برگزیده

درک پنج زبان عاشقانه می تواند با یک رابطه کامل به شما پاداش دهد

یکی از رایج ترین مشکلات رابطه ، تلاش برای ابراز عشق به شخص دیگر است. بسیاری از مردم کسی را دوست دارند ، اما برای ابراز عشق یا برآوردن انتظارات شریک زندگی خود از او تلاش می کنند. این ممکن است برای هر دو نفر در رابطه بسیار دشوار باشد ، و هر دو طرف ممکن است احساس ناراحتی و بی مهری کنند.

اگرچه این امر معمولاً در روابط عاشقانه اتفاق می افتد ، اما فقط به آنها محدود نمی شود. مردم اغلب برای ابراز محبت به دوستان ، خانواده و همکاران خود تلاش می کنند!

اگر می توانید این مشکل مشترک را تجربه کنید ، نگران نباشید. دکتر گری چاپمن 5 زبان عشق را ایجاد کرد تا به مردم در درک بیشتر نحوه ابراز عشق و احساسات کمک کند. همه می توانند از آزمون زبان عشق برای اطلاع از نحوه ابراز عشق خود استفاده کنند ، بنابراین می توانند روابط عاشقانه تری با دیگران برقرار کنند.

آیا می خواهید دریابید که چگونه احساسات خود را بیان می کنید؟ برای آگاهی از نحوه برقراری رابطه سالم با استفاده از 5 زبان عاشقانه ، ادامه مطلب را بخوانید.

1- قوانین خدمات

برای برخی از افراد ، محبت آمیزترین حرکتی که می توانید انجام دهید این است که برای آنها کاری انجام دهید. شما می توانید با پیشنهاد مراقبت از کودک برای آنها یا پختن شام برای خانواده به آنها کمک کنید. حتی می تواند یک کار کوچک باشد ، مانند شستن یا شستن یک فنجان قهوه.

اگر این زبان عشق اصلی شریک زندگی شما است ، این اقدامات کوچک برای آنها معنای جهانی خواهد داشت. ممکن است ترجیح دهید کلمات محبت آمیزی به آنها ارائه دهید ، اما آنها تحت تأثیر این امر قرار نخواهند گرفت. برای آنها ، اقدامات بسیار بلندتر از کلمات صحبت می کنند. آنها ترجیح می دهند شما را بشنوند که می گوید “بگذار این کار را برای تو انجام دهم” ، یا “اجازه بده در این مورد به تو کمک کنم”.

2- لمس فیزیکی

سایر افراد لمس فیزیکی را به عنوان زبان اصلی عشق خود قرار می دهند. اگرچه این شامل رابطه زناشویی می شود ، اما به آن محدود نمی شود. این شامل دست گرفتن ، بغل کردن ، بوسیدن و ماساژ نیز می شود. این شخص ترجیح می دهد شما او را لمس کنید تا اینکه به او در انجام خدمات کمک کنید. به عنوان مثال ، اگر اخبار بدی دریافت کنند ، یک آغوش آرامش بخش را به کمک یا توصیه عملی ترجیح می دهند.

اگر می خواهید در لمس فیزیکی بهتر عمل کنید ، از کار کوچک شروع کنید. هر زمان که دوست خود را دیدید او را در آغوش بگیرید و هر زمان که شریک خود را ترک کرد ، او را ببوسید. سعی کنید وقتی در کنار هم هستید دست آنها را بگیرید. ممکن است برای شما اهمیت چندانی نداشته باشد ، اما برای شریک زندگی شما به معنای جهان است. از نظر آنها ، تماس فیزیکی عشق و علاقه شما را تأیید می کند.

مطلب دیگر :   آنلاین شاپ ترکیه دیجیتال 

3- زمان کیفیت

اگر زبان اصلی عشق شما گذراندن وقت با کیفیت است ، به این معنی است که شما توجه و توجه کامل و بدون قید و شرط را ارزیابی می کنید. این بدان معنا نیست که با هم تلویزیون تماشا کنید یا با هم روی تلفن های خود بنشینید. این بدان معناست که همه چیز دیگر را در حالت آماده باش قرار دهید تا بتوانید بنشینید و به صورت شفاهی با یکدیگر ارتباط برقرار کنید.

در این مدت ممکن است درباره مشاغل خود ، یا امیدها و رویاهایتان بحث کنید. تا زمانی که این یک چیز معنی دار باشد که باعث می شود احساس ارزشمندی و محبت کنید. هدف اصلی این گفتگوها یکپارچگی است ، و اگر نتوانید زمان با کیفیتی را با هم بگذرانید ، احساس می کنید که دوست ندارید و مورد قدردانی قرار نمی گیرید.

4- کلمات تأیید

برای برخی از مردم ، مهمترین زبان عشق کلمات تأیید است. برای این شخص ، اعمال بلندتر از کلمات صحبت نمی کنند. کلمات بسیار معنی دار هستند و بدون نظرات مثبت ، ممکن است احساس ناراحتی کنند.

این شخص از نظرات گرم ، مانند “دوستت دارم” و “شما می توانید این کار را انجام دهید” قدردانی می کند. یک کلمه محبت آمیز می تواند تمام روز را برای آنها رقم بزند ، و اگر شریک زندگی شان تلاشی برای ابراز عشق به زبان خود انجام ندهد ، احساس ضعف می کنند. آنها همچنین از توهین کردن متنفر هستند. یک توهین ناگهانی می تواند هفته آنها را خراب کند ، بنابراین مراقب کلمات خود باشید.

5- دریافت هدایا

دریافت هدیه آخرین زبان عشق است ، اما نباید آن را برای ماتریالیسم در نظر گرفت. این شخص بیشتر به فکر و تلاش برای هدیه اهمیت می دهد. به عنوان مثال ، آنها ترجیح می دهند کارت دست ساز دریافت کنند تا کارت هدیه از مغازه.

هر زمان که این شخص هدیه ای دریافت می کند ، احساس مراقبت و دوست داشتن می کند. اگر روز تولد آنها را از دست داده اید یا هدیه ای بی فکر دریافت کرده اید ، به احتمال زیاد به آنها بسیار توهین می شود. برای آنها ، هدیه دادن بهترین راه برای ابراز عشق است ، بنابراین فراموش شدن بسیار مضر است. به یاد داشته باشید که این شخص تحت تأثیر پول قرار نمی گیرد. آنها تحت تأثیر افراد متفکر و سخاوتمند قرار می گیرند.