برگزیده

بالکن شیشه ای

شرکت سازنده بالکن شیشه ای باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

1- ارائه دهنده بیشترین تنوع شیشه سکوریت مناسب ساخت بالکن شیشه ای باشد.

شیشه سکوریت مناسب بالکن شیشه ای بایستی دوجداره باشد تا عایق مناسبی برای صدا و حفظ انرژی باشد. شرکت سازنده علاوه  بر ارائه بهترین شیشه های سکوریت از برند های مطرح دنیا، باید تنوع محصولات هم داشته باشد. ضخامت شیشه سکوریت مناسب بالکن، 8 میلی متر و 10 میلی متر است. شیشه هایی که رفلکت دارند محبوبیت بیشتری دارند و جلوه بخش نمای ساختمان هستند. تنوع هرچه بیشتر شیشه سکوریت و محصولات اولیه نشان دهنده حسن نیت شرکت در ارائه محصولات است.

 

بالکن های شیشه ای

2- ارائه دهنده محصولات و مواد اولیه خاص باشد.

شرکت بینادر برای اولین بار در ایران ارائه دهنده شیشه های مات شونده ی هوشمند است که در ساخت و ساز ساختمان های جدید به کار می رود. این شیشه ها شفاف و براق هستند و با یک کلید می توان این شیشه ها را تبدیل به شیشه مات کرد. این نوآوری بسیار جدید بوده و مشتری های خاص خود را می طلبد.

3- توانمند در ساخت انواع بالکن شیشه ای باشد.

شرکت هایی که توانایی ساخت انواع بالکن شیشه ای را دارند؛ همیشه از توجه ویژه ای از سمت سفارش-دهندگان بهره مند بوده اند. شرکت بینادر با به کارگیری بهترین طراحان و مهندسان در طراحی، اجرا و نصب انواع متنوعی از بالکن های شیشه ای هم چون کشویی، تاشو، ریلی، فریم دار، فریم لس و آکاردئونی و انواع دیگر همواره موفق بوده است و توانسته در حداقل فضای ممکن بهترین ها را اجرا کند.

مطلب دیگر :   چراغ استخری

4- ارائه دهنده قیمت مقرون به صرفه باشد.

علاوه بر ارائه کیفیت فوق العاده، قیمت و دستمزد پیشنهادی اهمیت بالایی دارد. شرکت بینادر با ارائه بالاترین سطح کیفیت در کنار قیمت مناسبی و مقرون به صرفه همگام با مشتری پیش می رود. کارشناسان و مشاوران باتجربه بینادر، براساس نیاز مشتری، مطلوب ترین و به صرفه ترین پیشنهاد را ارائه می دهند.

5- دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش باشد.

خدمات پس از فروش بالاترین میزان احترام به مشتری است که مشتری در عین اعتماد و رضایت از شرکت سازنده، از خدمات و پشتیبانی هم بهره مند می شود. شرکت بینادر با بالاترین سطح رضایت مشتری، تضمین و تعهد کاری خود را به نمایش گذاشته است؛ از این رو ارائه خدمات و پشتیبانی از محصولات خود را به جزو حقوق مشتری می پندارد.