برگزیده

اصول طراحی کابینت

کابینت های سبک مدرن بسیار ساده و بدون هیچ گونه جزئیات هستند. در مقابل ، در مدل کابینت کلاسیک ، لبه های برجسته و منبت کاری شده وجود دارد. در طراحی کابینت samanchoob، درهای کابینت به سبک مدرن ، صاف و بدون هیچ گونه برجستگی هستند و تنها یک خط باریک مرز بین دو کابینت را مشخص می کند.

در آموزش ساخت کابینت می توانید اصول اولیه را با جزئیات کامل و با شرکت در کارگاه کاملاً کاربردی فرا بگیرید و مطمئن باشید که به راحتی می توانید از این روش درآمد کسب کنید. منابع و سایت های زیادی در زمینه ساخت و آموزش کابینت در اینترنت یافت می شود.

دستگیره کابینت

در طراحی حرفه ای کابینت آشپزخانه ، دسته ها مهمترین قسمت هستند. اگر می خواهیم آشپزخانه ای به سبک مدرن داشته باشیم. ما باید طول دسته ها را بیشتر و بیشتر در نظر بگیریم. برای تکمیل ظاهر و دکوراسیون خود می توانید از دسته های کشیده و براق تر استفاده کنید.

انتخاب رنگ

انتخاب رنگ یک مورد تقریباً سلیقه ای است. استفاده از رنگ های سرد مانند خاکستری ، سفید ، سایه های روشن سبز ، آبی و بنفش ، با شدت کم ، موضوعی نرم و آرامش بخش به محیط می بخشد. در آموزش طراحی کابینت ، همه موضوعات رنگ های سرد و گرم بیان شده است.

در اجرای کابینت آشپزخانه می توان از رنگ های ترکیبی استفاده کرد. به عنوان مثال ، ترکیب سفید و سبز واقعاً ظاهر خاصی را نشان می دهد. می توانید رنگ چوب (قهوه ای روشن) را اضافه کنید تا فضا را از سرما خارج کرده و کمی متعادل تر شود.

در طراحی ام دب اف کابینت برای آشپزخانه مدرن فقط از چوب استفاده شده است که برخی از آنها چوب طبیعی و برخی دیگر تخته سه لا یا ام دی اف هستند. اگر بحث محدودیت های مالی وجود داشته باشد ، کابینت های MDF رقبا خواهند بود.
کابینت های ام دی اف از نظر ظاهری تنوع بیشتری نسبت به کابینت های چوبی طبیعی دارند و از نظر دوام و استحکام کمتر از چوب طبیعی نیستند ، اما در صورت خرابی ، تعمیر آنها تقریباً غیرممکن است.

در طراحی کابینت سامان چوب همیشه بیان می شود که باید از رنگ های روشن بیشتر استفاده کرد. رنگ های تیره فضا را کوچکتر می کند. اگر آشپزخانه خیلی بزرگ نیست، به هیچ وجه از رنگ های تیره و سرد استفاده نکنید. اصول طراحی کلاسیک کابینت در سال های اخیر به طرز چشمگیری تغییر کرده است و روند آن به سبک های مدرن و ساده تغییر یافته است.

مطلب دیگر :   دانلود آهنگ | آهنگدونی ، سایت دانلود آهنگ جدید

امروزه کابینت های کلاسیک نیمه مدرن (کابینت های نئوکلاسیک) بسیار محبوب هستند و از محبوبیت خاصی در بین طراحان و کارفرمایان برخوردارند.
تمام اصول و قواعدی که در مورد استفاده از رنگ های سرد و روشن بیان شد؛ همچنین به دانش آموزان در مورد ساخت کمد دیواری اطلاع داده می شود و رعایت آنها الزامی است. با در نظر گرفتن همه اینها ، مطمئن باشید ؛ خروجی کار شما بهترین و زیباترین کار است.

مثلث طلایی یا مثلث کاری

ارگونومی در آشپزخانه بسیار مهم است. با داشتن و طراحی مثلث طلایی، این ارگونومی را می توان به خوبی پیاده سازی کرد. حالا بیایید مثلث طلایی را تعریف کنیم. نقشه و راهنمایی که به ما کمک می کند از فضا به بهترین نحو استفاده کنیم. در رأس این مثلث باید گاز، سینک ظرفشویی و یخچال قرار داشته باشد. با تشکیل این مثلث با متداول ترین لوازم آشپزخانه ، آنها در فاصله کوتاهی از یکدیگر قرار گرفته اند.

دسترسی به آنها برای شما آسان تر خواهد بود. اگر آشپزخانه خود را بر اساس این طرح طراحی می کنید ؛ آشپزی برای شما آسان تر و کوتاه تر است. و لذت وصف ناپذیری را تجربه خواهید کرد.

نکات لازم در اجرای مثلث کاری

هر ضلع مثلث باید بین 120 تا 270 سانتی متر باشد. مجموع این سه ضلع نباید بیشتر از 7 متر و کمتر از 80 سانتی متر باشد. این اندازه به شما این امکان را می دهد که هنگام پخت غذا و استفاده از کابینت هایی که مواد اولیه و ظروف را ذخیره می کنند ، مجبور نباشید مسافت های طولانی را طی کنید. لازم به ذکر است که کابینت یا لوازم نباید مانع حرکت شما بین این سه جزء اصلی آشپزخانه شود.

تناقض سادگی و پیچیدگی

هنر یک طراح کابینت یا دکوراسیون این است که در طرح های خود باید از ویژگی های سبک کلاسیک و اصل سادگی استفاده کند. در واقع، باید هماهنگی خاصی را با سادگی و پیچیدگی ایجاد کند. به عنوان مثال، کابینت های رومی یکی از شلوغ ترین طرح ها هستند. جلوی آن یک کابینت به سبک کلاسیک قرار دارد. یک طراح باید بتواند ؛ این دو طرح را با هم ترکیب کنید.

https://deconews.ir/%D8%A7%D8%B5%D9%88%D9%84-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87/