برگزیده

اسرار ورق پوشش سقف شیبدار فاش شد

 

ساخت سقف های شیروانی یا سقف های شیبدار به دلیل سهولت در ساخت ، سبک وزنی و قیمت مناسب بسیار رایج سازه فضاکار چیلیکی شده است . تایل شیروانی آکوستیک یکی دیگر از انواع پرکاربرد نوع های تایل سنگریزه ای چیکان هستند که عایق صوتی خوبی هستند و می توان گفت برای نصب در سالن های آمفی تئاتر و سالن های کنفرانس بسیار مناسب هستند. این کار معایب بسیار زیادی داشت؛ از جمله این که سرعت اجرایی پایین آن منجر شد تا امروزه استفاده از این نوع پوشش ها منسوخ و بی کاربرد شود. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ارزانترین پوشش سقف سوله وب سایت خود باشید. من جمله اهم این موارد میتوان از ثبات و استحکام چشمگیر این سازهها در عین تعادل و مقاومت در برابر زلزله، دوام و قابلیت استفاده از آنها برای طولانی مدت، استفاده از فناوریها و تکنولوژیهای ساخت پیشرفته، وزن سبک در مقایسه با ساختمانهای معمولی که دارای وزن زیادی هستند، استفاده از اجزای پیشساخته که کار سر هم شدن بنا را تسهیل کرده و سبب میشوند که کار ساخت و ساز هر چه زودتر تمام شود، استفاده از متریالهای جدید و منحصر به فرد و تنوع فوق العاده در نمای ظاهری و کاربرد آنها نام برد.

سازه فضایی رازهایی که هیچ کس دیگری درباره آنها نمی داند

مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی دارد. طول عمر بالایی دارد. هم چنین لایه های موازی در بالا و پایین آن ها نیز وجود دارد. فضای موجود بین لایههای سازه فضایی اجرا شده محل مناسبی را جهت عبور تاسیسات برقی و مکانیکی که میبایستی در سطح سالن پراکنده شود فراهم میسازد با این مزیت که این تاسیسات از حداقل دید برخوردار میباشد و هم چنین اتصال این قطعات و قطعات الحاقی دیگر نظیر تابلوها، نور افکنها و … این پوشش سقفی در برابر حرارت، صدا و رطوبت عایقی بسیار عالی میباشد. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد پوشش سقف شیبدار ثابت لطفا از سایت ما دیدن کنید. مرحله پایانی سازه سوله اجرای سقف و نصب تاج شیروانی میباشد که مانند مراحل نصب قبلی فلوچارت اجرایی آن را بیان خواهیم کرد. در این مرحله با توجه به کاربری سوله، نوع عایق بندی و ضخامت های آن تعیین شده و پوشش سقف سوله نصب می گردد. 7-1-1.چنانچه اتصال مستقیماً به وسیله پیچ ومهره معمولی یا پرمقاومت از نوع 8/8، 9/10 ، 9/12 انجام شود، صرفا وزن پیچ و مهره، جداگانه طبق نقشه ها محاسبه شده و بهای بسته به مورد آن بر اساس وزن پیچ و مهره و ردیف های 091001یا 091002می پرداخت شود.

اتصال ورقها به هم میتواند توسط پرچ و ماستیک و یا لحیمکاری صورت پذیرد. در همین راستا در قسمت انتهایی شیب سوله ها که به آن شانه های سوله نیز گفته می شود، یک کانال فلزی را به صورت پیوسته و سراسری قرار می دهند. سقفهای شیب دار روف تایل زیبا و با دوام هستند. قاب ها شیب دار هستند و دهانه ها نیز معمولا نسبت به دیگر سازه های موجود، اندازه بزرگ تری دارند. سولهها سازههای فلزی با سقف شیب دار هستند که بر حسب محاسبات فنی خاص در اشکال مختلف تولید میشوند. بنابراین حداقل شیب سقف 4:12، بدون استفاده از پوشش های زیرین اضافی در نظر گرفته شود. ساخت سازه های فلزی به طور گسترده ای برای ساختمان های صنعتی، از جمله اعضای سازه ای (مانند قاب ها، پرلین ها، ریل های جانبی) و سیستم های روکش استفاده می شود. در این حالت، همهٔ اعضای محوری قاب، دارای طول یکسانی هستند. در این نوع سازه، هر یک از صفحات بالا و پایین توسط اعضای میانی به صفحه میانی متصل میشوند. شبکه دو طرفه بارهای محلی را بهتر از هر فرم سازه دیگر توزیع می کند.

شرکت سازه فضاکار مشهد

کابل ها می توانند دارای تکیه گاه در وسط دهانه باشند و برای حمل بارهای وارد بر انتهای یک میله یا عضو کششی به کار روند. ساختمان هایی که با استفاده از تیرهای مشبک یا سقف خرپا استفاده می شود، نیاز به مهاربندی برای پایداری طولی دارند. اگر ساختمان دارای سقف خرپایی باشد (شکل 3)، و یا اگر تنها رشته بالا از تیر مشبک به ستون (شکل 8) متصل شود، قاب به طور موثر در سطح لبه به ستون متصل است. 9.منظور از خرپا، سازه ای است که اتصال اعضای آن به یکدیگر، با واسطه ورق (gusset plate) تامین شده باشد و تیر یا ستون مشبک به سازه ای اطلاق می شود که اتصال اعضای آن ، بدون واسطه ورق تامین شده باشد. پانل سقفی معمولا ضخامتی در حدود 3 الی 20 سانتی متر داشته و با فوم تزریقی پلی یورتان سخت، اکس پی اس سخت و پلی استایرن یا پشم سنگ تولید میشود. همچنین از جمله ویژگی های ورق های پلی کربنات می توان ضد ضربه بودن ، مقاومت پذیری زیاد و شفافیت بالای آن را عنوان کرد. کیفیت یک ساختمان بسته به عوامل فیزیکی، مقاومت و استحکام و ایمنی آن دارد. مقاومت کلی ساختمانهای صنعتی تک طبقه ای به بارگذاری افقی معمولا آسان است.

مطلب دیگر :   فروش قطعات اورجینال انواع تلویزیون و ارسال به سراسر ایران

سازه فضاکار ذوب آهن

چون در خطوط تولید ممکن است اصوات ناخواسته ای ایجاد شود، همچنین حین انجام فعالیتهای صنعتی نباید محیط بیرونی آن دچار تاثیرات نامطلوب زیست محیطی و بهداشتی شود. به این کانال فلزی پیوسته که در قسمت انتهایی شیب سوله نصب می شود، گاتر یا آبرو گفته می شود. بسیار مهم است که قبل از اجرای سازه شیروانی شیب آن مشخص شود. بعد از این که همه قطعه ها نصب شدند، سوله برای دیوارچینی آماده می شود. در معماری های مدرن سعی بر این شده که سقف شیروانی بگونه ای ساخته شود که در مصرف انرژی صرفه جویی شود و حافظ محیط زیست باشد. این مهم باعث ایجاد انواع سازه های نوین در صنعت ساختمان میشود تا پاسخگوی بخش مهمی از نیازهای جامعه مدرن امروزی باشد. علاوه بر سازه های مدرن در بازسازی ساختمان های قدیمی نیز مفید است. فلاشینگ اصطلاحی است که به ورقه های پوشاننده ای گفته می شود که وظیفه شان پشتیبانی از آبرو ها است که در قسمت قبل مفصل آنها را شرح دادیم.

اگر بخواهیم از لحاظ ساختاری ساندویچ پانل ها را مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم که از ورقه های نازکی تشکیل شده اند که ضخامت آن ها حداکثر یک میلیمتر است و به شکل های سفالی ذوزنقه ای و یا کرکره ای به کار می روند که بین آن ها را یک لایه از عایق صدا و حرارت تشکیل داده. انعطاف پذیری بیشتر با استفاده از مقاطع جوش داده شده یا ساخته شده در کارگاه اسکلت فلزی بدست آید. ساختمان ها ممکن است با استفاده از مدل سازی دو بعدی یا 3 بعدی و تحلیل الاستیک یا پلاستیک، بسته به مقاطع آن، تحلیل شوند. در جهت ارائه پوشش های با کیفیت، در کنار پیاده سازی سقف شیبدار فعالیت میکند. جهت زیرسازی ساندویچ پانل باید به مواردی همچون عرض کلی، محل نصب، فاصله میان ستون ها، شدت وزش باد، توجه شود. در سولهها به علت اینکه دیوارهای جانبی اعم از ساندویچ پانل و یا دیوارهای آجری 35 سانتی میان ستونها اجرا میگردد و نیز اینکه کار نصب با مشکل مواجه نگردد میبایست در زمان اجرای پی محل بولتهای پای ستون سوله به دقت بررسی گردند.

سازه فضاکار ذبیح الله

سقف کاذب گریلیوم نوعی سقف تزئینی محسوب می شود و جنس آن از آلومینیوم یا آلیاژ است. در این مورد باید این نکته ی اشاره کنیم که در سقف کاذب چند المان دیگر به آن اضافه می شود. درنظر داشته باشیم که از تالار برای برگذاری مراسم خاص مانند: مراسم عروسی ها ، مراسم تجلیل و یا مراسم ختم استفاده میشود، این شرایط ما باید اصول و قواعدی را طراحی و اجرای سقف کاذب تالار درنظر بگیریم که موجب رضایتمندی مشتری هنگام برگذاری مراسم باشد. سقفهای تکبر بهراحتی نصب شده و به مصالح کمتری نیاز دارند؛ همچنین میتوانند بهسرعت برف یا باران را سرازیر کرده و مانع از تجمع آنها شوند. محفظه اصلی لامپ از مواد آلومینیومی که به روش دایکاست، فورج سرد (آهنگری سرد) یا قالب گیری ساخته شده است، تشکیل میشود. و سرعت این روش هم بالا بود و سازه شما به سرعت ساخته میشود. همانطور که میدانید برای پوشش سقف سوله از متریالهای مختلفی استفاده میشود که با توجه به کاربرد و منطقه جغرافیایی متفاوت خواهد بود. مخصوصا این که قاب ها در این مدل سازه ها کاملا متفاوت هستند و معمولا شیب دارند. تعبیه تجهیزات: تجهیزاتی که در طراحی ویلا روی شیب در نظر گرفته می بایست مطابق با پتانسیل این فضا صورت بگیرد.