این برنامه یک برنامه و ییام رسان پرطرفدار می باشد.

چگونه می توانم تأیید دو مرحله ای را برای ایمن نگه داشتن حساب او فعال کنم؟

کافی است از قسمت تنظیمات به بخش حریم خصوصی و امنیت بروید و یک حساب ایمیل بازیابی با رمز عبور قوی در برنامه تنظیم کنید. بنابراین هیچ کس نمی تواند بدون اجازه شما به پیام های شما دسترسی داشته باشد، حتی با یک کد SMS!

آیا دارندگان کانال تلگرام می توانند کانال مشابهی در ایتا داشته باشند؟

اگر کانال تلگرام شما در سامانه صدور شناسه الکترونیکی محتوای دیجیتال (شماد) ثبت شده است. کانالی در این برنامه با همین شناسه برای شما رزرو شده و در اختیار شما قرار می گیرد. اگر صاحب یک کانال پرطرفدار در تلگرام هستید، به راحتی می توانید درخواست کنید که همان آیدی کانال به شما اختصاص داده شود.

چگونه نسخه وب ایتا را نصب کنیم؟

به web.eitaa.com بروید.

برنامه ita همون persi telegram هست؟

نه این برنامه زیبا توسط برنامه نویسان ایرانی ساخته شده است. در مورد رابط کاربری نیز باید بگوییم که شباهت زیادی به تلگرام دارد، بنابراین با ورود به اپلیکیشن، احساس آشنایی خواهید داشت و به سرعت به آن عادت خواهید کرد. پس از آن، همچنین می توانید پیام ها و فایل های خود را در پلتفرم ابری ذخیره کنید.

آیا حریم خصوصی ما در پیام رسان ایتا محافظت می شود؟

دغدغه اصلی توسعه دهندگان فناوری اطلاعات، حفظ حریم خصوصی کاربران است. با نصب ETA جدید خود، می توانید از رمزگذاری پیشرفته پیام، ورود دو مرحله ای و امنیت اطلاعات لذت ببرید.

مطلب دیگر :   چگونه سئو سایت را بالا ببریم؟

نصبش رایگانه؟

آره. دانلود، نصب و استفاده از خدمات این اپلیکیشن شگفت انگیز کاملا رایگان است.

چگونه در این برنامه ربات بسازیم؟

برای ساخت این ربات و مسنجر زیبا باید مدتی دستان خود را بگیرید تا نسخه جدید آن منتشر شود! دانش برنامه نویسی برای ایجاد یک ربات مورد نیاز است. اگر برنامه نویس نیستید، می توانید از سیستم Itayar برای سازماندهی اطلاعات و سایر عملکردها استفاده کنید.

آیا می توانیم شماره طرف مقابل را با نام کاربری پیدا کنیم؟

خیر در این اپلیکیشن هوشمند به راحتی می توانید نام کاربری تعیین کنید، به گروه های مختلف بپیوندید و نگران دیده شدن شماره خود نباشید. همچنین فقط در صورتی می توانید شماره طرف مقابل را ببینید که یکی از دوستان شما باشد و شماره شما را در گوشی خود ذخیره کرده باشد. در غیر این صورت شماره افراد را دریافت نخواهید کرد

می توانید این برنامه را از سایت اندروید پارسی به آدرس androidparsi.ir دانلود نمایید و از نصب آن لذت ببرید.