مطالب عمومی سری اول

با ۱۰ نفر از درنده خوترین قاتلین سریالی آدمخوار تاریخ آشنا شوید [قسمت اول]

قاتلین سریالی در طول صدها سال از زمان حضور آدم روی این کره خاکی حضور داشتن. این هیولاهای درنده خود که در میان ما بوده و در کمین طعمه های خود می شینن مایه وحشت فراوون و البته کنجکاوی وصف ناپذیری هستن. آدمای معمولی نمی تونن رفتارای وحشیانه و ترسناک این قاتلین سریالی، دیدگاه متفاوت اونا به اعمال درست و نادرست، نبود توانایی اونا واسه تاسف خوردن در مورد جانایی که به ناحق می گیرن و خونواده هایی که نابود می کنن و البته اشتیاق غیرقابل باور اونا به خونریزی رو درک کنه.
این وسط بعضی از قاتلین سریالی پا رو از اینم بالاتر گذاشته و عملی شنیع تر و غیر قابل بخشش تر رو مرتکب می شن: آدمخواری.

این قاتلین خوفناک خون و گوشت قربانیان خود رو به دلیلای زیادی می خورن. هر کدوم از اونا واسه این کار دلایل زیادی دارن؛ بعضی واسه این که قربانیانشان رو همیشه همراه خود داشته باشن دست به این کار میزنن و یه سریای دیگه هم واسه این که واسه خرید گوشت هزینه نکنن به خوردن گوشت قربانیان روی میارن. دلیل هر چی که باشه نمیشه این اندازه از سنگدلی و بیرحمی رو متصور شد.
در ادامه این مطلب می خوایم شما رو با ۱۰ نفر از قاتلین سریالی آدمخوار آشنا کنیم که قربانیان خود رو تعقیب کرده و به دلایل جور واجور خاص خود تصمیم به خوردن گوشت اونا گرفتن.

۱۰- اوتیس تول

اوتیس تول از اون دسته قاتلین سریالی بود که مدت طولانی فعالیت می کرد و با در نظر گرفتن این که بیشتر از بیست سال (۱۹۵۰ تا ۱۹۸۰) به قتلای آزار دهنده خود ادامه می داد اما دستگیر نشد.
ایشون مدت کوتاهی با قاتل سریالی دیگری به نام هنری لی لوکاس فعالیت می کرد و فلوریدا رو در ترس فرو برده بودن. تول در این مدت لقب «آدمخوار جکسونویل» رو از طرف رسانه های دریافت کرده بود. هر چند تول پس از دستگیری داستانای باورنکردنی خیلی از قتلایی که انجام داده بود رو گفت که نمیشه صحت و سقم خیلی از اونا رو مشخص کرد، اما انگار اون اولین قتلش رو در سن ۱۴ سالگی انجام داده.

تول ادعا کرده که در طول دوران فعالیت خوفناک خود بیشتر از ۱۰۰ نفر رو کشته. تول تو یه خونواده پریشون و بدرفتار به دنیا اومد و ادعا کرد که به وسیله یکی از همسایه ها مورد تجاوز قرار گرفت و موردی از زنا با محارم هم در خونواده اون وجود داشته.
بخش مهمی از زندگی دوران کودکی تول مربوط به مادربزرگش بوده که تول ادعا کرده شیطان پرست بوده.
ً مادربزرگش به تول لقب «بچه شیطان» رو داده و اونو با مراسم شیطان پرستی مانند دزدیدن جسد و خودآزاری آشنا کرده. اون بعدا از این تعلیمات واسه کشتن افراد الهام گرفت و در آخر به ۱۰۸ قتل اعتراف کرد.
تول ضریب هوشی بسیار پایینی داشت و واسه این که دستگیر نشه شدیدا به هنری لوکاس وابسته بود.

تو یه مدت که این دو قاتلین سریالی مشهوری بوده و با هم فعالیت می کردن، به گفته لوکاس، تول از گوش قربانیان خود کباب باربکیو درست می کرده و به دلیل دوست نداشتن سس باربکیو تول، لوکاس علاقه ای به شرکت در ضیافتای تول نداشته. تول به خوردن دنده های قربانیان خود علاقه زیادی داشت و از نوشید خون اونا حال می کنه اما لوکاس ادعا کرد که از این رفتارای تول متنفر بوده.
وقتی که در یکی از بازجوییا از تول پرسیده شد به چه دلیل گوشت قربانیان خود رو می خورده، اینجور جواب داد:” تو خیلی خوشمزه بنظر می رسی. اگه یه چاقو داشتم، گلویت رو می بریدم و کمی خون می خوردم”. تول و لوکاس داستانای بسیاری در مورد قتل هاشون گفتن و مکالمهای تلفنی اونا در مورد آدمخواری هاشون در اینترنت منتشر شده.

۹- خواکیم کرول

بین فوریه ۱۹۵۵ تا جولای ۱۹۷۶ یکی از قاتلین سریالی تقریباً مشهور آلمانی، وحشتی عمیق رو در این کشور براه انداخته و بیشتر از ۱۴ نفر رو به کام مرگ فرستاد، هر چند خود ایشون گفته که تعداد قربانیانش بسیار بیشتر بوده و تعداد اونا رو از یاد برده. خواکیم کرول بعدا به دلیل جنایات فجیعش درزمان ۲۰ سال به «شکارچی رور» «آدمخوار دویسبورگ» و «آدمخوار رور» مشهور شد.
کرول اولین قتلش رو در سال ۱۹۵۵ مرتکب شد و یه دختر ۱۹ ساله آلمانی رو با ضربات چاقو از پای درآورده و در ادامه بدن اونو تیکه تیکه کرد.
کرول از اون دسته قاتلین سریالی بود که از همون دوران کودکی به خونریزی و سلاخی کردن علاقه داشت و فقط واسه رسیدن به آرزوی خود صبر کرد تا به دوران بزرگسالی برسه.

برخلاف دیگه قاتلین سریالی آدمخوار، کرول تقریباً یدونه یدونه قربانیان خود رو می خوره و بدن اونا رو تیکه تیکه می کرد.
ایشون پس از قتل، قربانیان خود رو لخت کرده و پس از تجاوز، بخشایی از گوشت اونو بریده و واسه خوردن نگهداری می کرد.
ایشون بعدا ادعا کرد که به دلیل نبود توانایی در خریدن گوشت تصمیم به آدمخواری گرفته. هم اینکه ایشون ادعا کرد که خوردن گوشت کودکان تنها آدمخواری بوده که واقعاض از اون لذت برده. بعد از قتل یه دختر ۴ ساله به وسیله کرول، یکی از همسایه های کرول اعلام کرد که لوله فاضلاب مسدود شده و وقتی ایشون به خونه کرول مراجعه کرد و دلیل رو جویا شد، کرول گفت که «دل و روده» باعث بسته شدن لوله فاضلاب شده.
در واقع دل و روده دختر بینوا بود که در داخل لوله ها گیر کرده بود.

مطلب دیگر :   آیا مصرف شیر نارگیل، سویا و یا برنج برای کودکان مفید است؟

بعد از این که پلیس از ماجرا خبردار شد به خونه کرول حمله برد و اون جا بود که با خونه ای پر از وحشت مواجه شد و دستایی قطع شده رو دید که در حال پختن در درون یه قابلمه بودن. کرول هم مانند تول از ضریب هوشی بسیار پایینی بهره مند بود. بسیاری می گن که دلیل موفقیت کرول در این همه قتل و دستگیر نشدن این بود که پلیس در جستجوی یه قاتل بسیار باهوش بوده و نتونسته بودن هیچ رابطه و منطقی بین این جنایات عجیب و غریب پیدا کنن.

۸- آندری چیکاتیلو

آندری چیکاتیلو که به «قصاب روستوف» معروف شد یکی از مخوف ترین قاتلین سریالی در اتحاد جماهیر شوروی بود که قتلای آزار دهنده اون با کشتن یه دختر ۹ ساله به نام لینا زاکوتنوا در سال ۱۹۷۸ شروع شده و به مدت یه دهه ادامه داشت. در آخر اون که کشورای جور واجور اتحاد جماهیر شوروی رو واسه پیدا کردن قربانیان خود درنوردیده بود دستگیر شده و محاکمه گردید. اون قربانیانش رو در ایستگاه های قطار پیدا کرده و بعد از فریب دادن قربانیان، اونا رو به درون جنگل برده و به قتل میرسونه و از گوشت اونا استفاده می کرد.
چیکاتیلو یه قاتل سریالی عجیب و غریب بود که به دلیل ناتوانی جنسی طولانی مدتش عزمشو جزم کرد این ناتوانی رو با کشتار مردم جبران کنه.

اون حتی در روابط جنسی با همسرش هم مشکل جدی داشت و از همانجا بود که ذائقه خود رو به سمت تجازو، شکنجه و خشونت عوض کرد.
حتی در دوران محاکمه اش به خاطر قتل ۵۶ نفر هم ایشون در مورد خورد گوشت قربانیان خود صحبت کرد.
چیکاتیلو در سال ۱۹۸۱ در بیرون از یه کتابخونه عمومی با یه دختر ۱۷ ساله به نام لاریسا تکاچنکو آشنا شد.
ایشون لاریسا رو به زمین کوبیده و بعد از خفه کردن اون، بخشی از بدن اونو با دندون کنده و بعد به جنازه اون تجاوز کرد.

چیکاتیلو در فوریه ۱۹۹۴ با شلیک یه گلوله به پشت گوش راست اعدام شد.

۷- تامارا سامسونووا

تامارا سامسونووا یکی دیگه از قاتلین سریال خونخواری بود که به اون لقب «پیرزن درنده» داده شده بود. اون یه پیرزن روسی بود که هیچکی باور نمی کرد قاتلی اینجور بیرحم باشه.ایشون در سن ۶۸ سالگی در سال ۲۰۱۵ به جرم قتل دوست ۷۹ ساله اش، والنتینا اولانووا دستگیر شد.
دوربین مدار بسته ای تصاویری از اونو نشون می داد که بخشایی از بدن قربونی رو در پلاستیک مشکی پیچیده و قصد انتقال اونا به جایی دیگه رو داره.
بعد از مدت کوتاهی، جنازه اولانووا پیدا شد.
جنازه ایشون پس از مثله شدن تو یه رودخانه انداخته شده بود.

بررسیای بعدی نشون داد که تامارا دستکم ۱۱ نفر رو کشته هرچند بسیاری تعداد قربانیان اونو بسیار بیشتر از این تعداد می دونستن. اونم قربانیان خود رو بعد از قتل، مثله کرده و از گوشت اونا تغذیه می کرد.
ایشون نه فقط دوست قدیمی خود، اولانووا رو کشته بود بلکه درزمان مدت ۲۰ سال، شوهر و خیلی از نزدیکان خود رو هم به همین روش کشته بود که تا اون زمان دلیل پنهون شدن اونا مشخص نشده بود.

۱۲ سال قبل از قتل اولانووا، یه جنازه بدون سر و دست در خیابون محل زندگی اون پیدا شد و کارت اعتباری اون چند سال بعد در آپارتمون سامسونووا کشف گردید. می گن که ایشون دستکم تو یه مورد وقتی که قربونی زنده بوده دست به بریدن اون زده. ایشون در دفتر خاطرات خود داستان ۱۱ مورد از جنایاتش رو با جزییات دقیق و کامل به رشته تحریر درآورده بود. در آخر اون به طور رسمی دیوونه تلقی شده و اعلام گردید که از پارانویا و شیزوفرنی رنج می بره. در آخر دادگاه دستور داد که ایشون به دلیل مریضی روانی زیاد خود در بیمارستان روانی نگهداری شه.

۶- آرتور شوکراس

شوکراس در مصاحبه ها و بازجوییای خود به صورت جداگونه و بدون هیچ گونه پشیمونی در مورد قتلای آزار دهنده خود صحبت کرده. در این مصاحبه ها مردی شوخ، دوست داشتنی و خندان دیده می شه که بعضی وقتا در مورد جنایات شیطانی صحبت می کنه که جهانیان هیچ وقت از اونا اطلاعی نداشتن. شوکراس علاقه زیادی به خوردن آلت تناسلی زنان قربونی خود داشت و داستان آدمخواریای خود رو با جذابیت و آسودگی تموم تعریف می کرد.
در آخر این قاتل سنگدل به حبس ابد بدون امکان درخواست بخشش محکوم شده و در سال ۲۰۰۸ در زندان مرد.

واسه این مطلب می تونین به لینک «با ۱۰ نفر از درنده خوترین قاتلین سریالی آدمخوار تاریخ آشنا شید [قسمت دوم]» مراجعه کنین.

معرفی ۱۰ تن از خبیث ترین زنان تاریخ که قاتل سریالی هستن

کارل پانزرام؛ داستان غم انگیز و خوفناک خونسرد ترین قاتل سریالی تاریخ

۱۵ قاتل سریالی که با روشای خوفناک خود مامورین پلیس رو سردرگم می کردن

۱۲ واقعیت عجیب و وحشتناکی که در مورد قاتلین زنجیره ای نمی دونین