مطالب عمومی سری اول

نگاهی به ۱۵ رویداد سرگرمی، هنری، ورزشی و تجاری اسپانیا در تابستان ۹۶

اگه در تابستون امسال قصد سفر به واسه تحصیل یا گردش رو دارین، ۱۵ اتفاق فرهنگی و هنری اسپانیا که در شهرهای جور واجور این کشور برگزار می شه رو در نظر داشته باشین که هم فاله و هم تماشا.

سرویس هنری ما، امروز شما رو با جشنواره های جور واجور خوشحال و جذاب و نمایشگاه های هنری و تجاری اسپانیا در ماه های آینده آشنا می کنه.
با اسپانیا گردی امروز ما همراه باشین.

جشنواره سن فرمین

جشنواره سن فرمین (San Fermin) هر سال از ششم لغایت چهاردهم ماه جولای در شهر پامپلونا، در ایالت نابارای کشور اسپانیا برگزار می شه.
اسپانیا رو با رقص و موسیقی و گاو بازی می شناسیم و این جشنواره هم،‌ جشنواره گاو بازا هستش.
خیلی از توریستا خود رو به این شهر می رسونن تا مراسم دویدن گاوهای عصبانی رو از نزدیک ناظر باشن. جشنواره ای که بعضیا از اون به عنوان رژه خشونت در اسپانیا یاد می کنن. ویدیو زیر، شما رو با بخشایی از این جشنواره آشنا می کنه.

جشنواره سن فرمین به عنوان جشن یه هفته ای به افتخار سن فرمین شروع شد و ً ترکیب سه جشن هستش: روز جشن سن فرمین، نمایشگاه تجاری قدیمی و یه جشنواره گاوبازی. می گن سن فرمین در همون خیابونای شهر پامپلونا که جشنواره در اونا برگزار می شه، به وسیله گاوها کشته شد.

از قرن چهاردهم میلادی، مردم محلی (هم اینکه معروف به Mozos) با گاوهای عصبانی دویده ان. همه این ماجرا وقتی شروع شد که گاودارها در خیابونای باریک منتهی به بازارهای شهر «با گاوهای عصبانی دویدند». با ترکیب پهلوانان اسپانیایی و مقداری فن نمایشی، این دویدنا به مسابقه ای تبدیل شد که در اون گاودارها تلاش می کنن از گاوها جلو بزنن و رفتارای متهورانه و شجاعانه خود رو به نمایش بذارن. اولین دوره رسمی این جشنواره در ۷ جولای سال ۱۵۹۱ میلادی برگزار شد.

برنامه به این صورته که گاوهای عصبانی، در خیابونای بخش تاریخی و قدیمی شهر تا جایی که دوندگان اونا رو محاصر می کنن، می دوند. به نظر می رسه هر ساله هزاران تن از مردان پامپولنا و تماشاگرانی که سراسر لباسای سنتی تمیز سفید رنگ به تن کردن و دستمالای قرمز دور گردنشون بسته ان، در خیابونای پامپونا دور هم جمع می شن تا در کنار گاوها، به افتخار سن فرمین، جشن بگیرن.

این مراسم که سالای پیش رنگ مذهبی اون بیشتر نمایان بود، سالهاست که جنبه مذهبی اون کمرنگ تر شده و کارناوالیه واسه بازی با گاوهای عصبانی. مهمونی، سرگرمی و شادی همه اجزاء مهم تشکیل دهنده این جشنواره هستش.
این جشنواره، ترکیبی از اضداده: فرهنگ رسمی و بیشتر، مذهب و کفر، جدید و قدیمی و نظم و آشوب.

جالبه که بدونین، ظهر روز ششم جولای با پرتاب فشفشه ای به آسمون در میدون شهرداری این شهر، مراسم جشن شروع می شه. 

اطلاعات تکمیلی درباره این جشن عجیب و خشن رو در این بدست بیارین.

جشنواره موسیقی بارسلونا

بارسلون، دومین شهر بزرگ اسپانیا و یکی از مقصدهای دیدنی و هیجان انگیز گردشگری جنوب قاره سبز، در آخرین روزای خرداد هر سال، میزبان برگزاری جشنواره موسیقی جذابیه. این جشنواره که به عنوان جشنواره موسیقی الکترونیک سونار می شناسنش، از جمله جشنواره های موسیقی شهری بین المللی مطرحه که در اواسط ماه جون، روزگار مفرحی رو واسه گردشگران این شهر به ارمغان می آورد.

، ترکیبی از خلاقیت و فناوریه. این جشنواره از زمان شروع به کار خود در شهر بارسلون تا حدی رشد کرده که در سراسر جهان برنامه میذاره و اجراهای تشویق شده بین المللی و همینطور معرفی استعدادهای نوظهور تجربی و موثر رو ترتیب میده.

این اتفاق ده ها هزار بازدیدکننده از سراسر جهان رو جلب می کنه که به بارسلون میان تا با بقیه نوآوران این میدون دیدار کنن و به موسیقیای الکترونیک فوق العاده گوش بسپارن. این جشنواره با واقع شدن در مرکز پیشرفت موسیقی الکترونیک و به واسطه تعاملاتش با فرهنگ دیجیتال، میتونه بین هنرمندان برجسته و استعدادهای نوظهور در همه زمینه های تولیدات صوتی تصویری و موسیقیایی رابطه ایجاد کنه.

هر سال در آخر ماه ژوئن طرفداران موسیقی الکترونیک از سراسر دنیا واسه شرکت در جشنواره «سونار» در بارسلون جمع می شن.
این اتفاق سه روزه در سال ۱۹۹۴ شروع شد.

جشنواره سونار امسال بیست و چهارمین سال خود رو شروع کرده و می خواد چهره ای تازه ای از خود ارائه دهد که در کنار فعالیتای فرهنگی مربوط به عصر دیجتیال و موسیقی دانا و دی جیا، خلاقیت و نوآوری فنی در مرکز توجه باشه. در جشنواره امسال بیشتر از هزار بلیط فروخته شد.
نگرانی اصلی برگزار کنندگان جشنواره سونار اینه که از پیشرفتای موسیقی و تکنولوژی عقب نمانند.

در طول روز حاضران در جشنواره می تونن در اتاقهای تاریک طیف بزرگی از نمایشای همراه با نوآوری رو تماشا کنن که در اونا از موسیقیدانها خبری نیس.
شبه ها هم در فضایی به وسعت پنج کیلومتر مربع، دی جیایی از سراسر دنیا برنامه های زنده واسه حاضران در فستیوال اجرا می کنن.

 جشنواره موسیقی الکترونیک سونار در بارسلون با منطبق کردن سالنا و فضاهای منحصر بفرد اجرا با بحث صدا و معطوف کردن توجه ها به جالبترین استعدادهای وطنی و مکانایی در شهر که این اتفاق در اونا برگزار می شه، بیشتر از ۵۰ اتفاق رو در مناطق جور واجور جهان ترتیب داده.

فعالیتای فستیوال موسیقی الکترونیک سونار بارسلون ۲۰۱۷ یعنی: فعالیتای جشنواره موسیقی الکترونیک سونار در بارسلون عبارتند از: Sonar by Day، در نمایشگاه تجاری واقع شده، کنسرتا و دی جیا، نمایشگاه ها و Sonar+D (کنفرانس بین المللی تبدیل دیجیتال)، کنگره بین المللی که به صنایع نوآورانه دیجیتال می پردازه و به فرصتای ایجاد شبکه ارتباطی، تجاری و حرفه ای اختصاص داره.

 جشنواره توماتینا (جشنواره گوجه)

جشنواره توماتینا (La Tomatina festival) جشنواره مقابله با گوجه فرنگیه که در آخرین چهارشنبه ماه آگوست هر سال، در شهر بونول نزدیک والنسیای اسپانیا برگزار می شه.
ده‌ها هزار نفر از مردم، از گوشه و کنار جهان به خاطر شرکت در بزرگترین جلسه (مقابله با گوجه‌فرنگی) دنیا خود رو به این شهر می رسونن.

جایی که در اون ده‌ها تن گوجه فرنگی به طور کامل رسیده، در خیابون‌ها پرتاب می شن.
این افراد در این روز در کنار هم جمع می شن و انگار به افتخار مریم مقدس و لویس مقدس به طرف همدیگه گوجه فرنگی پرتاب می کنن. این مراسم از اوایل دهه ۱۹۴۰ میلادی به این سو در کشور اسپانیا عادی شده.

البته این مراسم تا حدودی در زمان ژنرال فرانکو، دیکتاتور اسپانیا محدود شده بود. در این مراسم بانوان با لباس یه دست سفید و آقایون بدون پیراهن ظاهر می شن.
کسایی که از این رسم پیروی نکنن بیشتر از بقیه مورد اصابت گوجه قرار می گیرن. در آخر هم به وسیله پمپای فشار قوی آب، گوجه ها از روی بدن همه پاک می شه.

در کشورای زیادی جشن پرتاب گوجه فرنگی برگزار می شه ولی فستیوال توماتینای اسپانیا از بزرگ ترین جشنواره های پرتاب تفاله گوجه فرنگی در دنیاس. و همه ساله برگزار می شه.

جالبه که بدونین مثل این جشنواره عجیب اسپانیاییا در تابستون هر سال، در کلمبیا هم برگزار می شه.

اینم  جنگ گوجه ای مردم در شیلی!

گذشته باحال جشنواره گوجه فرنگی

در ساال ۱۹۴۵ میلادی تو یه جشنواره خیایابی به نام فستیوال غولا بعضیا از جوانان که خواهان شرکت در این جشن بودن کشمکشی در «پلازا دل پوئبلو» میدون اصلی شهر به راه انداختن. در اون دور و بر یه سبزی فروشی بود و افراد درگیر در ماجرا شروع به پرتاب گوجه های این مغازه به همدیگه کردن.

پلیس آخرسر این جنجال رو پایان داد و افراد درگیر در این جنگ گوجه ای رو مجبور به پرداخت غرامت سبزی فروش کرد.
سال بعد در همون روز جوانان دوباره به همون مکان اومدن و با گوجه هایی که از خونه آورده بودن شروع به بازی و تفریح کردن که به وسیله پلیس متفرق شدن.

اما این کار هر سال تکرار و انگار رسم تبدیل شد.
در سال ۱۹۵۷ میلادی مجوز گوجه بازی در اینجور روزی رسما صادر شد.
اما در سال بعد بازم مردم موفق به گرفتن مجوز برگزاری این جشن نشدن و پلیس عده زیادی رو که بدون مجوز این مراسم رو برگزار کرده بودن دستگیر کرد.
پس از اون هر سال برگزار کنندگان این مراسم با عکس العمل سخت پلیس روبرو می شدن تا اینکه در سال ۱۹۵۷ جوانان والنسیا مراسمی به نام «مراسم تشییع جنازه گوجه» برگزار کردن که در اون کمدینا و نوازندگان زیادی شرکت داشتن.

در این مراسم اونا با تابوتی پر از گوجه در خیابون راه افتادن و موسیقی ترحیم نواختند. این مراسم زنگ خطری بود واسه مقامات. اینطوری در سال ۱۹۵۷ دولت اسپانیا با قید و شرطایی به مردم اجازه داد تا پس از اون جشنواره گوجه ها رو برگزار کنن. سال ۱۹۷۵ میلادی نقطه عطف دیگری در تاریخ این جشن بود.

تا این سال همیشه گوجه فرنگی لازم واسه برگزاری این مراسم به وسیله خود مردم جفت و جور می شد اما در این سال فردی به نام سن لوئیس برتران که از بزرگان شهر بونول بود ترتیبات لازم رو واسه جشنواره تدارک و گوجه این فستیوال رو هم خود جفت و جور کرد و بعد از اون دولت خود جفت و جور گوجه این جشن رو بردوش گرفت. قوانین بازی در جشنواره توماتینا ۲۰۱۷: این بازی ساعت ۱۰ صبح شروع می شه و به مدت یه ساعت ادامه داره.

بعد از اون تموم میدون شهر پر از گوجه می شه و جویای آب گوجه به راه میفته. بعد مردم با کمک شلنگای آب پاشی ماشینای آتشنشانی تن و بدن خود رو می شویند و به خونهای خود می رن. اگه وقتی قصد کردین تا به اسپانیا و شهر بونال مسافرتی داشته باشین و در جشنواره گوجه فرنگی شرکت کنین یادتون باشه که از ایستادن در ردیف اول تماشاچیان دوری کنین چون که با به صدا در اومدن زنگ، بارانی از گوجه فرنگیای له شده و پر آب به طرف شما باریدن می گیره!

قوانین جشنواره گوجه فرنگی اسپانیا

واسه شرکت در این جشن باید بلیت جفت و جور کنین. چند قانون مهم در این بازی هست: گوجه ها باید قبل از پرتاب شدن له شده باشن. هیچ شی دیگری در این بازی نباید پرتاب شه.
شرکت کنندگان نباید راه کامیونای حامل گوجه رو سد کنن.

مطلب دیگر :   با غذاهای خوشمزه بوشهری آشنا شویم [قسمت دوم]

شرکت کنندگان نباید لباسای همدیگه رو پاره کنن. بعد از دومین زنگ پایان جشن هیچ گوجه ای دیگه نباید پرتاب شه.

جهت به دست آوردن جزییات بیشتر به درگاه اطلاع رسانی چند زبانه و رسمی اتفاق به این برید.

مسابقات دوچرخه سواری تور اسپانیا (Vuelta a España)

علاوه بر این دو جشنواره ای که در بالا اشاره کردیم، مسابقات ورزشی هم در تابستون هر سال در اسپانیا برگزار می شه که این کشور رو میزبان ورزشکاران و هم اینکه تماشاگرانی می کنه که واسه دیدن یکی از مهیج ترین رقابتای ورزشی اسپانیا، هر ساله راهی این کشور می شن.
در واقع گردشگری ورزشی که یکی از اونا برگزاری رقابتای ورزشی به خاطر جذب توریسته، از عادی ترین روش ها واسه رونق صنعت گردشگری هر کشور هستش.

این مسابقات، در گروه سه مسابقه شناخته شده دوچرخه سواری در دنیاس. این تور بزرگ مسابقات دوچرخه سواری در سه هفته و به شکل مرحله ای برگزار می شه.
تا کنون هیچ وقت اولین هفته این تور بزرگ به دلیل حضور تعداد بالای دوچرخه سواران حرفه ای تا این اندازه هیجان انگیز نبوده.

مسابقات دوچرخه سواری تور اسپانیا رو تو یه جمله میشه «رویدادی جذاب و خیره کننده» توصیف کرد؛ یه دور کامل کشور اسپانیا که از معمولاً آندلس شروع شده و دوچرخه سواران از اونجا به طرف شمال و به سمت کوهستانای سرسبز رکاب میزنن. این تور فوق العاده در راه خود شما رو به سفری از بین بهترین مناطق دوچرخه سواری اسپانیا می بره و بعضی وقتا از بعضی از کشورای همسایه هم عبور می کنه.

اگه شما به بودن در شرایط کوهستانی عادت نداشته نباشین، مسابقات دوچرخه سواری تور اسپانیا کمی به بی رحمی و خشونت می شناسنش. حتی اگه شما در دوچرخه سواری در جاده های شیب دار هم مهارت داشته باشین، بازم به نظر نمی رسه کسی در بالا رفتن از شیبای ۳۰ درجه خیلی خوبه.

تور دوچرخه سواری اسپانیا رو در سطح تور دو فرانس میدونن.

مسابقات دوچرخه سواری تور اسپانیا اولین بار در سال ۱۹۳۵ میلادی برگزار شد اما پس از معطلی به دلیل جنگ جهانی دوبارهً از سال ۱۹۵۵ میلادی به صورت هرساله برگزار می شه، این مسابقات به مدت سه هفته و در مسیرهای متغیر در سرتاسر اسپانیا انجام می شه.
مراسم افتتاحیه مسابقات در سال ۱۹۳۵ میلادی فقط با حضور ۵۰ شرکت کننده برگزار شد که باید راه ۳۴۱۱ کیلومتری مسابقه رو فقط در ۱۴ مرحله یعنی با میانگین ۲۴۰ کیلومتر در هر مرحله رکاب می زدن.

ایده تشکیل این مسابقات از موفقیتای تورهای فرانسه و ایتالیا الهام گرفته شده بود. امروزه این مسابقات به شکل تور بزرگ فصل دوچرخه سواری برگزار می شه که ۲۱ مرحله داره و شروع اون از Balneario Laias و با مرحله زمان‌گیری تیمی میشه. در مراحل بعدی ۱۰ دوچرخه سوار صعود یافته به مرحله بعد هستن. مسابقات در شهر مادرید تموم میشه.

راه مسابقات دوچرخه سواری تور اسپانیا در ۱۹ دی ۱۳۹۵ اعلام و مشخص شد.
برعکس دو دوره قبلی این مسابقات که از آندلس شروع می شد، این دوره از مسابقات هفته اول خود رو در ایالت گالیسیا در شمال غربی اسپانیا خواهد گذراند و اولین مرحله اون زمان‌گیری تیمی در Castrelo de Miño میشه.

اولین صعود قابل توجه در انتهای مرحله سوم میشه که ۱۰ صعودکننده به مرحله بعد در اون مشخص می شن.
مسابقات در طول راه خود قبل از رسیدن به منطقه باسک از آستوریاس عبور می کنه و طبق توصیفات درگاه مطرح دوچرخه سواری، مرحله سیزدهم سخت ترین بخش مسابقه میشه که در نزدیکی مرز فرانسه انجام می شه.

در روزای بعدی راه مسابقه حرکت خود رو به پایین خلیج اسپانیا ادامه میده و پس از چندین مرحله کوهستانی و تنها یه مرحله زمان‌گیری تکی جاده ای، به مرحله ۱۹ می رسه. در انتهای منطقه Alto de Aitana شرکت کنندگان یه مرحله دیگه کوهستانی دارن و پس از اون در مرحله پایانی به مادرید می رسن.

جهت به دست آوردن جزییات بیشتر به سایت رسمی اتفاق به  این نشانی برید.اینستاگرام این مسابقه هم واسه باخبر شدن از تصاویر متن و حاشیه اتفاق و هم اینکه مشاهده لایوهایی که بزودی در اختیار مخاطبان قرار می گیره رو در این دنبال کنین.

جشنواره بین المللی تئاتر آماتور خیرونا اسپانیا (FITAG)

اسپانیا مثل ایتالیا، کشور موسیقی، معماری و تئاتره و بعضی از گردشگران هنرمند عاشق این دیار، هر ساله به خاطر شرکت در جشنواره ها و رویدادهای تخصصی هنری، رهسپار سرزمین ماتادورها می شن.

یکی از جشنورهای هنری معروف اسپانیا در تابستون هر سال، جشنواره بین المللی تئاتر آماتور خیروناه که به خاطر جفت و جور کردن بستر اجرای تئاترای خیابانی و روی سن برگزار می شه.
این جشنواره در سال ۱۹۹۸ با نام El Pati شروع به کار کرد و از اون زمان به بعد برنامه ترکیبی هنرهای نمایشی جذابی رو در شهر خیرونا اسپانیا و مناطق دور و بر این شهر برگزار کرده.

این جشنواره ً رویدادی معتبر هستش که هنرپیشگان غیر حرفه ای در اون با اجرای نمایشای نه خیلی حرفه ای، احساسات به وجود اومده به وسیله خلاقیت و نوآوری خود رو به نمایش می ذارن. اینجوری، این جشنواره آثار خوبی رو که بیشترً خیلی مورد پشتیبانی این صنعت قرار نمی گیرن، به نمایش میذاره و این نبود پشتیبانی، به رسمیت شناخته شدن این آثار رو با مشکل مواجه می سازه.

پس، این جشنواره پاداشی واسه تلاشای انجام گرفته در تشکیل آثار گمنام و تلاشایی در این مورد که به چشم ، هستش و می تونه آثار با کیفیتی رو به نمایش بزاره. هم اینکه، این جشنواره، روشی واسه درک و فهم بهتر و پشتیبانی از تئاتر آماتور حساب می شه.

یکی از مشخصات این جشنواره، جاذبه ملاقات با هنرپیشگان بخشای جور واجور جهان هستش که به مدت چند روز در کنار همدیگه زندگی می کنن و با مخاطبین این جشنواره از نزدیک در رابطه هستن

روش برگزاری و شرکت در جشنواره

این جشنواره با در نظر گرفتن میان المللی بودن اون، باید در نظر داشته باشین که مخاطبین آثاری که در این اتفاق به نمایش گذاشته می شه، واسه فرهنگای جور واجور هستن و به خاطر همین به زبانای مختلفی صحبت می کنن.

پس، این جشنواره باید واسه اون دسته از نمایشایی که بر خلاف زبون متفاوت اجرا، به واسطه ویژگیای داستانی خود می تونن واسه مخاطبین قابل درک باشن، ارزش بیشتری قائل می شه.
از شرکت هرگونه طرح اجرای تئاتر-رقص یا اجرای تئاتر اشاره ای در این جشنواره به گرمی استقبال می شه.

کمیته هنری این جشنواره به خاطر رسیدن به بالاترین سطح ممکن استاندارد در تئاترهای آماتور، از بین آثار ارائه شده دست به انتخاب می زنه. کمیته هنری این جشنواره، بیشترین حد ۱۴ گروه رو از بین درخواستای رسیده، انتخاب می کنه.
شایدً شرکتای برگزیده به وسیله یه عضو یا بیشتر از کمیته آزمایش این جشنواره مورد بازدید قرار می گیرن تا کیفیت اثر ارائه شده به شکل DVD بررسی بشه.

هزینه های غذا و اقامت اعضای گروه تا ۱۲ نفر بردوش جشنواره س. جشنواره از این حق برخورداره تا تعداد اعضای گروه با کمک هزینه اقامت رو براساس وجود اثری که قراره ارائه شه، زیاد کنه.
هر گروه در کل ۳۰۰ یورو دریافت انجام میده. این مبلغ وقتی که اجرای نمایش گروه تموم میشه، پرداخت می شه.
هزینه های سفر و نقل و انتقال وسایل صحنه به شهر خیرونا بردوش شرکت اجرا کننده نمایشه.

جهت به دست آوردن جزییات بیشتر به سایت رسمی اتفاق به این برید.

جشنواره هنرهای نمایشی لریدا

بازار فیرا تاریگا اسپانیا (بازار هنرهای نمایشی) بازاری بین المللی واسه هنرهای نمایشی هستش که در طول تعطیلات آخر هفته دوم سپتامبر هر سال در روستای تاریگا شهر کاتولینا برگزار می شه.
این اتفاق که در سال ۱۹۸۱ تاسیس شده، حکم ویترین بزرگی رو داره که با تاکید خاص بر هنرهای خیابانی، نمایشای تجسمی و غیر عادی، هر اون چیزی رو که در میدون هنرهای نمایشی در جریانه، به نمایش میذاره.

این اتفاق (Fira Terraga) به عنوان محل ملاقات و مرجعی بین المللی واسه بحث وگفتگو حساب می شه.
این اتفاق با جفت و جور کردن امکان بین المللی کردن شرکتای فعال در این میدون می خواد به بازار هنرهای نمایشی رونق ببخشد. بقیه اهداف خاص این اتفاق عبارتند از: همراهی و گسترش آثار هنرمندان نوظهور، تشویق آموزش، با دقیق شدن و فوکوس کردن بر آفرینشای هنری و مدیریت فرهنگی و ایجاد روابط همکاری هدف دار به خاطر پیشرفت تولیدات و دوره های فراملی هنر خیابانی.

 واسه باخبر شدن از جزییات برگزاری این اتفاق هنری، به درگاه اون در این مراجعه کنین.

نمایشگاه آزمایشگاه پزشکی بارسلونا 

نمایشگاه آزمایشگاه پزشکی اروپا – بارسلون () فرصتی استثنایی رو در جهت معرفی و بازاریابی واسه برندای معتبر تجاری جفت و جور میکنه، هم اینکه بهترین سکو واسه پیشرفت سطح درک بازار از شرکتا در میان تصمیم گیرندگان موثر بر صنعت آزمایشگاهای پزشکی میشه.

به دنبال موفقیتای زیادی که در دیگه نمایشگاه های آزمایشگاه پزشکی در آفریقا، آسیا و خاورمیانه کسب گردید، این نمایشگاه به طور طبیعی در کشورای غربی هم درحال پیشرفته ،در همین زمینه نمایشگاه آزمایشگاه پزشکی اروپا واسه اولین بار در شهر بارسلونا برگزار می شه .

هم جهت با فلسفه اصلی نمایشگاه های آزمایشگاه پزشکی «آموزش به همراه نمایشگاه»، نمایشگاه آزمایشگاه آماده پاسخگویی به نیازای رو به رشد واسه جنسای آزمایشگاهی، خدمات و آخرین نوآوریا و پیشرفتای دارویی در قاره اروپا هستش.
طبق آخرین تحقیقات به عمل اومده، صنعت آزملیشگاه پزشکی اروپا ارزشی بالغ بر ۱۱ میلیون یورو داره، که ۹۶% اون تشکیل شده از شرکتای تازه تأسیس و نوآوره و هرساله برابر ۱ میلیارد یورو جذب سرمایه می کنه.

نمایشگاه بین المللی زیورآلات و بدلیجات مادرید

نمایشگاه بین المللی زیورآلات و بدلیجات مادرید () مرجعی تموم عیار واسه مد، گرایشات و آخرین نوآوریا در زیوراآلات و بدلیجات در اروپاست و بستری مناسب واسه ملاقات فعالان حرفه ای در بخشای مربوط به این صنعت. به جز نمایش آخرین مدلا و طراحیا جایگاه مناسبی هم واسه آشنایی و ایجاد روابط تجاری بین غرفه داران و بازدید کنندگانه.

در این اتفاق مهم میشه ملحقات و متعلقات تزیینی طراحی شده واسه لباس، تزیین و آرایش مو، شکلای جور واجور کادوئی ، مروارید، متعلقات تزیینی دوخت لباس، جواهرات و کلا زیورآلات رو دید. نمایشگاه Bisutex نمایش کامل و جامعی از تموم شکلای جور واجور و لوازم مربوط به گرایشات زمان حال و فصلای آینده پیشنهاد شده به وسیله مهم ترین طراحان جهان ارائه میده.

بهترین و مطرح ترین شرکتای مد و سازندگان متعلقات تزیینی و زیورآلات اجناس خود رو در این نمایشگاه عرضه دارن و از این فرصت جذاب و منحصر به فرد جهت اطلاع رسانی به فعالان حرفه ای جویای آخرین تحولات و گرایشات بازار بین المللی مد استفاده می کنن.

این نمایشگاه کامل ترین و کامل ترین وسیله واسه پیشرفت و بازاریابی واسه جنسای مصرفیه چون وقتی نوبت به مشتری می رسه تموم معیارای تجارت و بازاریابی می تونن در اون براساس پایین ترین و به صرفه ترین اندازه با سریعترین و مستقیم ترین راه آمیخته شن