برگزیده

تفاوت های کانکس ساندویچ پانل با کانکس معمولی چیست ؟ + {عکس |1401}

 

ساندویچ پانل سقفی جهت استفاده در سقف می باشد که با توجه به گامهای ذوزنقه ای و شکل اورلپ آن امکان نفوذ آب به داخل را از بین می برد و جهت طولهای بلند (بالاتر از ۱۳ متر) قابلیت اورلپ شدن روی یکدیگر را دارد . علاوه بر کاربردهای صنعتی که ساندویچ پانل ها دارند، عامل دیگری که مشتریان را به خرید این پانل ها تشویق می کند، زیبایی ظاهری آنهاست. ساندویچ پانل ها به صورت متر مربع در بازار عرضه شده و به فروش می رسند. در هر صورت قبل از اقدام به هرکاری از اقدام خود و نتیجه آن مطمئن شوید. در نتیجه شما مجبور خواهید بود در مدت زمان کمی نسبت به خرید ساندویچ پانل دیگری اقدام نمایید و این امر از نظر اقتصادی به صرفه تر خواهد بود. برای خرید ساندویچ پانل سقفی دست دوم باید نکات زیر را مد نظر داشته باشید. عرض مفید ساندویچ پانل سقفی کمتر از عرض مفید ساندویچ پانل دیواری میباشد. در مورد سقفی نیز با همان عرض مفید فقط طول این سازه ها ۱۴ متر می باشد. عرض پانل دیواری ۱٫۱۴ متر و ضخامت آن چیزی در حدود ۴ تا ۲۰ سانتی متر می باشد. در این نوع از ساندویچ پانل از ورق آلوزینک و ورق آلومینیوم و ورق گالوانیزه استفاده می شود که اندازه های پانل سردخانه ای دارای جزئیات ذیل میباشد: طول ورق: ۲ الی ۱۲متر که به دلخواه مشتری برش داده میشود. ​

 

 

 

 

سقف زیپ پانل دار

کانکس های ساندویچ پانل , خرید , فروش و قیمت کانکس ساندویچ پانل , طراحی و ساخت انواع کانکس ساندویچ پانل در ابعاد و اندازه های مختلف با قیمت مناسب و مقرون به صرفه : سقف زیپ پانل دار کانکس های ساندویچ پانل یک سازه مرکب و سبک هستند که در دولایه تولید و طراحی می شوند به این طریق که از دو طرف به دولایه متصل می شوند و در وسط این دولایه یک عایق به کار گذاشته می شود . مشکل اما اینجاست که ساندویچ پنل جزء مصالح نسبتاً گران قیمت دسته بندی می شود. در مورد ساندویچ پانل ها هم این امر صدق می کند و افراد زیادی در صنعت ساخت و ساز فعالیت دارند به فکر خرید ساندویچ پانل هایی دست دوم یا کارکرده هستند.یکی از مهمترین دلایلی که افراد به فکر استفاده از ساندویچ پانل دست دوم هستند کاهش و صرفه جویی در هزینه ها است اما نکته ای که باید به خاطر داشته باشیم این است که ساندویچ پانل هایی که قبلا مورد استفاده قرار گرفته اند کیفیت ساندویچ پانل نو را ندارد و احتمال اینکه آسیب ببینند بیشتر است. بنابراین بزرگترین مشتریان و خریداران ساندویچ پانل ها گروه های صنعتی هستند که کار ساخت و طراحی کانکس , خانه های پیش ساخته و .. را انجام می دهند هستند .

 

این کار باعث شد که استحکام و در مرحله بعد فضای بیشتری به زیر بنای ساختمان ها افزوده شود. درساندویچ پانل هایی که قبلا از آنها به منظور پوشش دهی سازه های ساختمانی استفاده شده است امکان اینکه فوم ساندویچ پانل از ورق جدا شود بسیار زیاد است و راهی برای برطرف کردن این مشکل وجود ندارد و در این صورت ساندویچ پانل دیگر قابل استفاده نخواهد بود.اگرچه ساندویچ پانل دست دوم دارای قیمت پایین تری است اما دوام و استحکام آنها بسیار کوتاه است و در صورتی که کیفیت عالی برای شما اهمیت دارد بهتر است برای اینکه سازه شما عمر طولانی تری داشته باشد از ساندویچ پانل نو استفاده نمایید. در صورتی که میخواهید سازه ای با دوام و کیفیت بسیار بالا داشته باشید بهتر است از ساندویچ پانل های نو اما با کیفیتی پایین تر استفاده نمایید. اما پیش از آن بد نیست اطلاعاتی مختصر در مورد این نوع سازه داشته باشید. پلی ایزو سیانورات ها ( PIR ) مواد شیمیایی هم خانواده با پلی یورتان ها هستند که بیشتر به عنوان عایق استفاده میشوند و درصد MDI در این فوم نسبت به فوم PUR بیشتر است. در پلی یورتان PIR از ترکیبهای ایزوسیانورات و پلی یول و در پلی یورتان PUR ترکیب های ایزوسیانات و پلی یول بکار برده می شود.

سقف ایستادرز جدید

جنس ورقه های بیرونی می تواند از آلومینیوم، فولاد ضدزنگ و ورقه های استیل باشد. سعی کنید از جنس پشم شیشه انتخاب نکنید. معمولا کاتالیست تزریق شده بوده و نوع گاز نیز وابسته به نوع سیستم تزریق می تواند از گازهای CFC (کلرو فلورو کربن) مانند گاز ۱۴۱B و یا گاز سیکلوپنتان CP انتخاب شود. آنها زیبایی خاصی به ساختمان می بخشند. سقف ایستادرز جدید پنل هایی که در آنها از عایق پلی یورتان استفاده شده، به طور کلی قیمت بالاتری دارند. اما سایر مواد اصلی که در آن استفاده می شوند از پلی استایرن منبسط شده و اکسترود شده، پشم معدنی، فوم فنولیک و سایر مواد می باشند. هنگام ترکیب با رنگ های مختلف ، مواد افزودنی یا پلاستیک های دیگر ، از این محصول برای ساخت وسایل ، الکترونیک ، قطعات خودرو ، اسباب بازی ، گلدان های باغبانی و تجهیزات و سایر موارد استفاده می شود. و در صورت تصمیم برای خرید این مصالح ساختمانی باید چه نکاتی را مد نظر قرار داد؟

مطلب دیگر :   خط پخت پیتزا چیست؟ سه مورد از ضروری ترین وسایل پخت پیتزا

 

 

زیرا سرعت نصب ساندویچ پنل و اجرای آن به میزان قابل ملاحظهای سریع و از نظر اقتصادی مقرون به صرفهتر از مصالح سنتی است. پس تا به اینجای کار با مفهوم ساندویچ پانل و همچنین محتویات آن آشنا شدید، در ادامهی مطلب با ما همراه باشید تا به توضیح نحوهی نصب آن بپردازیم. با این حال لازم است مواردی مثل جنس عایق به کار رفته در ساندویچ پنل، جنس ورقه های بیرونی، سلامت ساندویچ پنل، ابعاد آن و … برای خرید این سازه ها از ضخامت فوم، جنس ورق و از سلامت آن ها مطمئن شوید. قیمت ساندویچ پانل سقفی ( قیمت تمام شده ) ماموت برحسب ابعاد در واحد متر مربع و جنس ورق و ضخامت ساندویچ پانل ها مشخص می شود . ساندویچ پانل سقفی همان طور که از نام آن پیداست، نوعی روکش است که در سقف های سازه های پیش ساخته صنعتی و مدرن مورد استفاده قرار می گیرند.

زیپ پانل چیست

ساخت سوله: همان طور که قبلا اشاره کردیم این پانل ها در دو نوع ساندویچ پانل دیواری و سقفی عرضه می شود. ساندویچ پنل بسیار سبک می باشد. آموزش نصب ساندویچ پانل جهت نصب ساندویچ پانل روش های مختلفی وجود دارد . معتادان مواد مخدر جهت رهایی از بند اعتیاد نیاز به مشاوره و راهنما و حامی دارند . اینکه امروزه ساندویچ پانل ها گسترش یافته اند و به جهت مقرون به صرفه بودن و راحتی نصب، بخش مهمی از مصالح ساختمانی بسیاری از سازه های ساختمانی را بر عهده دارند یک حقیقت است. قیمت پانلها به طور کلی برای چهار دسته سقفی، دیواری، پلی استایرن و پلی اورتان متفاوت است. زیپ پانل چیست ساندویچ پانل برای کاربردهای متنوع از جمله سقفی، دیواری و سردخانه تولید میگردد. کوره رنگ کانوایر دستگاه رنگ پودری الکترواستاتیک سایکلون آبشار رنگساخت انواع کوره در زمینه های مختلف از جمله : کوره تفلون ، پخت رنگ , اج کوره باکسی دو درب ، یک درب ، یک درب دو کالسکه، اتشخانه سقفی، اتشخانه سر خود، کوره یو (u) ، کوره کانوایری زمینی و هوایی ، کوره خشک کن. لایه وسط یا همان هسته مانند یک عایق عمل میکند و معمولا از موادی مانند پلی استایرن، پشم شیشه و پشم سنگ ساخته میشود.

 

این روزها قیمت دلار بر روی قیمت تمام اقلام مورد نیاز مردم تاثیر گذاشته ، مصالح ساختمانی نیز ازاین قاعده مستثنی نیستند زیرا هزینه حمل و نقل تحت تاثیر قیمت سوخت و بنزین نوسان پیدا کرده و همچنین با بالا رفتن قیمت دلار هزینه تهیه مواد اولیه و حمل و نقل آنها به کارخانه و حتی دستمزد کارگران افزایش پیدا میکند. این دال ها بر روی لاپه ها قرار می گیرند، و لاپه ها نیز به نوبه خود بر روی خرپاها و یا قاب ها قرار می گیرند و بارها را به آن ها منتقل می نمایند. برای عایق بندی حرارتی این دیواره ها استفاده می شود. میزان این ضخامت را لازم است از شرکت سازنده و یا مسئولان فروش پرسیده و سپس اقدام به خرید ساندویچ پانل نمایید. امروزه انواع مختلف ساندویچ پانل موجود در بازار به منظور ساخت بسیاری از سازه ها و پروژه های ساختمانی موقت و دائمی مورد استفاده قرار گرفته و به دلیل برخورداری از ویژگی های مثبت و قابل توجه، طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.