برگزیده

اطلاعاتی در مورد مزایا و قیمت های اصلی ساندویچ پانل

می توان گفت یکی از مزیت های اصلی انتخاب و خرید این مصالح ساختمانی پرطرفدار، قیمت ساندویچ پانل است که بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

نصب سریع و آسان:

برخلاف سیستم‌های سنتی، ساندویچ پانل‌های تولید شده در یک خط تولید بدون وقفه به صورت جزئی تولید می‌شوند که به اندازه، نوع عایق و رنگ مورد نظر شما، بر اساس ساختار تأسیسات شما طراحی شده‌اند و در کارخانه با کیفیت کنترل می‌شوند و آماده مونتاژ می‌شوند. با یکدیگر کاملاً سازگار هستند.

با اتصالات کم، ساندویچ پانل ها به راحتی بر روی سطوح بزرگ نصب می شوند. با بهبود امکانات حمل و نقل و تجهیزات مکانیکی بالابر، زمان حمل و پوشش به طور قابل توجهی کاهش می یابد. بنابراین پروژه شما در مدت زمان کوتاهی تحویل داده می شود و در زمان صرفه جویی خواهید کرد.

عایق حرارتی:

عایق بندی به معنای گرم نگه داشتن فضای داخلی ساختمان در فصل زمستان و کاهش مصرف انرژی در تابستان برای خنک سازی ساختمان و زندگی آسوده نیز در این پنل ها وجود دارد.

ساندویچ پانل مصالح ساختمانی است که برای عایق کاری حرارتی بسیار مناسب است.

این مواد به دلیل عایق های PUR، PIR، EPS و پشم معدنی عایق حرارتی بالایی دارند.

عایق هایی که با ساندویچ پانل ها درست می کنید از بروز مشکلاتی مانند قالب و رطوبت ناشی از حرکت حرارتی و فشردگی جلوگیری می کند و دوام و طول عمر ساختمان را تضمین می کند.

ضخامت مواد عایق در ساندویچ پانل با توجه به ظرفیت باربری، شرایط منطقه، هدف ساختمان و ارزش عایق متفاوت است.

ساندویچ پانل

اقتصاد سرمایه گذاری:

در بسیاری از انواع سازه ها می توانید با انتخاب ساندویچ پانل مناسب در زمان ساخت و مونتاژ صرفه جویی کنید.به لطف مونتاژ آسان آن، می‌توانید بدون به خطر انداختن فعالیت‌های داخل ساختمان، آن را گسترش داده و بازسازی کنید.

علاوه بر این، آنها مقرون به صرفه و کاربردی هستند، زیرا پانل ها را می توان برداشت و دوباره استفاده کرد. بنابراین قیمت ساندویچ پانل کاملا مقرون به صرفه است.

سبک بودن ساندویچ پانل ها از نظر هزینه حمل و نقل و هزینه های اولیه نیز به شما مزیت هایی می دهد.

علاوه بر این، هزینه های تعمیر و نگهداری به دلیل ساخت بادوام آن پایین است.

به طور خلاصه، ساندویچ پانل یک راه حل سریع و زیبا است که مقرون به صرفه است و طول عمر بالایی دارد.

ظاهری زیبا به ساختمان های خود اضافه کنید

ساختمان شما مانند آینه رویاهای شما خواهد بود.

مطلب دیگر :   زخم دیابتی چیست ؟

به همین دلیل ما به عنوان تولید کننده ساندویچ پانل هر روز ایده های جدیدی را به زیبایی معماری شما در ساندویچ پانل های خود اضافه می کنیم.

با استفاده از پنل هایی که به صورت افقی، عمودی یا زاویه دار قرار گرفته اند و در رنگ های مختلف طراحی شده اند، می توانید نمای بیرونی ساختمان خود را جذاب کنید و جلوه ای عالی به دست آورید.

به لطف در دسترس بودن محفظه های داخلی، می توانید طرح های مختلفی را با ساندویچ پانل ایجاد کنید.

در سال های اخیر قیمت ساندویچ پانل و مزیت های فراوان آن ها را به یکی از سازه های ضروری در صنعت ساختمان تبدیل کرده است.

مقاومت بالا در برابر آتش:

اگر ساندویچ پانل های مناسب ساختمان خود را برای عایق حریق انتخاب کنید، در صورت بروز آتش سوزی احتمال آتش سوزی در داخل و اطراف ساختمان خود را به تعویق می اندازید و از جان و مال خود در داخل ساختمان محافظت می کنید.

هنگام انتخاب ساندویچ پانل عایق آتش باید عواملی مانند زمان مقاومت در برابر آتش، مقاومت در برابر آتش، اندازه و ارتفاع ساختمان در نظر گرفته شود و ساندویچ پانل پر شده با پشم معدنی یا گواهی FM انتخاب شود.مقاوم در برابر آب و هوا

ساندویچ پانل های ما به لطف ترکیب بی نقصشان ضد آب و ضد هوا هستند.

همچنین به دلیل عایق بودن حرارتی از هیچ قسمتی از ساختمان اتلاف حرارتی ندارند. بنابراین، گرمایش و سرمایش ساختمان را کنترل خواهید کرد و بهره وری انرژی را تضمین خواهید کرد.

ساندویچ پانل های ضد آب در برابر شرایط طبیعی مانند برف و باران مقاومت می کنند و از تشکیل رطوبت و کپک جلوگیری می کنند.

بنابراین محیطی سالم و راحت را برای ساختمان شما فراهم می کند و از خوردگی سیستم کریر جلوگیری می کند.

با افزایش دوام ساختمان، استحکام آن را افزایش می دهد.

ساختار بی صدا:

ساندویچ پانل عایق صوتی سقف و نما با ایجاد فضاهای سالم و راحت به دور از سروصدا، با خاصیت عایق صوتی عالی، افزایش راندمان کار و جلوگیری از حوادث شغلی ناشی از پر شدن با عایق پشم معدنی و سطح پانل سوراخ دار آن.

 

.