برگزیده

ساخت استخر بزرگ برای خرید

ساخت استخر بزرگ برای خرید

گام دوم: پس از انجام کارهای زیرساختی استخر، بتنریزی انجام میشود. برای این که بلاکهای جدید را بهسرعت دریافت کنید، توصیه میشود نود شما تا جای ممکن نزدیک به نودهای دیگر باشد. ما قصد داریم تا شما را شگفت زده کنیم. استخر توکار: این گزینه برای خانههای ساحلی که حداقل فضا را در اختیار دارند برای اینکه در محیط خانهشان استخر داشته باشند بهترین گزینه است. به این خاطر بهتر است سالانه هزینه ای برای بررسی مکانیکی آن در نظر بگیرید. اگر یک استخر با ساختاری با دوام و همچنین صددرصد آب بند در نظر دارید ، بهتر است حتما از ساختار بتن و میلگرد (بتن مسلح) جهت ساخت استخراستفاده نمایید و به هیچ عنوان به سمت ساخت استخر ها با بتن بدون میلگرد، بلوک،آجر و یا سایر مصالح سنتی نروید که این ساختار علاوه بر عدم مقاومت لازم در برابر فشار آب و احتمال شکست و نشست در سازه و عدم توان ذخیره آب باعث هدر رفت هزینه ای ساخت ساز استخر می شود. هر مترمکعب آب یک تن وزن دارد و تحمل این فشار نیازمند سازه ای اصولی و حساب شده است.سازه اصولی سازه ای است که به تنهایی و بدون در نظر گرفتن عوامل محیطی مانند خاک پشت استخر و گود برداری بتواند در برابر فشار آب تحمل کند زیرا در گذر زمان عواملی مانند تر سالی و باراش های کم یا زیاد میتواند باعث افزایش و کاهش حجم خاک پشت دیواره های استخر شود و یا در زمان ساخت استفاده از شفته آهک که به صورت خمیر می باشد و پس از خشک شدن کاهش حجم پیدا می کند و کاملا متراکم نشده در نتیجه قابلیت بارگذاری ندارد عملا بنا به دلایل بسیار زیاد از این موارد چشم پوشی کنید.

مزایا ساخت استخر

استفاده از بلوک در ساخت استخر رایجترین و بی کیفیت ترین نوع ساخت استخر می باشد .اگر در نظر دارید با بلوک استخری بنا نمایید حتما موارد زیر را در نظر بگیرید.ساخت بلوک با استفاده از نیروی انسانی غیر ماهر ساخته می شود و بسیاری از عوامل از جمله عیار سیمان،میزان آب مصرفی و شرایط محیطی مناسب جهت خشک شدن و فرآوری بلوک عملا کنترل نشده می باشد.اکثرا در ساخت استخر با بلوک جهت افزایش سرعت اجرا داخل بلوک را با نخاله های ساختمانی و یا ملات پر می کنن که هیچ نقشی در ایستایی سازه ندارد زیرا بین اتصال دو بلوک به هم هیچ اتصال گیر داری وجود ندارد و درزی به ضخامت یکی دو سانتیمتر موجود است که این عدم یکپارچگی سازه در برابر فشار آب باعث ایجاد مشکلات سازه ای ساخت استخر خانه می شود. برآورد هزینه ساخت استخر خانگی: برآورد هزینه ساخت به عوامل متعددی بستگی دارد. استفاده از ایزوگام از دیرباز جهت عایق کاری استخر ها مورد استفاده قرار میگرفته است اما امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی می توان از محصولات با کیفیت بالا،اجرا آسان و بدون ایجاد آلودگی و هزینه به جای ایزوگام استفاده نمود. استفاده از این محصول باعث آب بندی و نفوذ ناپذیری ملات و سطوح سیمان کاری شده و بتنی گردیده است و کیفیت و میزان چسبندگی آن را بسیار افزایش می دهد.

استخر مستطیلی: اکثر افراد ترجیح میدهند که شکل ساده و کلاسیک مستطیلی را انتخاب کنند تا از حداکثر فضای موجود خود استفاده کنند. بسیاری از مالکان خانه باید انتظار داشته باشند که در هر ماه ۲۰ تا ۵۰ دلار مواد شیمیایی برای ساخر خود خریداری کنند. ارتباط چشمی : در صورت امکان استخر را در مقابل منظره( دید) خانه بسازید، به این دلیل که شما می توانید شناگران را مشاهده کنید در زمانی که در داخل خانه هستید. حتی میتوانید فضاهای خیلی کوچک حیاط خانه خودتان را با به کارگیری استراتژیهای درست، به یک محیط خیلی راحت و دلچسب تبدیل کنید. گام اول: پس از بررسی همه جانبه محل احداث استخر ویلایی، نقشهکشی و دریافت مجوزها، با توجه به عمق و ابعاد استخر روباز، منطقه مورد نظر را با کمک ماشینآلات حفاری، خاکبرداری میکنند. محصولی بر پایه سیلان است که اندازه ذره ای معادل 4 تا 6 نانومتر در آب تشکیل می دهد و به عمق 3 الی 5 میلیمتری منافذ مصالح ساختمانی نفوذ می کند و بخشی از مصالح ساختمانی می شود و آن را به شدت دافع آب می کند. در صورت تمایل می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت استخر موج، روی متن لینک شده کلیک کنید همچنین برای کسب اطلاع از هزینه ساخت پارک آبی، مشاوره و سفارش، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

راهنما ساخت استخر

قبل از ساخت استخر مبلغی را که قصد دارید برای این کار هزینه کنید، تعیین کرده و کنار بگذارید. حتی در مواردی که به دلیل ملاحظات اقتصادی کارفرما قصد کاشی تمام قسمت های کاسه استخر را نداشته باشد،می توان ابتدا تمام کاسه استخر را اندودکاری کرد و در پایان قسمت های منتهی به پلکانقسمت های فوقانی دیوارها و بخش هایی از کف را با انواع مختلف کاشی ها و موزاییک ها تزئین کرد. بعد از به پایان رسیدن کارهای مربوط به زیرساختها، نوبت به بتنریزی میرسد. به تمام دلایلی که موفق نمیشوید فکر نکنید… برای آماده سازی کف استخر، می توانید یک لایه بتن در کف استخر بریزید این رایجترین نحوه کف سازی استخر می باشد اما آیا به این فکر کرده اید که چه اتصال مطمن ، گیر دار و اصولی بین کف و بدنه استخر برقرار شده است تا در برابر فشار آب کف استخر از بدنه ها جدا نشود و باعث ایجاد نشست و در نتیجه نشت آب نشود.کف سازی و ساخت بدنه استخر حتما باید به صورتی باشد که بدنه استخر بر روی کف تمام شده استخر قرار گرفته و در برابر فشار وزن آب یکپارچه عمل نماید.

مطلب دیگر :   فروشگاه اینترنتی افراکالا

فرقی نمیکند که قصد ساخت چه استخری را دارید، چه استخر ارزان و چه استخر لاکچری چندصد میلیونی، میتوان تمام بخش های استخر را هوشمند سازی کرد و با خیالی راحت به آب تنی در آن پرداخت. دیوارهای شیشه ای با نمایان کردن درختان و فضای سرسبز بیرون، حس آرمیدن در دل طبیعت را تداعی می کند و آرامش را به هنگام خوابیدن به ارمغان می آورد. گردش در گلستان شما را حسابی گرسنه کرد؟ در واقع پلاستیک های PVC از چند مزیت سبک بودن، لطیف بودن، قابل تعمیر بودن و با کیفیت بودن بهره می برد. گالشگاچه، روستایی از روستاهای رشت از توابع بخش مرکزی که در استان گیلان واقع شده است.این روستا در دهستان پیربازار قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۵۹ نفر بودهاست. این سبک شامل، یک طرح ساده و هندسی بوده و اصولاً برای شنا یا تمرین در طول سال، بهویژه در مناطق سردسیر ساختهشده است. استخر ثابت بهتر است که حداقل از ساده ترین سایبان محافظت شود. تا اینجای مطلب سعی نمودیم به طور ساده یک تعریف جامع از این نوع سازه های چوبی پیش ساخته داشته باشیم. به طبع اگر دنبال یک استخر ارزان هستید شما نمیتوانید روی این نوع استخرها حساب کنید.

ساخت استخر اختصاصی

بادگیرهای سه طرفه: این بادگیر انواع مختلف دارد که به آن اِشکَم دریده(شکم دریده) نیز می گویند مانند بادگیر روستای “حسین آباد” یزد. این ماده با درجه خلوص بین ده تا نود درصد تولید و قیمت فروش فروسیلیس نیز به همین درجه خلوص و ترکیب شیمیایی آن بستگی دارد. آیا تا به حال … فقط به یک دلیلی فکر کنید که میدانید موفق میشوید. مرحله سوم: حالا وقت آن رسیده است که به سراغ یک پیمانکار مطمئن بروید. استخر روی سطح زمین: مدلی از استخر که معمولا لبهها و کنارههای چوبی یا سنگی دارد و به جای قرارگیری درون زمین، مانند یک وان بزرگ بر روی سطح زمین قرار میگیرد. استخر دایرهای: استخرهای منحنی شکل به صورت دایره، نیمدایره یا بیضی نیز همیشه گزینههای جذابی برای انتخاب و ساخت هستند. آب بندی استخر در مرحله ساخت و آرماتوربندی استخر صحیح نجام نشود خسارت زیادی به کارفرما وارد می شود. فایبرگلاس بسته به رزینی که در ساخت آن مورد استفاده قرار میگیرد میتواند مقاومت بسیار بالایی در مقابل دما و خوردگی داشته باشد. این محصولات بر پایه ترکیبات سیلان ها و آلکیل ها با استفاده از نانو ذرات به ابعاد 7 نانو متر فرآوری و تولید شده است و با نفوذ در مصالح ساختمانی پیوندهای واکنشی ایجاد می کند .

ساخت استخر زیر زمین

برای داشتن یک ویلا مطابق با استانداردها و همچنین سلایق شخصی مخصوصا در مناطق شمالی بهتر است از افراد با تجربه در این زمینه کمک گرفته شود به این دلیل که قوانین ساخت ویلا ممکن است در مناطق مختلف متفاوت باشد. به پهلو و حتی بهتر است کوپلینگ را یکپارچه کنید یا به سادگی یک سوراخ در توده بتن بگذارید و از قبل یک سیفون را روی آن یا روی آن نصب کنید. قیمت چندان بالایی ندارند اما در ایران هنوز طرفداران بسیار اندکی دارند. این مخازن بسیار محکم بوده و در انواع گرد و چهارگوش و در اندازههای بسیار مختلف تولید میشوند، مدلهای پلاستیکی مثل پلی اتیلن و پی وی سی بخاطر وزن کمتر قابلیت جابجایی بیشتری دارند. انواع استخر:استخرها را از نظر موقعیت قرارگیری در ساختمان به دو دسته کلی تقسیم میکنند. هوشمند سازی نیز در قیمت استخر موثر است و لازم میبینیم که این فاکتور را نیز در برآورد هزینه نهایی ساخت استخر لحاظ کنیم.

در این حوضچه ها حالت چرخش جریان آب در طول یک دیواره مرکزی است. نانو ملاتی قابلیت ترکیب با انواع ملات و رنگ های پایه آب را دارا می باشد و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. شهرهای یونانی همچون «پیرنه» مکان شهر را به گونه ای تغییر دادند که از ورود سیل به شهر جلوگیری شود ، و شبکه ای مستطیل شکل با خیابانهای شرقی ـ غربی را احداث نمودند که به ساختمان ها اجازه جهت گیری به سمت جنوب و استفاده از نور مطلوب خورشید را می داد. ممکن است زمین شما جز اراضی کشاورزی یا منابع طبیعی باشد، در این صورت باید به دنبال اخذ مجوز برای تغییر کاربری برای ویلای مسکونی بود. باید مد نظر داشت که این مرحله بسیار حساس و تخصصی است باید حتما از یک متخصص در این زمینه کمک گرفت، چرا که اگر بصورت اصولی و درست انجام نگیرد کل پروژه به مشکل خواهد خورد.