برگزیده

۱۳ نکته که فقط افرادی که در مکان هایی که تابستان در آن طول می کشد زندگی می کنند ، درک می کنند

چرا کسی می خواهد در جایی زندگی کند که تابستان در تمام طول سال باشد؟ خسته کننده نمی شود؟ اکثر افرادی که در این نوع آب و هوا زندگی می کنند ، نمی خواهند به خاطر هیچ چیزی آن را رها کنند. در اینجا 15 دلیل وجود دارد.

1- شما از آزادی نیاز به پوشیدن بیش از شورت ، تی شرت و صندل در بیشتر مواقع لذت می برید.

لباس های گشاد پنبه ای آزادی حرکت بیشتری نسبت به یک مانتوی زمستانی سنگین دارد. در صورتحساب لباسشویی نیز صرفه جویی می شود. وقتی خودتان شستشو می دهید ، خیلی سریع روی خط خشک می شود.

2- از کلاه ، عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب استفاده خواهید کرد.

خورشید در اینجا قوی تر است و شما باید از خود محافظت کنید. شما باید برای یک سقوط طراوت در مناطق دارای فصل بارانی آماده باشید. برخی از شب ها ممکن است به یک ژاکت یا ژاکت سبک نیاز داشته باشند.

3- شما از فراوانی و تنوع غذاهای ارزان قیمت تازه و سالم ، به ویژه میوه ها ، لذت می برید.

بسیاری از اینها ، مانند پاپایا ، آناناس و آووکادو ، در تمام طول سال در جاهای دیگر موجود نیستند و طعم خوبی مانند تازه چیدن ندارند. نشاط غذا بسیار زیاد است. اکثر کشاورزان نمی توانند هزینه مواد شیمیایی زراعی را بپردازند و اجازه می دهند حیوانات خود آزادانه چرا کنند. شما باید مقداری غذا را با مواد ضدعفونی کننده درمان کنید و مراقب باشید که هنگام غذا خوردن در بیرون چه می خورید و کجا می روید.

4- شما می توانید به راحتی غذای خود را در طول سال پرورش دهید.

برای کسانی از شما که از باغبانی لذت می برید ، از برداشت سالاد تازه خود: گوجه فرنگی ، کاهو و غیره و چیدن هر روز درختان میوه لذت خواهید برد.

5- در جایی که روابط شخصی و زندگی در زمان حال غالب است ، از سبک زندگی“>سبک زندگی آرام تری لذت می برید.

دیگر برنامه های تند و تیز و ملاقات های انباشته وجود ندارد.

6- از سبک زندگی ارزان تری برخوردار هستید.

این با منطقه متفاوت است ، اما به طور کلی درست است.

7- شما هر روز در طبیعت هستید ، از آب و هوایی که این نوع ارتباط را آسان می کند سپاسگزار هستید.

حضور راحت در بیرون از خانه در تمام طول سال باعث می شود سالم تر باشید. شما از SAD ناشی از کمبود آفتاب رنج نمی برید. به دلیل انتخاب غذای سالم تر و اینکه می توانید در خارج از منزل به طبیعت گردی“>طبیعت گردی بپردازید و هر روز ورزش کنید ، به راحتی وزن خود را کاهش می دهید.

مطلب دیگر :    اپلیکیشن توکن ساز

8- متوجه شده اید که تابستان در طول سال فقط به معنی ساحل نیست.

همچنین می توانید از صحرا ، جنگل و کوهستان لذت ببرید. آب و هوا لذت علاقه مندان به ورزش است. چه به ورزش های آبی مانند ماهیگیری ، قایق سواری ، موج سواری و غواصی بپردازید ، یا بیشتر در فعالیت های زمینی خود مانند گلف ، صخره نوردی و فوتبال“>فوتبال فعالیت می کنید ، می توانید در تمام طول سال تمایل داشته باشید.

9- شما با بسیاری از ماجراجویان جالب از سراسر جهان ملاقات می کنید.

سبک زندگی آرام ، و همه کسانی که مدام بیرون هستند ، ملاقات با مردم و ایجاد دوستان جدید را آسان می کند. مکانهای زیادی برای تعامل اجتماعی وجود دارد: کافه ها در صبح و آبجو و موسیقی در بعد از ظهر و عصر.
 تصویر درباره جامعه شناسی و علوم اجتماعی

10- متوجه می شوید که سفر و اقامتگاه نسبتاً ارزان است.

حمل و نقل عمومی بسیار در دسترس و ارزان است. هنگام رانندگی خوشحال هستید که روی یخ و روی برف حرکت نمی کنید. بسیاری از جاده های عقب بسیار ناهموار و گرد و غبار هستند.

11- شما نیازی به سیستم گرمایش ، عایق کاری یا فرش سنگین ندارید.

شما باید فضای زندگی خود را برای جلوگیری از کپک زدن آماده کنید. گچ کاری مناسب و رنگ آمیزی داخلی برای جلوگیری از رطوبت ضروری است. ارزان تر است که خانه رویایی خود را در اینجا بسازید.

12- شما اغلب خانه خود را تمیز می کنید.

هر روز گرد و غبار زیادی روی هم می نشیند. هنگام تمیز کردن عمیق یا جابجایی جعبه ها یا موارد دیگر که مدت زیادی در انبار بوده است ، باید از عقرب ها آگاه باشید.

13- متوجه می شوید که خانواده و دوستان شما تصور می کنند که در یک مکان زیبا زندگی فوق العاده ای دارید و به دیدار شما می آیند

با همه این مزایا ، تصور زندگی در جایی دیگر سخت است!