برگزیده

کابوس مالیات بر پرستار: خطرات پرداخت حقوق کارگران خانگی زیر میز

در لیست موارد ضروری برای کار رویایی شما چیست؟ حقوق و دستمزد“>حقوق و دستمزد ، شاید؟

شاید این لیست شما را وارد نکرده باشد ، زیرا دریافت حقوق و دستمزد قانونی مشروط به نظر می رسد. قرار است شرکت ها با استفاده از دفاتر به کارمندان حقوق بپردازند. زیر میز نیست مطمئناً برخی از افراد نظافتچی های خانه خود را در پایان هر هفته به صورت نقدی تحویل می دهند – اما آنها شرکت نیستند ، بنابراین این متفاوت است ، درست است؟ در واقع ، اصلاً تفاوت چندانی ندارد .

استخدام کمک های خانگی به طور مداوم ، که در آن کارگر به عموم مردم خدمات ارائه نمی دهد ، شما را به عنوان کارفرمای خانگی طبقه بندی می کند. این بدان معناست که کارگران خانگی شما کارمندان شما هستند-و آنها از مزایای یکسانی مانند همه کارکنان غیر معاف برخوردار هستند ، مانند پرداخت یک و نیم زمان برای کار اضافی. این بدان معناست که هر دو شما ملزم به پرداخت بیمه تامین اجتماعی و مالیات Medicare هستید ، اگر بیش از 2000 دلار به کارکنان خود در سال پرداخت کنید.
 تصویر درباره جامعه شناسی و علوم اجتماعی

بسیاری از خانوارها این قوانین را – گاهی ناخودآگاه – با پرداخت “زیر میز” و عدم گزارش حقوق و دستمزد خانوارها در مورد مالیات خود ، دور می زنند. از نظر قانون ، این فرار مالیاتی است. و عواقب جدی برای کارگر و کارفرمای خانگی به همراه دارد.

پرداخت رایج زیر میز چقدر رایج است؟

فقط حدود 250،000 خانوار در ایالات متحده دستمزد کارکنان خانوار را گزارش می دهد ، حتی زمانی که کارگران مانند پرستار بچه ها که خدمات مراقبت از کودکان را ارائه می دهند باید به عنوان یک کارمند خانگی W-2 گزارش شوند.

طبق IRS ، پرونده های برنامه H کاهش یافته است ، حتی اگر اداره آمار کار (BLS) ) گزارش می دهد که موقعیت های کارمند مراقبت از کودک و دستیار بهداشت خانه در حال افزایش است. اگرچه عوامل زیادی در این زمینه دخیل هستند ، اما فرار مالیاتی احتمالاً عامل اصلی این اختلاف است – کمتر از 9٪ < /a> از کارمندان خانگی مورد بررسی برای کارفرمایی که به تامین اجتماعی پرداخت می کرد ، کار می کردند.

به طور کلی ، تخمین زده می شود که 75 تا 95 درصد از افرادی که کارگران خانگی را استخدام می کنند مالیات اشتغال نمی پردازند. این تعداد زیادی از افرادی هستند که ممکن است خود را با مشکلات جدی قانونی روبرو کنند – و درخواست “همه این کار را می کنند” در دادگاه باقی نمی ماند.

عواقب پرداخت زیر میز چیست؟

خوب ، بنابراین شما به نظافتچی خانه یا پرستار بچه خود پول نقد می دهید. شما می دانید که او ترجیح می دهد پول نقد را از قبل دریافت کند ، بنابراین او به شما گزارش نمی دهد – اگر کسی متوجه نشود ، مشکلی نیست ، درست است؟ خوب ، نه کاملاً.

صرف نظر از این که تحت پرداخت زیر میز قرار بگیرید یا نه ، هنوز نکات منفی بیشتری نسبت به موارد مثبت آن وجود دارد. خانه دار یا پرستار بچه شما به مواردی مانند غرامت کارگران ، مزایای از کار افتادگی ، بیمه بیکاری ، مدیکر و تامین اجتماعی دسترسی نخواهد داشت-مزایایی که دولت برای محافظت طولانی مدت و ثبات درآمد ارائه می دهد. این امر برنامه ریزی برای آینده و بازنشستگی“>بازنشستگی را بدون دسترسی به تامین اجتماعی بسیار دشوار می کند. برای کارگران خانگی که از خانواده های خود حمایت می کنند ، دریافت دستمزد زیر میز راهی برای آنها باقی نمی گذارد که در صورت آسیب دیدگی یا از دست دادن شغل ، خانواده خود را از نظر مالی پایدار نگه دارند.

کارگران خانگی شما نیز به برخی از وام ها و فرصت های اجاره ای دسترسی ندارند ، زیرا آنها سابقه رسمی اشتغال ندارند – چیزی که ممکن است هنگام درخواست آخرین وام خودرو یا اجاره آپارتمان شما امری بدیهی تلقی شود.

پرداخت مالیات های مناسب برای شما مزایایی نیز دارد. هنگامی که کارفرمایان خانگی گزارش می دهند می توانند واجد شرایط معافیت های مالیاتی باشند مالیات را به طور دقیق ، که به جبران هزینه پرداخت مالیات در وهله اول کمک می کند. بسیاری از خانواده ها می توانند از اعتبار مالیاتی Child and Care Dependent استفاده کنند ، که تنها در صورت پرداخت مالیات بر پرستار کودک در دسترس است.

اگر کارفرمای شما یک حساب هزینه انعطاف پذیر ارائه دهد-برنامه ای که به شما این امکان را می دهد تا از پول قبل از پرداخت مالیات خود برای پرداخت هزینه های مراقبت از کودکان جلوگیری کنید ، می توانید هزینه مالیات بر پرستار خود را به حداقل برسانید. این ممکن است هزینه مالیات پرستار کودک شما را به طور کامل جبران کند. از بخش منابع انسانی خود بپرسید که آیا کارفرمای شما FSA را به عنوان بخشی از بسته مزایای شما ارائه می دهد یا خیر.

مطلب دیگر :   شال و روسری مناسب هر فصل

با پرداخت حقوق قانونی به کارگر خود ، هم شما و هم کارمندان خود می توانید با خیال راحت استراحت داشته باشید و بدانید که اگر تحت بازرسی قرار بگیرید ، مجازات نخواهید شد. اگر مالیات مناسب پرداخت نکنید ، می توانید به موارد زیر برسید:

  • اتهامات فرار مالیاتی
  • مسئولیت برای هر دو بخش کارفرما و کارمند FICA
  • مالیات برگشتی ، با مجازاتد علاقه
  • اتهامات جنایت برای فرار مالیاتی
  • از دست دادن مجوز حرفه ای

به طور متوسط ​​، حدود 25000 دلار جریمه و جریمه هنگامی که برای پرستار ، خانه دار یا سایر کارگران خانه خود مالیات استخدام نمی پردازید. جدا از مجازات مالی ، گرفتار شدن برای فرار مالیاتی تأثیر مخربی بر روی تصویر شما دارد – به ویژه اگر شغل شما شامل افکار عمومی شود – که می تواند منجر به ضرر مالی بزرگ در تجارت شما یا حتی از دست دادن شغل شما شود. علاوه بر این ، انجام کار مناسب برای افرادی که به کسانی که دوستشان دارید اهمیت می دهد باید در اولویت قرار گیرد. مراقب افرادی باشید که به شما و شما اهمیت می دهند.

چگونه می توانید گرفتار شوید؟

ممکن است بعید به نظر برسد که شما گرفتار شوید ، اما در واقع شرایط زیادی وجود دارد که می تواند فرار مالیاتی شما را افشا کند – بیشتر از آنچه شما تصور می کنید. در اینجا فقط چند نمونه ذکر شده است:

  • اگر شما کارکنان خود را به عنوان پیمانکار مستقل طبقه بندی نکنید و برای آنها 1099 (در مقابل W-2) صادر کنید ، می توانید از فرار مالیاتی متهم شوید.
  • اگر سهم خود را از تامین اجتماعی ، Medicare و مالیات بیکاری ثبت نکرده اید ؛ اما کارمند شما مالیات بر درآمد خود را ثبت می کند ، به احتمال زیاد IRS آن را بررسی می کند.
  • اگر اجازه دهید پرستار بچه شما برود ، و او بعداً درخواست مزایای بیکاری کند ، باید کارفرمایان قبلی خود – از جمله خانواده شما – را لیست کند. اداره بیکاری تحقیق می کند و متوجه می شود که شما اظهارنامه مالیاتی ارائه نکرده اید یا مالیات بیکاری پرداخت نکرده اید. شما تحت حسابرسی“>حسابرسی قرار خواهید گرفت و مزایای پرستار کودک شما رد می شود.
  • اگر مراقب شما در محل کار مجروح شود و به اورژانس مراجعه کند ، فقدان بیمه جبران خسارت کارگران شما فاش می شود.

توجه: هیچگونه محدودیتی در عدم پرداخت مالیات حقوق و دستمزد فدرال وجود ندارد.

نحوه جلوگیری از مجازات

اگر از کارگران خانگی استفاده می کنید ، باید یک فرایند خاص را برای ثبت درست مالیات حقوق و دستمزد خود دنبال کنید. با این مراحل شروع کنید:

  • ثبت نام در IRS. برای ثبت صحیح مالیات باید خود را به عنوان کارفرما ثبت کنید. برای این کار ، برای شماره کارمند (EIN) درخواست دهید. سپس ، باید گزارش دهید که چه کسی برای شما کار می کند و محل کار در کجا اتفاق می افتد.
  • تأیید کنید که کارگران شما می توانند به طور قانونی در ایالات متحده کار کنند استخدام کارگر خانگی که نمی تواند به طور قانونی در ایالات متحده کار کند خلاف قانون است این وظیفه شماست که تأیید کنید که شخصی که استخدام می کنید شهروند ایالات متحده است یا غیر شهروندی که می تواند به طور قانونی اینجا کار کنید هر یک باید فرم I-9 را پر کرده و آن را نگه دارید در سوابق شما اگر حق کار کارمند شما مورد سوال قرار گیرد ، این امر از شما محافظت می کند.
  • مالیات های کارمند را کسر و پس دهید. کارگران خانگی می توانند قبل از دریافت مالیات ، از حقوق آنها خارج شوند. به عنوان یک کارفرمای خانگی ، شما از نظر قانونی موظف به انجام این کار نیستید. اما تشویق می شود ، زیرا پرداخت مالیات را آسان تر می کند.
  • بخشی از مالیات حقوق و دستمزد خود را پرداخت کنید. مانند هر کارفرمایی ، شما مسئول سهم خود از مالیات تامین اجتماعی و Medicare هستید. شما باید 7-65 from از حقوق و دستمزد کارمند خود را پس بگیرید و همچنین باید این عدد را با پول خود مطابقت دهید.

اگر همه اینها بسیار زیاد به نظر می رسد ، بسیاری از راه حل های حقوق و دستمزد برون سپاری“>برون سپاری وجود دارد که به شما کمک می کند ، به همین منظور. یک شرکت برون سپاری می تواند امور مالی ، مالیات و پیچیدگی های قانونی مشاغل خانگی را اداره کند – بنابراین می توانید بدون ترس از مجازات ، کارکنان و مالیات خود را با اطمینان پرداخت کنید.