برگزیده

موقع انتخاب خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات به این نکات حتما دقت کنید

هزینه فاکتور سایز B5 کاربن لس :

فواید وجود کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت لمینت مات طلاکوب ۹x6 با سرعت چاپ ۱۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

سایر لوازم مورد نیاز همچون قیچی و قلم

این پرچم ها به خودی خود قوس لازم رو دارند و حالت افتادگی پرچم تشریفات را ندارند و زیبایی بسیار خاصی دارد.
کارت ویزیت سلفون مات در ۳ سرعت چاپی : ۸ روزکاری ، ۳ روزکاری و فوری یکروزه و به صورت چاپ یک طرفه و دو طرفه چاپ میشود و در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

چاپ پدموس و یا استفاده از پدموس در دنیای امروز که سراسر با رایانه ها و کامپیوتر ها پیشرفته گره خورده، همیشه بخش جدایی ناپذیر از یک واقعیت می باشد و قطعا شما نیز این تجربه را داشته اید که اگر موس (موشواره) شما به راحتی کار نکند بعد از مدتی اعصاب شما بهم میریزد و شما را از انجام یک کار ساده با پیشرفته ترین سیستم ها هم باز می دارد.
ما سعی کردیم در این مقاله اصول طراحی چاپ فاکتور را برای شما بیان کرده باشیم امید است که مفید واقع شده باشد و بتوانید در سلسله مقالات آینده آموزش طراحی فاکتور با فتوشاپ و یا طراحی فاکتور با ورد را برای شما بیان بکنیم تا اینکه شما بتوانید به راحتی طراحی فاکتور و سپس چاپ فاکتور ارزان ، بسیار زیبا و اختصاصی با کمترین هزینه داشته باشید.
چاپ روی تیشرت زرد پنبه ای یقه گرد از دیگر محصولات تیشرت های جدید و پرطرفدار ما می باشد. جنس پارچه تیشرت زرد نیز مانند سایر پیشرت های پنبه ای این مرکز از الیاف صددر صد پنبه بوده و برای استفاده های طولانی مدت بسیار مناسب می باشد. امکان ثبت سفارش چاپ برروی تیشرت زرد پنبه ای مانند سایر محصولات حتی در تیراژ یک عدد نیز میسر می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر را مطالعه بفرمایید.

گام دوم: انتخاب عکس

برخی از طراحان براین عقیده هستند که وجود یک طراحی معنا دار ممکن است بیشتر مشتری را به سمت خودش جذب کند زیرا اعتقاد دارند با درگیر کردن ذهن مشتری به طراحی خودشان آن مشتری می تواند غرق در دنیای کسب کار آنها بشود. در نتیجه برخی از طراحان اقدام به این نوع طراحی در حوزه تبلیغات خود می کنند و می بینید در چاپ بروشور ، چاپ تراکت و یا چاپ بنر کسب و کار خودشان از این متد نیز استفاده می کنند.

هزینه پاکت A4 تحریر 80 گرم :

برای طراحی این پاکت توصیه می شود حتما از قالب های آماده طراحی استفاده شود تا برای چاپ و خط تا ها مشکلی ایجاد نشود.
انواع سایز های قابل چاپ فاکتور تحریر 80 زیر الوان 60
چاپ پاکت تحریر 80 گرم ایرانی از جمله ارزان ترین پاکت ها در مرکز ما می باشد. کاغذ تحریر ۸۰ گرم ایرانی ، کاملا تولید داخل می باشد ولی تفاوتی که با تحریر خارجی دارد رنگ زمینه خود کاغذ است که مقداری زمینه زرد رنگ دارد و کاملا مشابه کاغذ وارداتی خارجی سفید سفید نیست. البته این نکته را هم باید در نظر داشت که این تفاوت رنگ غالبا در مقایسه مشخص می شود.

مشخصات کلی لیوان شیشه ای برفکی

بسیاری از شرکت ها شماره ثبت یا سهامی خام و عام و یا آدرس سایت و یا آدرس ایمیل آنها بسیار مهم و کلیدی می باشد که هر شخصی که قصد طراحی سربرگ را دارد هر یک از این مواردی که برای آن سازمان حیاتی می باشد در طراحی سربرگ خود بگنجانند. حالا محل قرار گیری آن به خود طراح و اهمیت آن بستگی دارد.

تیشرت زرد پنبه ای یقه گرد

زمان تحویل چاپ روی سویشرت سفید

معرفی لیبل سلفون براق

چاپ روی لیوان به صورت سابلیمیشن حرارتی انجام میشود و باعث می شود که رنگ های به خورد لعاب سرامیک لیوان برود و این این امر سبب می شود که این روش چاپ ماندگاری بسیار بالایی به طرح شما روی لیوان بدهد.
ب) به منظور جلوگیری از بروز مشکل در اجرای مواد ۳۷ و ۳۸ قانون تجارت الکترونیکی ضروری است، مصرف کننده انصراف خود از انعقاد یا ادامه قرارداد را از طریق نامه، فکس یا ایمیل به اطلاع فروشنده رسانده و تائیدیه اطلاع مخاطب از قصد خود را نیز دریافت نماید.
زمان، تاریخ ، محل و…
مهمترین مزیت دیگری که با چاپ پاکت نامه سفارشی به دست می آورید این است که نسبت به برند خود آگاهی ایجاد می کنید. هرچه تعداد بیشتری از افراد برند شما را بشناسند و دوست داشته باشند ، رشد شغلی شما بیشتر خواهد بود.
مشخصات کلی تیشرت سفید اسپان

سایز (سانت)هزینه چاپ عکس هزینه شاسی

چسب نواری کوچک

در گذشته بسیاری از شرکت ها اهمیت چاپ سربرگ را اطلاع نداشتند به همین خاطر از کاغذ های سفید برای درج مطالب خود استفاده می کردند. در گذشته بسیاری از نامه نگاری ها بصورت دستی صورت می گرفت. اما با پیشرفت تکنولوژی و ظهور کامپیوتر وجود سربرگ های زیبا بهمراه لوگوی سازمانی خود برای نامه نگاری ها اهمیت و توسعه بسیار زیادی پیدا کرد.
همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل فاکتور ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های فاکتور ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای فاکتور خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ فاکتور بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.
طرح تنه و دسته این لیوان به گونه ای است که به صورت ترکیبی شکل قلب را تشکیل می دهد و فرم خوبی برای در دست گرفتن دارد. حجم این لیوان طرح قلب کمتر بوده و برخلاف سایر ماگ های مجموعه که ۱۱oz می باشد این نوع لیوان به دلیل شکل تنه ی فرو رفته ی آن ۸oz می باشد.
کاغذ سیلک از معروف ترین و با کیفیت ترین کاغذ های عکاسی و مورد استفاده برای چاپ عکس می باشد. این نوع کاغذ از نوع مات می باشد و دارای بافت های ریز می باشد که زیر دست قابل لمس می باشد که ضخامت خاصی به این کاغذ می باشد. از ویژگی های چاپ عکس روی کاغذ سیلک خاصیت ضد اثر انگشت بودن این محصول و از ویژگی های دیگر کنتراست بالای آن می باشد.
قبل از اینکه به این نکته اشاره کنیم که کجای لیوان بهتر است چاپ شود باید اشاره کنیم که فضایی بین ۲۰ سانت در دورتادور لیوان و ۸ سانت از ارتفاع لیوان ها قابلیت چاپ دارند که شما بزرگواران می توانید متناسب با طرح و سلیقیتان از این فضای موجود برای چاپ روی لیوان استفاده کنید.
کاغذ گلاسه براق البته دارای دسته بندی های مختلف براق و نیمه براق هم می باشد که معمولا از یک مدل در لابراتورها استفاده می شود.

کارت ویزیت طلاکارت لمینت براق

مشخصات کلی تیشرت زرد پنبه ای یقه گرد

 

ابعاد هر وجه عکس و شاسی : ۱۰x10 سانت

مطلب دیگر :   مقایسه صرافی های ارز دیجیتال که ایران را تحریم کرده اند

تفاوت های دیگری که بین چاپ افست و دیجیتال وجود دارد قابلیت های رنگی و اندازه ورق که بین چاپ افست در مقابل چاپ دیجیتال وجود دارد. شما باید تفاوت این دو مورد رو دریابید و بسته به نیاز خود یکی از این موارد را انتخاب بکنید.

لیست قیمت تیشرت ملانژ

چاپ کارت ویزیت در این مجموعه بر روی جنس های متفاوت با روکش های متفاوت چاپ می گردد. از جمله چاپ کارت ویزیت سلفون براق و مات ، لمینت مات و یا براق ، لمینت برجسته ، کارت ویزیت های طلاکوب و مخملی ، کارت ویزیت پی وی سی و …
تیشرت مشکی جودون یقه دار از دیگر سری محصولات پرفروش و پرطرفدار قابل چاپ ما به خصوص برای شرکت ها و برند ها و یا حتی سفارشات تکی شما مشتریان گرامی می باشد.

مشخصات کلی سویشرت هودی مشکی پنبه ای

چاپ روی تیشرت ملانژ از دیگر تیشرت های زیبا و خوش رنگ قابل چاپ ما می باشد. چاپ روی تیشرت ملانژ نیز مشابه تیشرت سفید اسپان به صورت مستقیم بوده و رنگ ها به خورد پارچه می رود. استفاده از تیشرت ملانژ برای بیرون از خانه و در مراسمات به دلیل رنگ آن زیباتر بوده و جلوه بیشتری دارد. تیشرت های ملانژ آستین کوتاه بسیار خنک بوده و برای استفاده در فصول گرم هم بسیار مناسب می باشد. چاپ نفیس در کنار شماست برای تحقق رویاهایتان

لیست قیمت تیشرت زرد پنبه ای

قبل از اینکه به این نکته اشاره کنیم که کجای فنجان بهتر است چاپ شود باید اشاره کنیم که فضایی بین 17 سانت در دورتادور لیوان و 7.5 سانت از ارتفاع فنجان ها قابلیت چاپ دارند که شما بزرگواران می توانید متناسب با طرح و سلیقیتان از این فضای موجود برای چاپ روی فنجان استفاده کنید.
نوع روکش: با روکش سلفون مات و یا براق

بروشور لوکس سایز گسترده A4

چاپ لیبل سی دی در ابعاد استاندارد و با بالارین کیفیت انجام می شود که با حداقل تیراژ ۱۰۰۰ عدد ارائه می شود.

شیوه آداب و معاشرت

معرفی پاکت تحریر 80 گرم ایرانی

روی این پدموس یک آستر سفید و مقاوم قرار دارد که فضایی برای تبلیغات و چاپ اختصاصی می باشد و زیر آن نیز با یک پلیمر ژله ای پوشانده شده که برای قرار گیری روی میز بسیار مناسب می باشد.
جنس پارچه سویشرت های هودی ملانژ از نوع دورس تو کرک می باشد که به دلیل نوع لایه پارچه روی سویشرت که دارای الیاف پلی استر می باشد سیستم چاپی روی این سویشرت به صورت مستقیم می باشد که در واقع رنگ و طرح به خورد پارچه می رود.

تیشرت طرح یلدا – هندونه به‌سر

ب) به منظور جلوگیری از بروز مشکل در اجرای مواد ۳۷ و ۳۸ قانون تجارت الکترونیکی ضروری است، مصرف کننده انصراف خود از انعقاد یا ادامه قرارداد را از طریق نامه، فکس یا ایمیل به اطلاع فروشنده رسانده و تائیدیه اطلاع مخاطب از قصد خود را نیز دریافت نماید.
یکی از موفق ترین این شرکت ها در حوزه تبلیغات شرکت اپل می باشد که برای معرفی گوشی های همراه خود همه مشخصات گوشی خودش را در هنگام معرفی یک محصول بصورت واضح بیان نمی کند و همین گنگ بودن این مشخصات باعث جذب بیشتر مردم به این محصولات می شود. شرکت اپل یک نمونه موفق از این متد در حوزه تبلیغات می باشد ولی بسیاری از شرکت های دنیا با استفاده از این متد ضربه های بسیار جبران ناپذری در مقایسه با سایر رقبا خوردند.
لیبل شیشه ای از دیگر سری محصولات چاپ لیبل مجموعه ما می باشد. چاپ روی این سری لیبل به صورت خوانا و ناخوانا ( مشابه برچسب های پشت شیشه ی اتومبیل ) انجام می شود با این تفاوت که روی سری لیبل ناخوانا به دلیل انعکاس نور بیرون آن امکان چاپ فیلم سفید قبل از چاپ طرح میسر می باشد. حداقل تیراژ لیبل شیشه ای نیز مشابه سایز محصولات ۱۰۰۰ عدد می باشد و سیستم چاپی آن نیز به صورت افست چهار رنگ می باشد.

سربرگ تحریر 80 گرم

 

هزینه ۲۰۰۰ عدد سربرگ کتان ۱۲۰ گرم +A*

بهتر است پس زمینه خودتان یک فضای سفید و بدون هیچ گونه رنگ و شکلی باشد. سعی کنید پس زمینه خودتان یک دیوار سفید و بدون هیچ گونه طرحی باشد.
چاپ سربرگ در ما به صورت افست و بر روی شیت عمومی انجام می شود و کلیه چاپ های افست این مرکز به صورت فول رنگی و با بالاترین کیفیت انجام می شود.
پاکت نامه و یا ملخی در بین خانواده پاکت ها از سایر سایز ها پرمصرف تر می باشد. اگر بخواهیم توضیح ملموسی از پاکت نامه بدهیم، پاکت نامه حدودا یک سوم A4 می باشد البته با ابعادی بزرگتر که به راحتی یک برگه A4 سه تا شده درون آن قرار می گیرد.
چاپ کارت ویزیت لمینت براق دورگرد ۹x6 نیز با ۳ سرعت چاپی ۸ روزکاری ، ۳ روزکاری و فوری یکروزه چاپ می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت موجود می باشد.

نوع ویزیت سلفون مات

از آنجا که اهمیت چاپ لیبل برروی محصولات بسیار مهم هستند ، تولید کنندگان محصولات باید از چاپ صحیح محتوای آنها اطمینان حاصل کنند. بنابراین لازم است تولید کنندگان محصولات از چاپگرهای دارای برچسب های مؤثر مانند پرینترهای حرارتی استفاده کنند یا اگر تولید کنندگان خواهان چاپ دیگری هستند ، می توانند شیوه چاپ افست در تیراژ بالا چه بصورت شیتی یا بصورت رولی چاپ و استفاده بکنند. به طور خلاصه ، این فقط کالاهایی نیست که اهمیت دارد بلکه کیفیت لیبل ها نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

نکته اول: هزینه کم در تبلیغات

چاپ لیوان کاغذی بخاطر استفاده مکرر افراد از آن در طول شبانه روز یک برندسازی بسیار قوی و اثرگذار می تواند بکنند. در طول روز ساعت ها بسیاری از افراد برای رفع خستگی و استراحت شروع به خوردن چای یا کافئین می کنند که استفاده از یک لیوان کاغذی چاپی بسیار می تواند مفید و اثرگذار باشد.
قطعا و یقینا یکی از زیباترین و جذاب ترین انواع پازل ها ، چاپ روی پازل قلبی می باشد که بسیار هم مورد استقبال مشتریان گرامی این مرکز قرار گرفته است. طرح و شکل ظاهری این پازل همان طور که از اسم آن مشخص است شبیه قلب است و شکلی پازلی گونه دارد که زیبایی خاصی به آن می بخشد.
ولی در انتها باز تاکید می شود که فضای چاپ روی فنجان 17 در 7.5 سانت می باشد که شما بزرگواران می توانید به سلیقه ی خود از تمام و یا بخشی از این فضا برای چاپ استفاده کنید.
تفاوت تیشرت لانگ با تیشرت های ساده دوخت پایین تیشرت می باشد که همان طور که مشاهده می کنید پایین تیشرت ها هم بلند تر و هم گرد می باشد.

چاپ لیبل یووی برش دایره ای