فایل های علمی و تخصصی

مشخصات آینه دکوراتیو پذیرایی + قیمت خرید

آینه دکوراتیو پذیرایی یکی از مواردی است که می تواند نقش بسزایی در محیط خانه داشته باشد. انواع مختلفی از آینه های تزئینی در بازار موجود است. همچنین از نظر عنصر روانی تعبیه شده است که وجود آینه و شیشه های رنگی در منزل و درب شیشه ای ریلی بسیار کمک کننده است. این آینه ها علاوه بر محیط خانه، در محیط کار نیز کاربرد دارند و جلوه ای خاص به محل کار می بخشند. یکی از مزایای مهم آینه های دکوراتیو این است که فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. در ادامه این مقاله به مشخصات این محصول می‌پردازیم.

آینه دکوراتیو پذیرایی چه نقشی در زیبایی خانه دارد؟

آینه های خانه یکی از ویژگی های ضروری در جذابیت محیط خانه است. برای این منظور، تنوع بخشیدن با آینه ها از راه حل های عالی است. به عنوان مثال، استفاده از کاغذ دیواری متناسب با وسایل و کف یا حتی استفاده از رنگ های متمایز برای دیوار، نمونه هایی از توسعه در دکوراسیون خانه هستند، اما این روش ها سختی های زیادی دارند. امروزه با ترکیب آثار هنری نجاری و آینه، طرح هایی از آینه ها در بازار موجود است که بسیار مناسب و زیبا هستند. یکی از مزایای بسیار خوب آینه های دکوراتیو این است که می توان آن ها را به راحتی جابه جا کرد و در هر جای خانه می توان آن ها را در فضا قرار داد. iranlacobel.com

انواع مدل آینه دکوراتیو پذیرایی

این آینه ها به دو صورت آماده و سفارشی تولید و عرضه می شوند. شما می توانید نمونه های دکوری داخلی آماده را پس از خرید در منطقه مورد نظر منزل خود مستقر کنید. اما نمونه های سفارشی را با استفاده از ظرفیت ارائه یک نمودار و ابعاد خاص سفارش دهید و آن ها را در منطقه مورد نظر خود قرار دهید. البته توجه داشته باشید که اگر این اینه را به صورت سفارشی خریداری کنید، قیمت آینه دکوراتیو شما کمی بالاتر خواهد بود. انواع آینه های دکوراتیو ایستاده و ثابت و همچنین آینه های دیواری به صورت یک تکه یا طیفی از قطعات موجود هستند.

نمونه ایستاده آینه دکوراتیو معمولاً در اتاق خواب یا راهرو استفاده می شود. اخیراً این مدل با لامپ های ال ای دی ترکیب شده و به بازار عرضه شده است که در کدام جهت تقاضای زیادی پیدا کرده است. از نمونه های دیگر آینه های دکوراتیو می توان به نمونه پازلی آن اشاره کرد. همچنین مدهای کاشی و مستطیلی در بازار موجود هستند. با مراجعه به وب سایت معرف شده در پایان مقاله می توانید طرح های گسترده آینه های دکوراتیو پذیرایی را مشاهده نمایید.

مشخصات کلی آینه دکوراتیو پذیرایی

از جمله مشخصات آینه دکوراتیو پذیرایی استفاده از متریال با کیفیت است. همچنین گستره ساخت این محصول بسیار بالاست. به همین دلیل، می توانید با خیال راحت انواع آن را با توجه به سلیقه خود، بسته به منطقه ای که ترجیح می دهید و با مشورت متخصص، انتخاب کنید زیرا در رنگ های و طرح های بی نظیر موجود است. در نتیجه می توان آینه دکوراتیو مطابق با هر دکوراسیونی استفاده کرد. علاوه بر این، آینه‌ های تزئینی مانند آینه دکوراتیو با طرح‌ های خاص در انواع فوق‌العاده مانند تولید می‌شوند، که افراد به راحتی می ‌توانند از میان طرح ‌ها، رنگ ‌ها و نقش‌ های متمایز مطابق با سلیقه شخصی خود، بهترین نوع آینه را انتخاب کنند. اگر به دکوراسیون خانه خود به ویژه قسمت پذیرایی اهمیت ویژه ای می دهید بهتر است از کارشناسان و متخصصان در این زمینه کمک بگیرید.

قیمت آینه دکوراتیو پذیرایی

نرخ آینه دکوراتیو بسته به نوع قالب انتخابی و مواد به کار رفته در ساختار آینه متفاوت است. همان طور که قبلا اشاره کردیم، قیمت آینه های زینتی به خصوص دکوراتیو با توجه به طرح و شکل آن ها تعیین می شود‌. بنابراین نمی توان قیمت ثابتی برای آینه های دکوراتیو در نظر گرفت. اگر به دنبال جایگزینی حیاتی و زیبا در محیط خانه خود هستید و پولی را برای این کار اختصاص داده اید، پیشنهاد ما این است که طرحی خاص از آینه های دکوراتیو را انتخاب کنید که محیط خانه شما را بسیار دلپذیر کند. جذابیتی که آینه به خانه شما اضافه می کند بسیار بیشتر از هزینه ای است که برای آن خرج می کنید.

خرید آینه دکوراتیو پذیرایی

فرقی نمی کند که در چه منطقه ای آینه دکوراتیو را در خانه خود راه اندازی کرده اید، اما یکی از بخش های مناسب پذیرایی می باشد. برای اینکه انتخابی عالی داشته باشید، باید از یک طراح دکوراسیون داخلی در داخل خانه مشاوره بگیرید و سپس نسبت به‌ تهیه آینه اقدام کنید‌. برای تهیه و خرید آینه های دکوراتیو در طرح های جذاب و خیره کننده می توانید به وب سایت مراجعه کنید و با توجه به سلیقه فردی و نوع دکوراسیون داخلی پذیرایی منزل آینه مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. آینه های مختلف قابل استفاده در منزل، آپارتمان، ویلا و محل کار را می توان از طریق فروشگاه های آنلاین انواع آینه های دکوراتیو تهیه کرد. وقتی به فروشگاه آنلاین این آینه ها می روید، در میان هزاران کالا گم می شوید و جذابیت هر کدام چشمان شما را خیره می کند.

مطلب دیگر :   پخش پیچ و مهره