دوره آموزشی تولید محتوای دیجیتال حرفه ای

دوره آموزشی تولید محتوای دیجیتال حرفه ای

چکیده این محصول : انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ ۶۶ نظر ۵۹,۷۲۶ بازدید

تولید محتوای دیجیتال نیاز امروزی هر کار و کاسبی ای حساب می شه و واسه ایجاد محتوای دیجیتال حرفه ای نیاز به تخصص و ابزاره، در این دوره  همه اون تخصصی که واسه تولید محتوای دیجیتال نیاز دارین به طور کامل آموزش داده شده.


۲۷۹,۰۰۰ تومن

۱۱ جلسه آموزشی تصویری

حجم دوره: ۱٫۳ گیگابایت

زمان دوره: ۴ ساعت

خرید دانلودی محصول

به چه دلیل تولید محتوای دیجیتال مهمه؟

اهمیت محتوای دیجیتال آنجایی مشخص می شه که به قدرت بالای بازاریابی محتوایی اطلاع کامل پیدا می کنیم! شرکتای بسیار بزرگی در جهان هستن که فقط با تولید محتوا در وب، مشتریان بسیاری رو به سمت خود جذب کردن و تونسته ان کار و کاسبی های بسیار موفقی در سطح جهانی رو بدون هزینه و سرمایه گذاریای زیاد راه اندازی کنن.

سوال اصلی اینجاس که واقعا میشه فقط با تولید محتوا مشتریان جدید پیدا کرد و از رقبا پیشی گرفت؟
جواب بله س!

اهمیت تولید محتوا به اندازه ای در این زمان بالا رفته که همه بارها دیده ایم که فرد یا شرکتی با تولید یه فیلم جذاب می تونه تا چه حد تو یه کشور یا در جهان به معروفیت برسه!

محتوای دیجیتال با فرمتای مختلفی می تونه تولید و منتشر شه اما اگه به صورت تخصصی بیاموزید که چیجوری این کار رو انجام بدین شک نداشته باشین مخاطبین خود رو حیرت زده می کنین و در بازه وقتی کوتاهی یافته های فوق العاده اون رو می بینید.

 

 

به چه محتوایی دیجیتال می گن؟

به محتوایی که قابل لمس نباشه و فقط بشه اون رو به صورت دیجیتالی دید یا به اون گوش داد محتوای دیجیتال می گن، فرمت محتوای دیجیتال تا به امروز متنی، صوتی و تصویری بوده که محبوبیت فایلای تصویری ویدیویی، امروزه بالاترین رتبه رو داره!

با نگاهی سریع به بازدید و رتبه سایتای یوتیوب و آپارات می تونین خیلی راحت درستی این موضوع رو بررسی کنین!

محتوای متنی واسه موتورهای جستجو اهمیت خیلی بالایی داره و باید با اصول تخصصی تولید، نوشتن و منتشر شه که به دو صورت مقالات متنی و کتابای الکترونیکی منتشر می شن.

محتوای صوتی فایلای شنیداری هستن که در هر دستگاهی قابل پخش بوده و شامل فایلای آموزشی، پادکستا، مصاحبه ها و… هستش.

محتوای تصویری که به صورت عکس ثابت و فایلای ویدیویی هستن نوع دیگری از محتوای دیجیتال حساب می شن که فایلای ویدیویی بالاترین طرفدار در میان محتوای دیجیتال رو داره.

 

تولید محتوای دیجیتال چه فایده هایی داره؟

مهمترین مزیت تولید محتوای دیجیتال که تاکید ما اینجا محتوای آموزشیه نشون دادن تخصص شما به گروه خیلی از افراده که همین موضوع می تونه مخاطبین و در آخر مشتریان زیادی رو واسه کار و کاسبی شما جذب کرده و اونا رو واسه همکاری با شما آماده کنه.

 

تولید محتوای دیجیتال در ایران هم خوبه؟

یکی از بزرگترین کار و کاسبی های اینترنتی ایران یا شاید بشه گفت بزرگترین کار و کاسبی اینترنتی ایران تا به امروز سایت دیجی کالا هستش که تقریبا همه مردم ایران از موفقیت و درآمدهای این سایت آگاه هستن، شک نداشته باشین هممون میدونیم که دیجی کالا بزرگترین مزیت رقابتی که از اول راه خود داشت، محتوای به درد بخور اون بود!

سالها مردم واسه کسب اطلاع از امکانات و دیدن ویدیوهای معرفی جذاب به دیجی کالا مراجعه می کردن و همین موضوع کم کم همه اونا رو مشتری دیجی کالا کرد و یکی از بهترین مثالای موفق بازاریابی محتوا در ایران سایت دیجی کالا هستش.

شک نداشته باشین هر کار و کاسبی ای با تولید محتوای هدف دار و با کیفیت می تونه فرهنگ یه جامعه رو عوض کنه و عادات روزمره جدیدی رو با در نظر گرفتن مخاطبین خود واسه اونا ایجاد کنه!

سایت مدیر وب هم در زمان کمتر از ۶ ماه تونست با تولید محتوای هدف دار به موفقیتی خیره کننده برسه که کسب و کارا در حالت عادی واسه رسیدن به اون نقطه دست کم ۳ تا ۵ سال زمان نیاز دارن، مدیر وب و تیم آرمانیک در سال اول خود یکی از شناخته شده ترین برنده های تجارت الکترونیک در ایران شدن و این موضوع به طور کامل شفافه که هیچوقت تبلیغات یه عالمه از این وب سایتا در جایی دیده نشد! ما از اول کار تمرکز اصلی رو روی تولید محتوا قرار دادیم و لحظه ای انجام این کار رو متوقف نکردیم.

بیشتر از ۹۰٪ مشتریان ما در مدیر وب و آرمانیک از راه محتوای منتشر شده ما در وب و سایتای انتشار ویدیو با ما آشنا شدن و بعد از دیدن ویدئوهای مدیر وب به طور کامل با ما احساس دوستی و راحتی دارن و خیلی راحت سرویسای لازم خود رو هم از مدیر وب جفت و جور می کنن و همیشه در کنار ما هستن. 

 

معرفی دوره تولید محتوای دیجیتال:

Your browser does not support HTML5 video.

 

در دوره تولید محتوای دیجیتال چه چیزایی آموزش داده شده؟

این دوره شامل ۴ بخش فرق داره که در هر بخش به تولید تخصصی یه جور از محتوا پرداخته شده.

(با در نظر گرفتن سو کاربرده های انجام شده محتوای کامل دوره در زیر گفته نشده و فقط به عنوانای کلی اشاره شده)

بخش اول: تولید محتوای متنی:

  • چگونگی نوشتن یه مقاله با به کار گیری سایتای منبع
  • چگونگی نوشتن و ویراستاری مقالات به صورت حرفه ای
  • ساخت فایلای پی دی اف حرفه ای
  • چگونگی ساخت یه کتاب الکترونیکی حرفه ای واسه فروش آنلاین
  • آموزش تخصصی و کاربردی کار با نرم افزار طراحی کتاب الکترونیک
  • طراحی قشنگتر و سریع جلدای کتاب و اصول طراحی کتاب الکترونیک
  • و…

 

بخش دوم: تولید محتوای صوتی:

  • آموزش ضبط صدا با کیفیت عالی با ساخت استودیوی خونگی
  • آموزش گرفتن خروجی صدای با کیفیت مناسب واسه انتشار در وب
  • آموزش کامل میکس صدا و صداگذاری حرفه ای روی فایلای صوتی
  • آموزش تگ گذاری دقیق صداها واسه برگشت دوباره به سایت
  • و…

 

بخش سوم: تولید محتوای ویدیویی:

  • آموزش فیلمبرداری حرفه ای از نمایشگر و ساخت ویدئوهای آموزشی تخصصی
  • آموزش آماده سازی یه ویدئوی آموزشی واسه انتشار در وب
  • آموزش ساخت ویدئوی آموزش با پرده کروماکی (پرده سبز)
  • آموزش کار با دوربینای DSLR واسه فیلمبرداری کروماکی (پرده سبز)
  • تنظیمات نور و اصول نورپردازی مناسب واسه ضبط ویدئوهای آموزشی
  • چگونگی فیلمبرداری در استودیو با به کار گیری پرده کروماکی
  • چگونگی گرفتن خروجی از فیلمای جفت و جور شده و کاهش حجم اونا

 

بخش چهارم: آموزش تدوین حرفه ای ویدیو دقیقا مشابه مدیر وب:

  •  آموزش تدوین فیلمای جفت و جور شده در سطح جهانی
  • چگونگی تدوین فیلمای نمایشگر و قرار دادن انیمیشنای قشنگتر در اول و انتهای  اونا
  • چگونگی کشیدن خط روی نقطه ای حساس در فیلم و یا اشاره به جایی از نمایشگر
  • چگونگی تدوین فیلمای گرفته شده در نرم افزار پریمیر
  • چگونگی برداشتن پرده کروماکی از پشت سوژه و تدوین نور و رنگ بندی فیلم
  • چگونگی قرار دادن وله در اول و زیر نویس و انتهای فیلما
  • چگونگی گرفتن خروجی مناسب واسه استفاده در وب
  • چگونگی تبدیل فیلما واسه استفاده در وب با نرم افزار تخصصی

 

بخش پنجم: آموزش ساخت ولهای حرفه ای واسه ویدیوها

  • آموزش ساخت جلوه های خاص نمایشی ویدیوهای مدیر وب
  • ساخت یه انیمیشن زیرنویس اختصاصی واسه ویدیوها
  • گرفتن خروجی مناسب واسه انتقال انیمیشنا به ویدیوها
  • چگونگی قرار دادن طرحای پایانی در نرم افزار پریمیر
  • بخش پایانی تولید ویدیوهای آموزشی دقیقا مانند ویدیوهای مدیر وب

 

این دوره واسه چه کسائی مناسبه؟

  • آدمایی که میخوان ویدیوهای آموزشی تولید کنن
  • آدمایی که مدرس هستن و میخوان به صورت اینترنتی کسب درآمد کنن
  • سخنرانان و استادان که تمایل به فروش دیجیتال علم خود دارن
  • آدمایی که میخوان کار و کاسبی خود رو به طور جدی پیشرفت بدن
  • آدمایی که میخوان سئو سایت خود رو بهتر کنن
  • شرکتایی که سرویسای جدیدی ارائه می کنن
  • هر کار و کاسبی ای که دنبال تفاوت جدی نسب به رقباه

 

بروزرسانی شماره یه: بازاریابی محتوایی براساس یه نمونه تجربی واقعی (۱۰ اسفند ۹۷)

در این بروزرسانی به بازاریابی محتوایی براساس یه نمونه واقعی اجرا شده می پردازیم و بررسی می کنیم چیجوری با روش های بازاریابی محتوایی می تونین مستقیما فروش سایت خود رو زیاد کنین.

اگه این دوره رو قبلا جفت و جور کردین واسه دیدن اینآپدیت احتیاجی به پرداخت هزینه دوباره نیس و می تونین اون رو از پنل کاربری خودتون دریافت کنین.

نکته : با خرید دانلودی این محصول

۱٫ ۱۰% مبلغ پرداختی، خرید دانلودی، به کیف پول شما اضافه می شه که می تونین واسه خرید دیگه اجناس دانلودی سایت ازش استفاده کنین.

۲٫ بعد از دانلود به سرعت قابل استفاده س.

۳٫ مهمتر از همه اگر در آینده مطلبی به صورت تصویری، صوتی و یا نوشتاری به این محصول دانلودی اضافه شه بدون پرداخت هیچ هزینه ای می تونین با به کار گیری لینک اون در قسمت "سفارشات من" اون رو دانلود کنین.


۲۷۹,۰۰۰ تومن

۱۱ جلسه آموزشی تصویری

حجم دوره: ۱٫۳ گیگابایت

زمان دوره: ۴ ساعت

خرید دانلودی محصول

توجه : بعد از خرید محصول دانلودی، لینکای دانلود در پروفایل شما (با همون نام کاربری که اون محصول رو خریده اید وارد شید) در قسمت "سفارشات من" واسه همیشه هست و می تونین هر زمان که خواستین با به کار گیری اونا، فایل مورد نظر رو دانلود کنین.

Author: مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *