برگزیده

۱۵ درس رابطه قدرتمند از زوج های شاد و عاشق

من با گروهی از زوج ها که 10 سال یا بیشتر با همسر یا شریک زندگی خود بوده اند ، معاشرت می کنم.

به نظر می رسد همه ما افرادی شاد و دوست داشتنی هستیم. البته روابط ما بسیار کامل نیست ، اما به نحوی همه ما تصمیم گرفته ایم که این سفر را با دیگر افراد مهم خود ، خوب یا بد انجام دهیم. در اینجا 15 درس رابطه وجود دارد که ما برای حفظ روابط سالم ، شاد و دوست داشتنی تمرین می کنیم.

1- واقعاً یکدیگر را دوست دارید.

شما باید از فردی که با او هستید خوشتان بیاید زیرا صادق باشید ، احساسات شدید “عاشق” ممکن است همیشه وجود نداشته باشد. بعضی روزها می خواهید شریک زندگی خود را بکشید ، اما چیزی که شما را متوقف می کند این است که شما واقعاً این شخص را دوست دارید.

صحبت های دیوانه کننده را کنار بگذاریم ، وقتی صحبت از صرف ساعت ها و ساعت ها با یک فرد جدا می شود ، دوست داشتن آنها بسیار مهم می شود.

وقتی می گویید از شخصی “دوست” دارید ، آنچه واقعاً می گویید این است: “او در معاشرت بسیار خوب است ، آنها آنقدر اعصابم را خراب نمی کنند ، و به شما راست می گویم ، من احساس خوبی دارم وقتی من در اطراف آنها هستم. “

2- از حس شوخ طبعی که به اشتراک می گذارید لذت ببرید.

من متوجه می شوم که هر زوج شوخ طبعی خاص خود را دارند. هر کدام دیگری را خنده دار می دانند و به همان چیزهایی می خندند که شاید دیگران آن ها را طنز“>طنز نمی دانند.

این اشتراکات چیزی است که باید به آن توجه کرد زیرا یافتن شخصی که شما را بخنداند ، به ویژه وقتی شرایط سخت است ، می تواند چسب شما را بچسباند و بماند.

3- خوبی دیگران را گرامی بدارید.

تمرکز بر ویژگی های خوب شریک زندگی شما باعث افزایش احساسات محبت آمیز شما نسبت به او می شود که ممکن است به شما در نادیده گرفتن کارهای آزاردهنده ای که انجام می دهند کمک کند. زیرا فرد کاملی وجود ندارد ، اما آنچه که می تواند وجود داشته باشد درک مثبت شما از آن شخص است.

همچنین ، زمانی که شما بر ویژگی های شگفت انگیز یک شخص تمرکز می کنید ، متوجه می شوید که بیشتر از این ویژگی ها ظاهر می شوند.

4- پرندگان پر ، با هم گله کنید.

مردها و زنانی که می خواهند با یکدیگر در پاتوق روابط طولانی مدت باشند و کشیده می شوند. زوجینی که با زوج های دیگر “فعالیت زوجین” انجام می دهند ، دوستی و پیوند ایجاد می کنند که به عنوان یک سیستم حمایتی برای سلامت کلی همه روابط درگیر عمل می کند.

دوستان زوج شما آنجا خواهند بود تا اوقات خوب را به اشتراک بگذارند. آنها همچنین در هر زمان و در صورت بروز چنین شرایطی برای تسلی و حمایت هر دوی شما خواهند بود.

5- از کلمات خود استفاده کنید.

من می دانم که علمی وجود دارد که از جمله بعدی من حمایت کند زیرا این حقیقت صادق است.

مردان نمی توانند ذهن بخوانند. از سوی دیگر ، زنان می توانند ، به ویژه اگر با هم رابطه داشته باشند. بنابراین وقتی زنان و مردان صحبت می کنند ، باید از کلمات خود استفاده کنند.

شوخی را کنار بگذاریم ، سالم ترین روابط آنهایی هستند که به خوبی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.

من معتقدم که زنان و مردان باید به طور واضح آنچه را از شریک زندگی خود می خواهند بخواهند تا آن را دریافت کنند.

6- وجود فردی خود را پرورش دهید.

سالم ترین روابط جایی است که هر فرد زندگی خود را دارد. زندگی مشترک بسازید ، اما خود و هدف فردی خود را از دست ندهید.

زوج های سالم از یکدیگر در جهت علایق فردی خود مانند سرگرمی ، فعالیت های ورزشی یا کار معنادار حمایت می کنند.

وقتی فردی دارای هدف و احساس معنی برای زندگی خود است ، رفتار مثبت و دوست داشتنی تری نسبت به شرکای خود و بطور کلی سایر افراد دارد.

7- مسئولیت افکار ، احساسات و اعمال خود را بر عهده بگیرید.

در هر لحظه از زمان ، می توانید فکر ، خلق و خو و واکنش خود را به سمت بهتر تغییر دهید. ممکن است شریک زندگی شما همیشه کار درستی را انجام ندهد ، اما شما این قدرت را دارید که بدون توجه به شرایط ، واکنش مثبت تری نشان دهید.

رفتار مثبت و محبت آمیز نسبت به موقعیت ، راه حل مولد تری را به ارمغان می آورد.

8- بگذار آنها باشند.

از دادن دوره خنک شدن به یکدیگر نترسید. لازم نیست همه چیز همان جا حل شود.

اجازه دهید هر فرد درک خود را از یک موقعیت پیدا کند تا بتواند امیدوار باشد با کمی حس و شفقت به آنجا بازگردد.

مطلب دیگر :   فیلر یا پرکننده پلیمر

9- زمان را از هم جدا کنید.

هیچ کس از کسی که زیر پا خیلی طولانی است خوشش نمی آید. سالم است که زمان را دور از یکدیگر بگذرانیم.

من و دوست پسرم به مدت سه سال در میانه رابطه مان یک کار طولانی انجام دادیم و معتقدم که این رابطه ما را قوی تر کرد.

بگذارید یکدیگر از تعطیلات آخر هفته در کنار دوستان لذت ببرند و با بازگشت آنها رابطه خود را دوباره زنده کنید.

10- از چیزهای کوچک عرق نکنید.

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای یک رابطه طولانی مدت انجام دهید این است که از ویژگی های خاص طرف مقابل اذیت نشوید.

برخی از t وجود داردبه فردی وابسته است که ممکن است هرگز تغییر نکند و شما فقط باید آن را بپذیرید. بله ، شما ممکن است فکر کنید که شریک زندگی شما در یک انبار پرورش یافته است ، اما او هنوز هم همان کسی است که شما در جهان کوچک خود می خواهید.

سریع اشتباهات احمقانه و شاید بی فکر را ببخشید زیرا تا زمانی که باعث نشود به فرد بی اعتمادی یا کل رابطه خود را زیر سوال نبرید ، همه اینها را می توان با کمی درک ، شفقت و سازش حل کرد.

11- مانند یک تیم رفتار کنید.

این یکی از درسهایی است که من معتقدم واقعاً می تواند به بقا و پیشرفت رابطه کمک کند.

وقتی می دانید که طرف مقابل شما ضرب المثل شما را دارد ، نوعی آرامش را احساس می کنید. احساس اینکه شما تنها نیستید ، شخص دیگری به دنبال منافع شما است و این احساس شگفت انگیزی است.

بسیاری از دوستان زوج من با همسر خود صاحب مشاغل هستند و به نظر من این کار آنها را به هم نزدیک می کند. داشتن مشاغل با کسی به شما در مورد همکاری ، سازش و اهمیت تصمیم گیری مشترک می آموزد.

12- قدردانی خود را نشان دهید.

کلمات “متشکرم” باید تا آنجا که ممکن است گفته شود زیرا همه دوست دارند احساس کنند مورد احترام و احترام هستند.

روز به روز ، شریک زندگی شما همیشه کاری را به نام عشق و خانواده انجام می دهد و نباید از آن چشم پوشی کرد. از تهیه شام ​​، کار طولانی مدت و انجام کارهای ساده محبت آمیز ، قدردانی کنید.

این یک حقیقت جهانی است هرچه بیشتر از آنچه جهان به شما ارائه می دهد تشکر کنید ، چنین چیزهایی را بیشتر دریافت می کنید.

13- بگو دوستت دارم و آن را نشان بده.

مهم نیست که چقدر با هم بوده اید ، همیشه به همسرتان بگویید که او را دوست دارید زیرا این جمله کوتاه اما پرمعنا می تواند چنین تاثیری در روز آنها داشته باشد.

به عنوان مثال ، این کلمات ساده ممکن است بهترین چیزی باشد که در طول روز می شنوند. این می تواند به آنها احساس افتخار ، امنیت ، تقدیر و خواسته کند. فقط با گفتن این سه کلمه کوچک می توانید این احساسات فوق العاده را به یکدیگر هدیه دهید.

سپس عشقی را که با اعمال کوچک مهربانی یا حرکات بزرگ فداکاری احساس می کنید به یکدیگر نشان دهید. مهم نیست که چگونه این کار را انجام می دهید ، نکته این است که شما آن را انجام می دهید.

14- وقت عاشقانه را با هم بگذرانید.

گذراندن اوقات عاشقانه با هم متفاوت از زمان های دیگری است که با یکدیگر می گذرانید. زمان عاشقانه به این معناست که تنها تمرکز شما بر ارتباط عاشقانه با شریک زندگی شما است و این بسیار مهم است اگر می خواهید آتش عشق تا ابد شعله ور شود.

من عاشق ضرب المثل هستم: “علف سبز است در جایی که شما به آن آب می دهید.” بنابراین اگر می خواهید عشق بین هر دوی شما دوام داشته باشد ، باید از آن چمنزار مراقبت کنید مثل چمن برمودای کارولیناس.

به زبان انگلیسی ساده ، قرارهای شبانه باید انجام شود.

15- این مربوط به سفر است.

شما با هم زیر نور آفتاب قدم خواهید زد. در طوفان عجیب و غریب یکدیگر را محکم نگه خواهید داشت. حتی گاهی اوقات زیر باران با هم می رقصید.

اما اگر زمانی فرا رسید که شما آن را انجام ندهید ، امیدوارم تمام موارد فوق را انجام داده باشید تا بدانید که شما بهترین تلاش خود را کرده اید و به آنها نشان دادید که چقدر می توانید دوست داشته باشید.