برگزیده

لیست قیمت به روز لوله کاروگیت ارزان + { سال 1401}

 

در طی کل چرخه ی تولید از مرحله ی دوم تا پنجم، محصول توسط پرسنل تولید و مسئول کنترل کیفیت، کنترل لوله کاروگیت ارزان می شود. لوله کاروگیت یکی از انواع لوله پلی اتیلن فاضلابی است که با ظاهری شیاردار (مارپیچ) و سطح داخلی زردزنگ و صاف و صیقلی در کارخانه لوله های پلی اتیلن دوجداره در سایزهای 110 میلیمتر تا 3000 میلیمتر تولید می شود. لوله های دوجداره پلی اتیلن یا همان لوله های کاروگیت همانطور که در تصویر بالا میبینید به لوله هایی گفته میشود که دارای دو جداره ، یکی بیرونی با شکل ظاهری موجدار و یا به عبارتی حلقه حلقه و یکی لایه درونی لوله که دارای سطحی صاف میباشد که جهت عبور سیالات با ماهیتهای فاضلابی اسیدی و بازی و پسابهای صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند.لوله های کاروگیت دارای یک سطح بیرونی نیز میباشند که به صورت حلقه حلقه و دارای استحکام بالایی میباشند و کلیه فشارهای سطحی و زیر سطحی اعم از بار زنده و مرده را در زیر سطح زمین متحمل میشوند و علت این حلقه حلقه شدن سطح لوله به دلیل استحکام بخشی به لوله میباشد. لوله های کاروگیت درسایزهای مختلف به همراه کلیه اتصالات اعم از زانو، سراهی و کوپلر کاروگیت در این مجموعه با قیمت مناسب بفروش میرسد.

 

تمام لولهها اعم از انعطافپذیر و یا سخت متکی به ساختار پشت بند برای انتقال نیروها به بستر ترانشه میباشد. با توجه به قرار گرفتن این نوع لوله در کانال ها و ترانشه های حفر شده و احتمال تردد بار ترافیکی بر روی این نوع لوله ها، به شکلی طراحی می گردند که توانایی تحمل همزمان وزن خاک روی کانال و تردد بار ترافیک روی آن را داشته باشد. مبنی بر این که لوله ، مطابق با این استاندارد نمونه برداری، ارزیابی و هنگام تولید بازرسی شده و دارای مقتضیات مذکور در آن بوده­ اند. لوله کاروگیت یا همان Corrugated pipe تولید شده از پلی اتیلن بدلیل عدم امکان نشت فاسد شدن نصب آسان و مقاومت دربرابر حرکت خاک و فشار از حدود نیم قرن پیش مورد مصرف قرار می گیرند همچنین این لوله به لوله های پلی اتیلن فاضلابی نیز معروف است. همچنین مهمتر از همه، از این خطوط لوله به جهت جمع اوری شیرابه های فاضلاب استفاده میشود. تنوع اتصالات دوجداره پلی اتیلن توسعه شبکه آبرسانی باعث تسریع در اجرای پروژه های فاضلاب و افزایش کیفیت اجرای آن شده است. جالب است بدانید لوله هایی که دارای ابعاد ۵۰۰ میلی متر و بالاتر هستند، تنها دارای فشار حلقوی برابر با ۳۱/۵ کیلونیوتن می باشند و به این ترتیب، صرفاً برای نصب در پروژه های عظیم تر طراحی شده اند.

با توجه به نیاز روز افزون کشور به لوله های دوجداره کاروگیت جهت طرحهای فاضلاب شهری، گروه صنعتی وحید با عنایت به سابقه 30 ساله در تولید لوله و اتصالات پلیمری اقدام به تاسیس شرکتی جهت تولید لوله های کاروگیت در استان فارس تحت نام شرکت تولیدی لوله و اتصالات مجد ایرانیان نموده است که امید آن می رود احتیاجات طرحهای عمرانی کشور در این خصوص تامین گردد. از این لوله ها برای فاضلاب و سیم های کابلی بین شهری و… معمولاً از این کالا برای انتقال فاضلاب های شهری و روستایی استفاده می کنند؛ این لوله ها به دلیل این که فشار زیادی را تحمل می کنند بهترین گزینه برای خرید عمده و کلی محسوب می شوند. گروه صنعتی پایپ گستر بعنوان تنها شرکت دارای تکنولوژی سوراخکاری لوله دوجداره پلی اتیلن (لوله پلی اتیلن دوجداره) از قطر ۱۱۰۰ تا قطر ۳۲۰۰ میلیمتر بصورت کاروگیت یا اسپیرال می باشد که خط تولید آنها مجهز به تکنولوژی و دستگاههای اکسترودر آلمانی و اروپایی می باشد. تولید لوله دوجداره پلی اتیلن فاضلابی ثقلی از نوع لوله کاروگیت اسپیرال تنها نیازمند یک نوع مواد اولیه از نوع پلی اتیلن میباشد در حالی که در لولههای کورتیوب علاوه بر پلی اتیلن از پلی پروپیلن نیز استفاده میشود.

 

  1. تولید لولههای پلی اتیلن دوجداره فاضلابی ثقلی از نوع کاروگیت اسپیرال تنها نیازمند یک نوع مواد اولیه از نوع پلی اتیلن میباشد در حالی که در لولههای کورتیوب علاوه بر پلی اتیلن از پلی پروپیلن نیز استفاده میشود. کارخانه تولید لوله های پلی اتیلن تبریز با ظرفیت تولید 5 هزارتن انواع لوله پلی اتیلنی امروز/ چهارشنبه 29 تیر/ در شهرک صنعتی شهید سلیمی این … این مرحله در تولید لوله های کاروگیت بسیار اهمیت دارد. یکی دیگر از مزایای لوله های کاروگیت پلی اتیلن این است که سبک هستند و جا به جایی و نصب آن ها آسان است این مورد باعث می شود در محل هایی که سرعت کار اهمیت دارد این لوله ها مناسب تر باشند و از طرفی باعث مناسب بودن قیمت لوله کاروگیت می شود. در این مرحله تنظیم دمایی بسیار اهمیت دارد زیرا در نواحی دمایی مختلف، نوع محصول و نوع پلی اتیلن متفاوت خواهد بود. به طور مثال می توان گفت، لوله پلی اتیلن کاروگیت فاضلابی با ابعاد ۲۰۰ میلی متر، دارای مقاومت حلقوی برابر ۳۱/۵ کیلو نیوتن و لوله کاروگیت پلی اتیلن دوجداره با اندازه ۲۵۰ میلی متر، دارای مقاومت حلقوی ۱۶، ۳۱/۵ و ۶۴ کیلو نیوتن می باشد.
مطلب دیگر :   بهترین کارگاه تعمیر مبل در تهران

 

به طور کلی، حداقل فشار حلقوی برای لوله کاروگیت با ابعاد بزرگ، معادل ۵/۳۱ کیلو نیوتن بر متر مربع است. هدف از پوشش بتون تأمین شناوری منفی مورد نیاز خط لوله، اطمینان از ثبات در کف دریا و / یا ایجاد حفاظت مکانیکی اضافی مورد نیاز برای لوله و پوشش ضد خوردگی آن در حین نصب و در تمام طول عمر عملیاتی خط لوله است. دستگاه روتس بلوئر از لحاظ کارکرد بسیار شبیه دستگاه ساید چانل یا رینگ بلوئر می باشد و در واقع از تکنولوژی فاصله میکرونی بین پره ها در آن استفاده شده است. لوله های کاروگیت از جنس پلی اتیلن بوده و همین امر موجب داشتن ویژگی های برتر نسبت به بقیه لولهها شده است. قیمت لوله پلی اتیلن میخوام نه فروشنده ام نه خریدار قیمت لوله پلی اتیلن فاضلابی در همه سایز ترجیحا ایران دریپ. برند های برتر تولیدکننده لوله کاروگیت در تهران با تولید انواع لوله فاضلابی و لوله دوجداره برای مصارف گوناگوندر این عرصه به فعالیت می پردازند. این لوله ها معمولا در سایزهای بالا یعنی از سایز ۱۰۰۰ الی ۲۵۰۰ تولید میگردند. لولههای اسپیرال معمولاَ از سایزهای 800 الی 3000 طراحی و ساخته میشوند. همانطور که در مطالب قبلی نیز گفتیم، لولههای اسپیرال و لوله کورتیوب کاروگیت سبک وزن بوده و به راحتی می­توان آنها را جابجا کرد.

 

کالیبراسیون گام چهارم تولید لولههای پلی اتیلنی فاضلابی محسوب میشود. لوله کاروگیت شرکت آبانگاه صنعت باران از سایز 110 میلمتر تا 1200 میلیمتر منطبق بر استاندارد INSO 9116 تولید و عرضه میگردد. این کم کردن طول لوله دوجداره پلی اتیلن 1400 میلیمتر به طول های کمتر باعث سهولت در امر جابجایی و حمل با انواع کامیونت های باربری تا محل پروژه می باشد. نصب آسان، مقاومت در برابر نیروهای فشارکی و خوردگی ، وزن سبک و کاهش هزینههای خرید و نصب اتصالات دوجداره پلی اتیلن و دوام و زمان کارکرد طولانی این نوع اتصالات باعث استقبال از این نوع اتصالات در پروژه های فاضلاب شده است. حفاری با ابعاد کم و دقیق، لوله گذاری راحت و اتصال صحیح لوله ها باعث موفقیت یک پروژه است. لوله کاروگیت به دلیل ویژگیهای منحصر به فرد و ساختار ویژه ای که دارد نسبت به سایر لولهها پرکاربردتر است. لوله کاروگیت 110 کاربرد خیلی کمتری دارد چرا که جریان فاضلاب دارای منحنی سینوسی می باشد و در برخی از مقاطع هیچونه فاضلابی وارد لوله نمی گردد. 5. لوله دوجداره در برابر نشتی مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان می دهد به همین خاطر است که از این محصولات برای زهکشی آب، لوله های فاضلاب آدم رو، حمل مواد بازی و اسیدی استفاده می کنند.

 

لوله کاروگیت معمولاً در انتقال فاضلاب و سیالاتی که بصورت ثقلی انتقال پیدا می کنند و انتقال سیال بدون فشار داخلی طراحی گردیده کاربرد دارند. پس از چسبیدن لایه داخلیه لوله که به رنگ زرد میباشد به جداره داخلیه لوله و روی پروفیلها مینشیند و توسط قلتکهای تعریف شده با فشار بالا بر روی لوله چسبانده میشود. 3. لوله کاروگیت وزن سبکی داشته و نصب آن راحت و آسان می باشد و شما مشتریان می توانید پس از خرید به راحتی این محصولات را نصب و از آن نیز استفاده نمایید. شما می توانید پس از اطلاع از ویژگی های این محصول اقدام به خرید بهترین نوع کالا بر حسب نیاز خود نمایید. در تولید لوله های کاروگیت مواد پلی اتیلنی به صورت یک تکه قالب گیری و پرس می شوند ولی در مدل اسپیرال این کار با استفاده از دستگاه اکسترود انجام می شود و پس از خنک سازی به شکل مارپیچ درمی آید و سپس این مارپیچ ها به هم چسبیده و سپس قسمت زرد رنگ اضافه می شود. خنک کاری توسط نازل های آب تعبیه شده در دور تا دور لوله در طول کالیبراتور انجام می گیرد (شکل ۷). برای عرضه و فروش بیشتر این محصول، اغلب تولیدکنندگان راه اندازی و نصب را بر عهده گرفته که با پرسنل متخصص در این زمینه قراردادهای کاری می بندند و این وظیفه را به آن ها واگذار می نمایند. ᠎