برگزیده

۱۵ شهر آینده اروپا که باید قبل از هر کس دیگری از آنها دیدن کنید

اروپا بعد از خود آمریکای شمالی (مکزیک و کانادا) دومین مقصد بین المللی محبوب آمریکایی ها است. این بدان معناست که بسیاری از رایج ترین شهرهای مورد بازدید شامل پاریس ، لندن ، رم یا شاید حتی کپنهاگ هستند اگر می خواهید از هنجار خارج شوید. با این حال ، آیا حتی در بازدید از جایی مانند پافوس در قبرس ، یا شاید حتی ریگا در لتونی ، فکر کرده اید؟ احتمال اینکه شما نداشته باشید زیاد است.

بسیاری از مسافران باتجربه موافقت می کنند که شما اروپای رویاهایتان را تنها با بازدید از تله های گردشگری“>گردشگری که احساس می کنید دارید برای دیدن آنها از دست می دهید. امروز ، ما سعی می کنیم دیدگاه شما در مورد سفرهای اروپایی را تغییر دهیم و افق دید شما را به روی 15 شهر اروپایی آینده در مسیر نامشخص برای بسیاری از گردشگران باز کنیم.
 تصویر درباره گردشگری

1- اوترخت ، هلند

در حالی که آمستردام هنوز شهر منتخبی برای افرادی است که به دنبال سفر به هلند هستند ، بازدیدکنندگان از این کشور ممکن است بخواهند شهر اوترخت هلند را در نظر بگیرند. اوترخت که در امتداد یک کانال ساخته شده است ، دارای جمعیت زیادی از دانش آموزان است تا بتواند شهر را جوان نگه دارد و در عین حال یک سری رشد را تجربه کند. با وجود این ، این شهر هنوز دارای شخصیت تاریخی عالی ، مرکز خرید ، موزه ها و خیابان های سنگ فرش است که آن را برای هر گروه سنی قابل توجه می کند.

2- ادینبورگ ، انگلستان

لندن همیشه زمانی با دیگران ارتباط برقرار می کند که می گویند قصد سفر به انگلستان را دارند. با این حال ، اگر به دنبال تغییر مناظر در انگلستان هستید ، شهر ادینبورگ ، پایتخت اسکاتلند ، می تواند توسعه و سرگرمی هایی را که با سرمایه اصلی همراه است به شما ارائه دهد ، در حالی که سرسبزی حیرت انگیز حومه و قلعه معروف ادینبورگ را نیز ارائه می دهد.

3- سیه نا ، ایتالیا

اکثر گردشگران به ایتالیا تأیید می کنند که تعطیلات ایتالیایی بدون بازدید از پایتخت ، رم کامل نیست. با این حال ، برای کسانی که به دنبال چیزی جدید و با طراوت هستند ، شهر Siena شهری است که شما دوست دارید. فلورانس بزرگترین شهر مجاور در منطقه توسکانی ایتالیا واقع شده است. مرکز شهر جنبه اصلی شهر و زیباترین با سقف های سنگی قرمز است. با این حال ، نیازی نیست که تمام روز در موزه هاپ باشید. Siena به عنوان مرکزی برای خرید نیز در حال رشد است.

4- مارسی ، فرانسه

با وجود اینکه مارسی دومین شهر بزرگ و پربازدیدترین شهر فرانسه است ، شکی نیست که پاریس با 24 میلیون بازدیدکننده سالیانه ، در مقایسه با دو میلیون مارسی ، ستاره نمایش است. با این حال ، به عنوان یک شهر بندری ، مارسی انتخاب خوبی از غذاهای دریایی ، مغازه های منحصر به فرد و موزه ها را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا در سال 2013 ، هویت فرانسوی مارسی و نفوذ یونانی توسط پیشگامان این شهر ، آن را واقعاً بی نظیر کرده است.

5- ماریبور ، اسلوونی

لیوبلیانا ممکن است محبوب ترین مقصد اسلوونی باشد ، اما شهر ماریبور همچنین باید شهری در لیست شما برای استراحت اسلوونی شما باشد. ناحیه روزه به طور خاص مرکز توجه ماریبور است ، از جمله معماری خیره کننده ، بزرگترین انگور انگور جهان و راههای بیشماری برای استراحت با آبگرم های معروف پراکنده در شهر ، از جمله Fontana Terme Maribor.

6- بیبری ، انگلستان

لندن به عنوان مقصد توریستی کسانی که از انگلستان دیدن می کنند ، همه سرفصل ها را دریافت می کند. با این حال ، Bibury می تواند یک سفر آخر هفته عالی برای کسانی باشد که به دنبال استراحت و استفاده از بهترین طبیعت انگلستان هستند. Bibury که در نقاشی ها و آثار هنری مختلف برجسته است ، گردشگران زیادی را در رستوران ها و فعالیت های گردشگری جذب نمی کند. خود را همانطور که هست نشان می دهد و توریست آمده است. Bibury از اسب سواری گرفته تا منظره زیبای آرلینگتون ، آماده است تا شما آن را کشف کنید.

7- پالمانوا ، ایتالیا

همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید ، نقشه شهر به زیبایی طراحی شده است که شکل یک شش ضلعی را تشکیل می دهد. این مکان برای هدایت به میدان شهر ، Grand Piazza ، که دارای کلیسای جامع معروف شهر معروف به Duomo Digale است ، شکل گرفته است. پالمانوا ، از اوایل دهه 1590 شهری مستحکم ، دارای جذابیت تاریخی و تا حدودی قرون وسطایی است که در گردشگری ایتالیا بی نظیر و مورد استقبال قرار نمی گیرد.

8- راندا ، اسپانیا

راندا یک مقصد گردشگری خوب است ، به ویژه برای کسانی که در بقیه اندلس زندگی می کنند ، اما هنوز هم دارای جذابیت روستایی است که باعث می شود در اثر تولید بیش از حد و گردشگری سریع آسیب نبیند. تنگه ای که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، اصلی ترین جاذبه شهر از نظر گشت و گذار است. این بدان معنا نیست که تنها کاری که انجام می دهید این است که از آن عکس بگیرید. متوجه خواهید شد که رستوران ها در نزدیکی آن قرار دارند ، پیاده روی خوبی را برای شما رقم می زند و رویدادهایی به طور منظم برگزار می شود. اگر به دنبال مقصدی خوب در منطقه جنوبی اسپانیا هستید ، راندا می تواند آن مکان باشد.

مطلب دیگر :   کفپوش اپوکسی

9- تالین ، استونی

<دiv>

به عنوان پایتخت استونی ، گردشگری به طور کلی در این کشور هنوز در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی فعال ترین نیست. این بدان معنا نیست که این شهر دارای استعداد اروپایی نیست که شما از یک شهر می خواهید. این شهر که در سال 1997 به میراث جهانی یونسکو اضافه شد ، نه تنها حفظ نشده ، بلکه طی هجده سال گذشته بسیار پیشرفت کرده است. شما می توانید رستوران های خود را در شهر قدیمی ، با بسیاری از متخصصان در غذاهای سنتی استونی ، میل کنید. از موزه هنر کومو گرفته تا بندر دریایی و حتی چند کلوپ شبانه که در آن قرار گرفته است ، مطمئناً مکان های زیادی برای انتخاب خواهید داشت.

10- جزیره موهو ، استونی

همراه با پایتخت تالین ، بخش منحصر به فرد استونی که لزوماً در محدوده گردشگری نیست جزیره موهو است. شکاف بین شیوه زندگی و سنت های ساکنان موهو و سرزمین اصلی استونی آشکار است. من آن را با ساکنان هاوایی و کسانی که در سرزمین اصلی ایالات متحده زندگی می کنند برابر می دانم. این جزیره دارای بسیاری از ساختمان های مزرعه ، موزه ها ، مکان های اقامت و غذا خوردن و همچنین جشنواره جاز در اواسط تابستان است.

11- لودز ، لهستان

لودز به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای لهستان ، از برخی جهات تحت الشعاع ورشو ، پایتخت این کشور قرار گرفته است. صرف نظر از این که این واقعیت دارد ، لودز دارای تاریخی است که به ویژه جنگ جهانی دوم و محله های یهودی نشین یهودی که در اطراف شهر ساخته شده اند را شامل می شود. اگر به دنبال بازدید از شهری هستید که به عنوان یک کلان شهر پر رونق شناخته می شود و به گذشته نگاه می کنید ، لودز مقصد لهستان برای شما است.

12- آنگلیای شرقی ، انگلستان

شرق انگلستان است که همیشه به عنوان یک منطقه گردشگری شناخته نمی شود. به دلیل شیوه زندگی در ساحل که معمولاً با انگلستان مرتبط نیست ، نسبتاً ناشناخته است. از برخی جهات ، این باعث می شود که کسی احساس کند در نانتاکت یا شهر دیگری در نیوانگلند ، ایالات متحده است. مانند هر شهر ساحلی دیگر ، خواهید دید که آنژیلا شرقی مکانی عالی برای خرچنگ زدن است و در جشنواره ها و کنسرت های فصلی از جمله جشنواره دریایی بزرگ یارموث در ماه سپتامبر شرکت می کنید.

13- فورمنترا ، اسپانیا

فورمنترا ممکن است برای کسانی که در خارج از کشور زندگی می کنند برترین نقطه اروپا نباشد ، اما برای اروپایی ها این نقطه داغ برای کسانی است که به دنبال جذب برخی از اشعه ها هستند. در سواحل اسپانیا ، در جزایر بالئار ، شهر فورمنترا به عنوان یک شهر ساحلی با سبک زندگی“>سبک زندگی سبک و حتی در یکی از سواحل برهنه متعدد شهر با چند قله حمام آفتاب است.

14- جزیره لوئیس ، اسکاتلند

جزیره لوئیس مقصد افرادی است که به دنبال سنتی ترین فرهنگ اسکاتلندی هستند که می توان در اسکاتلند امروزی یافت. در کنار معماری بسیار سنتی و سنت های فرهنگی ، لوئیس نیز به دلیل داشتن تنوع گیاهی و جانوری که به این منطقه لطف می کند ، به عنوان منطقه حفاظتی اسکاتلند شناخته می شود. مکانهای مشهور جزیره لوئیس شامل ویرانه ها و مکانهای قدیمی مانند Calanish Standing Stones ، Gearannan Village و St. Columba’s Chapel و بسیاری دیگر است.

15- تورکو ، فنلاند

هلسینکی محبوب ترین شهر برای گردشگران فنلاند است. با این حال ، تورکو مکان دیگری است که اگرچه همیشه در دید گردشگران نیست ، اما دیدن آن مهم است. پایتخت سابق فنلاند بیشترین بازدیدکنندگان را در فصل تعطیلات زمستانی ارائه می دهد. با این حال ، در سایر مواقع سال ، می توانید موزه های مختلف ، دو جشنواره موسیقی (جشنواره موسیقی تورکو و Ruisrock) و ماراتن معروف Paavo Nurmi که در تابستان برگزار می شود را بیابید.

به نظر شما کدام شهر اروپایی ، که در بالا ذکر نشد ، باید توسط گردشگران کشف شود؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید.