فایل های علمی و تخصصی

یک تلنگر دیگر رمزنگاری – یک فرصت از دست رفتن دیگر – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

با توجه به اینکه رمزارز بیش از ده سال از عمر خود می گذرد، ممکن است فکر کنید که از این فرصت استفاده کرده و علاقه مندی افراد به صنعت را جذب کرده است. با این حال، با اعلام یکی از «کریپتو»، دیگر از درام‌های جنایی کریپتو، به نظر می‌رسد هالیوود بار دیگر فرصت آموزش این فناوری نوپا را از دست داده است.

در حالی که ممکن است اتوپیا واژه ای برای توصیف ارزهای دیجیتال باشد، اما تا حدودی با کلیت مطالب از کاربران آن همخوانی دارد. بسیاری از کسانی که بر این باورند که ارزهای دیجیتالی می توانند از مهم ترین چالش های جهان را حل کنند.

متأسفانه، به نظر می‌رسد که ما در جامعه‌ای زندگی می‌‌‌ در حال حاضر از آنها استفاده می‌کنند.

 

به نظر ما طعنه آمیز است که دریافت کنندگان پول کافی برای استفاده برادر ثور (لوک همسورث) و پدر استارلرد (کورت راسل) دارند – اما پول کافی برای استفاده از یک مشاور ساده بلوک چینی برای درک بهتر موضوعی است که در آن وجود دارد. را نداشتند. کل فیلم بر اساس است.

Crypto Big Bad

به نظر می‌رسد داستان حول محور انتخابی از پیش‌نویس دور اول در وال‌استریت می‌چرخد – نوع هکر جوان کلیشه‌ای و بسیار باهوش «بالاترین کلاس خود». این شخصیت اصلی در نهایت گرفتار چیزهای بزرگ‌تری می‌شود و در عین حال سر راه افراد بد قرار می‌گیرند – در این مورد، مافیای روسیه. در این مرکز هیاهو؟ چیزی جز بیت کوین شوم نیست!

با طرح نازکتر از شیر بدون مرگ، کل فیلماً توسط تریلر خراب می‌شود، تری که همان رنگ‌های خاکستری مایل به آبی را دارد که تقریباً در هر تریلر فیلمی که در دهه گذشته تولید شده است، دیده می‌شود. اگر اعتراف می‌کنیم که تریلر احتمالاً همه چیز راش نمی‌کند، یعنی اینکه از انتشار، فیلم از کلیشه‌ای که قبلاً به شدت در تریلر گنجانده شده بود، بگذرد.

متاسفانه، بسیاری از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی بر اساس این ایده ساخته شده‌اند که رمزارز ارتباط نزدیکی با جرم و جنایت دارد و خود این مفهوم برای بسیاری از بینندگان جریان اصلی عادی است. به این دلیل که کریپتو برابر با مجرمانه است، اکنون به نظر می رسد که یک حلقه بازخورد خود را تقویت می کند وجود دارد که می بیند استودیوهای بعدی همانشه ها را برای پاسخگویی به این مخاطبان که اکنون به شدت نادرست هستند، می سازند.

مجرمان از ارزهای دیجیتال حمایت می کنند، اینطور نیست؟

اگرچه فیلم هنوز اکران نشده است، تریلر کاملاً مشهود است که بزرگترین مرد بد فیلم بیت کوین است. گانگسترهای روسی احتمالاً پشت سر خواهند بود و ظاهراً به دنبال دست آوردن محتویات یک درایو انگشت شست (دستگاه ذخیره سازی سرد ergo) هستند.

اینطور که گفته شد، فیلم چیزها را درست می کند. بیت کوین هنوز تا حدودی در قلمرو متخصصان کامپیوتر و بچه های اسکریپت است و در گذشته توسط مجرمان برای پولشویی استفاده می شود. با این حال، مشکل اینجاست که Crypبه این قطعات را تا حد زیادی منحرف کرده است، و آنها را برای مطابقت با روایتی که ارزهای دیجیتال را در نوری شوم ترسیم کند، خم کرده است.

حقیقت این است که رمزهای رمزنگاری شده ابزاری هستند و به عنوان ابزاری هستند، می‌توان از آنها برای استفاده از آنها استفاده کرد که ممکن است برای آنها قابل طراحی نباشد. با در نظر گرفتن هواپیما به عنوان یک قیاس، از این فناوری برای شکستن مرزها استفاده می شود، به مردم اجازه می دهد جهان را کاوش کند و اقتصاد جهانی را به ارتفاعات بالاتر ببرند، اما همچنین برای ویران کردن زندگی استفاده می شود. p>

همانطور که گفته شد، «Crypto» مطمئناً اولین فیلمی نیست که بیت‌کوین را اشتباه به تصویر می‌کشد و تقریباً مطمئناً حتی به بدترین متخلف هم نزدیک نیست. این احتمالاً در سال 2016 متعلق به یک فیلم ویتنامی است که منتشر می‌شود و به عنوان یک بیت کوین شناخته می‌شود – فیلمی آنقدر از نادرستی و اطلاعات نادرست که به محض اکران توسط حتی مخاطره‌آمیز بیت کوین مورد انتقاد منتشر می‌شود. .

مطلب دیگر :   کرم پوشاننده و ضد چروک رنگی دور چشم

پس رمزارزها چیست؟

اگر یک کلمه وجود داشته باشد که به بهترین وجه اخلاق پشت ارزهای دیجیتال را توصیف کند، آن باید آزادی باشد. در حالی که برخی ادعا می کنند که آزادی بزرگترین ایالات متحده آمریکا است، برخی دیگر از استدلال ها می توانند مدل غیرمتمرکز و خود بیت کوین و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال واقعی واقعی ترین آزادی امروز هستند.

ارزهای رمزنگاری به گونه‌ای طراحی می‌شوند که به افراد اجازه می‌دهند آزادی مالی را حفظ کنند و به حفظ حریم خصوصی در حین انجام عملکرد و حفظ آنها کمک کنند. منابع مالی از نهادها و دولت‌های کاری که در غیر این صورت می‌توانند وجوه خود را از بین ببرند یا سوء مدیریت کنند. آنها برای فعال کردن پولشویی ساخته نشده اند، و غیرقابل ردیابی تر از پول نقد نقد – که اولین انتخاب برای پولشویی ها باقی می ماند

آنچه گفته شده است، این واقعیت است که از ارزهای رمزنگاری شده توسط تبهکاران بین المللی برای پولشویی و فعالیت های غیرقانونی استفاده می شود، اساس حقیقت دارد. بیت کوین و برخی دیگر از ارزهای دیجیتال معروف به کوین های خصوصی روش اصلی پرداخت در بازار جدید داروی تاریک وب منقرض شده جاده ابریشم.

با این حال، این ادعا که بیت کوین ذاتاً بد است زیرا از آن چیزهای بد استفاده می شود، به طرز خطرناکی ناقص است، زیرا همان منطق را می توان عملاً برای هر آرزوی دیگری، از جمله آرزوهای فیات تحت حمایت دولت است. ، اعمال کرد. در حقیقت، این وظیفه کسب‌وکارها و دولت‌ها هستند که از کسب‌وکارهای قانونی محافظت می‌کنند و در برابر کسب‌وکارهای غیرقانونی اقدام می‌کنند – اقدام علیه مجرم، نه ابزاری که برای تکمیل یک کار استفاده می‌شود.

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/

آیا هیچ فیلم دیگری درست می شود؟

به طور کلی، ارزهای دیجیتال یا به طور کلی صنعت ارزهای دیجیتال در برنامه های تلویزیونی و فیلم های محبوب ذکر شده اند، اما به عنوان اصلی نمایش اصلی را تشکیل می دهند. آنچه گفته شد، یکی از تصاویر دقیق از یک سریال تلویزیونی علمی-تخیلی به نام انسان در آینده نزدیک می‌شود که نشان می‌دهد چگونه می‌توان از بیت‌کوین برای انتقال ارزش فوری از یک چوب بیت‌کوین استفاده کرد، در جهان که در آن بیت استفاده کرد. کوین تبدیل به مهم جهان شده است.

 

<p>&lt;p&gt;&amp;lt;table width=”509″&amp;gt;&lt;br /&gt;&amp;lt;tbody&amp;gt;&lt;br /&gt;&amp;lt;tr&amp;gt;&lt;br /&gt;&amp;lt;td width=”509″&amp;gt;&amp;lt;a href=”https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/wallet/”&amp;gt;https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/wallet/&amp;lt;/a&amp;gt;&amp;lt;/td&amp;gt;&lt;br /&gt;&amp;lt;/tr&amp;gt;&lt;br /&gt;&amp;lt;/tbody&amp;gt;&lt;br /&gt;&amp;lt;/table&amp;gt;&lt;/p&gt;</p>

 

فراتر از این، ده‌ها فیلم کوتاه و مستند در مورد این موضوع ساخته‌شده‌اند که شاید برجسته‌ترین آنها بیت‌کوین ۲۰۱۵: پایان پول در آنجا باشد – که ظهور، توسعه، مزایا و موارد اصلی را می‌کند. مسائل پیرامون بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال.

تماشا کنید یا نه؟

از نقطه نظر هنری، این فیلم به اندازه کافی خوش‌بینی را برای سینمای بین‌المللی معمولی ایجاد نمی‌کند که پولی‌هایی که به سختی به دست می‌آیند را تماشای کرت راسل کند که علف‌ها را در میانه‌ی ناکجاآباد بریده است. به محض دیدن کلمات “به زودی برایانتخاب سینماها، و در صورت استفاده،” شما در حال حاضر حتی قبل از تماشای آن، کیفیت این فیلم را می توانید درک کنید. /p>

برای کسانی که در مورد بیت کوین کنجکاو هستند، و می توانند دقیقاً از آنچه در بیت کوین استفاده کنند، نشان دهند، پس عاقلانه است که به جای دیگری نگاه می کنند، زیرا «Crypto» به کمترین است. اینطور نیست. با این، ما توصیه می کنیم برای نگاهی بهتر به صحنه های صنعتی که معمولاً مطمئناً با گذشت زمان بیشتر می شود، «بیت کوین: پول پولی که می دانیم» و «ظهور و ظهور بیت کوین» را بررسی کنید. /p>