برگزیده

کاربردهای افتر افکت چیست؟ (+ویژگی ها) موشن کده

کاربردهای افتر افکت چیست؟ (+ویژگی ها) موشن کده

با افتر افکت چه کاری می توان انجام داد؟ کلی کار! در این مقاله با این نرم افزار و کاربردهای آن به طور کامل آشنا خواهید شد.

نرم افزارهای کمی وجود دارند که بتوانند آثار هنری تجسمی خیره کننده در این سطح خلق کنند. اگر در دنیای افتر افکت تازه کار هستید، ممکن است ندانید دقیقاً چه انتظاری دارید. این مقاله می تواند به شما کمک کند تا بفهمید افترافکت چه کاری می تواند انجام دهد.

با افتر افکت چه کاری می توان انجام داد؟

با افتر افکت می‌توانید لایه‌های دو بعدی را در فضای سه‌بعدی ایجاد، ترکیب و سبک‌سازی کنید. این نرم افزار بسته به نیاز کاربر نقش های مختلفی را ایفا می کند. به عنوان مثال، یک هنرمند جلوه‌های ویژه آزاد می‌تواند از آن برای ارائه محتوای سه بعدی استفاده کند. یک ویرایشگر ویدیو برای ایجاد یک صفحه عنوان و یک انیماتور برای ایجاد شخصیت های کارتونی دو بعدی استفاده می شود. به همین دلیل است که اکثر مردم نمی توانند به راحتی بفهمند که After Effects چه می کند. افتر افکت کارهای زیادی انجام می دهد! او همه این کارها را به خوبی انجام می دهد!

لازم به ذکر است که اگرچه نرم افزار After Effects منحصر به فرد است، اما گزینه ایده آلی برای ویرایش فیلم خام نیست. دلیل اصلی این است که قابلیت پخش و چیدمان متفاوت برنامه های ویرایش ویدیو را ندارد. از نظر ویرایش، افتر افکت معمولا پس از ویرایش اولیه فوتیج خام ظاهر می شود. حالا دلیل اسمش را فهمیدی؟ پس از اثر؛ پس از اعمال اثرات.

در این آموزش افتر افکت رایگان چه چیزی یاد می گیریم؟

فیلم آموزش رایگان افتر افکت از سطح مقدماتی تا سطح پیشرفته در این بخش برای شما قرار داده شده است. در این آموزش که توسط بهترین مدرسین نرم افزار افتر افکت تهیه و تدوین شده است شما علاقه مندان به نرم افزار افتر افکت، صفر تا صد کار کردن با این نرم افزار را به صورت حرفه ای یاد میگیرید. در واقع در این ویدئوهای آموزشی سعی بر این است که شما مباحث کاملاً فنی را از پای و به سادگی فرا بگیرید.

و به همین دلیل است که به علت اشتغال محور و پروژه محور بودن این آموزش مقدماتی افتر افکت بسیاری از هنرجویان ما، پس هز فارگیری کامل پکیج آموزش افتر افکت در مراکز مختلف مربوط به حوزه جلوه های ویژه و انیمیشن سازی مشغول به کار شده اند و یکی از مزیت های ویژه آموزش رایگان افتر افکت این است که شما در انتهای این دوره آموزشی مدرک فنی و حرفه ای قابل ترجمه، و مدرک داخلی مجتمع فنی آریا تهران را دریافت می کنید.

جلوه های بصری و انیمیشن های گرافیکی

علاوه بر این، افتر افکت استاندارد صنعت ویدیو برای جلوه های بصری و انیمیشن های گرافیکی در نظر گرفته می شود.
با استفاده از این ابزار، کاربران می توانند ویژگی های انیمیشن را به متن ها به کلمات جایگزین، عنوان ها و عبارات جایگزین اضافه کنند.
این برنامه همچنین راه های زیادی برای ایجاد جلوه های بصری ارائه می دهد و به کاربران اجازه می دهد تا با ادغام فیلم ها و تصاویر جلوه های عالی ایجاد کنند.

مطلب دیگر :   ترک سیگار با ویپ

با فریم های کلیدی After Effect می توان اشیایی مانند اشکال، آرم ها و تصاویر کارتونی را متحرک کرد. در نهایت، Adobe After Effects به هنرمندان، نقاشان و ویرایشگرهای موشن گرافیک اجازه می دهد تا کار خود را به راحتی انجام دهند.
کاربرد افترافکت چیست؟

کاربرد افترافکت چیست؟ نگاهی به ویژگی های After Effects

ابتدا بهتر است به لیست امکانات این نرم افزار نگاهی بیندازید و سپس مواردی که نیاز به توضیح بیشتری دارند را بررسی کنید.
– انیمیشن داده محور
– دسترسی به شکل، ماسک و نقاط ضربه قلم مو
– مبدل واقعیت مجازی (VR).
– واقعیت مجازی 360 درجه
– نقشه مکعب را استخراج کنید
– جلوه های شتاب دهنده گرافیکی
– متن ورودی بهبود یافته
– ذخیره خودکار در حین کار بر روی پروژه
– ایجاد افکت واقعیت مجازی
– واقعیت مجازی را ویرایش و ترکیب کنید
– گرافیک سه بعدی پیشرفته
– ایجاد قالب های گرافیکی متحرک
– ویرایشگر میانبر صفحه کلید مجازی

قابلیت های کلیدی افترافکت

از جمله قابلیت های اساسی این برنامه‌ی پیشرفته می‌توان به امکان اشتراک گذاری پروژه بین سیستم های مختلف و دسترسی آسان به فایل‌های اشتراک گذاری شده، اشاره کرد.
با استفاده از این نرم افزار قار خواهید بود جزئیات بیشتری را در هنگام جداسازی مؤلفه های پس زمینه، حفظ کنید.
با تعدادی از فریم های افترافکت، امکان به حرکت درآوردن اشیایی مانند اشکال، لوگو ها و تصویر های کارتونی را فراهم می باشد. حالا بهتر است با بیان سایر ویژگی های این ابزار، به شرح آنها در بخش بعد بپردازیم

افترافکت چه کاربردی دارد؟

روزگاری که در آن زندگی می کنیم، رسانه های تصویری مانند تلویزیون، پلتفرم های پخش فیلم مثل نتفیلیکس و فیلیمو، طرفدار و قدرت نفوذ زیادی پیدا کرده اند. زمانی تا صحبت از انیمیشن به میان می آمد، ذهن ها متوجه کودکان و یا نهایتاً نوجوانان می شد.
اما با پیشرفت چشمگیری که در این عرصه شاهد بودیم، دیگر انیمیشن ها برای طیف گسترده ای از افراد جامعه ساخت می شوند.
نرم افزاری که به منظور تحقق بخشیدن به موارد فوق کاربرد دارد، ادوبی افترافکت می‌باشد. این ابزار برای ایجاد افکت های تصویری و انیمیشن‌های گرافیکی در حوزه های وب و فیلم سازی بکار گرفته می شود و به دلیل امکانات فوق العاده ای که دارد به استاندارد صنعت پویانمایی تبدیل شده است.

 

منبع موشن کده https://motionkade.ir/