پایان نامه رایگان درباره فاکتورهای موفقیت، مدیریت ارتباط، واسطه گری

انتقال را به همراه نامهایی خاص به عهده می‌گیرند. (کاتلر،????)
۴ – ۲ – ۱- واسطه گری الکترونیکی
مدیریت ارتباط متقابل فروشنده و مشتری در یک محیط پیشرفته رسانه‌ای به منظور کسب سود برای شخص یا سازمان مربوطه
فاکتورهای موفقیت در واسطه‌گری الکترونیکی
?) سود رسانی به فروشنده و مشتری
۲) توانایی در ارائه خدمات واطلاعات

Author: y8oozita

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *